Play Off : Viborg - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Ravnen »

Helt enig omkring Døhr, han gik forrest og kæmpede, viste de andre hvad det Derby betyder.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Sahl »

Det var en god anden halvleg og fedt med en sejr hvor vi kunne tyv stjæle den Europa plads. Selvom jeg har været skeptisk overfor TT og hans 4-4-2 så har holdet udviklet sig en smule og det er fedt.

Det er en skandale det der sker til sidst i kampen, men det skal ikke stjæle fokus fra fodbolden der blev spillet! Jeg synes faktisk de fleste spillere havde en god kamp og Simsir er altså bare på vej mod rigtig at slå igennem! håber man satser på ham.
Tychosen spillede også en meget god kamp, godt der er nogle der lige giver ham lidt ros.

Det bliver spændende at se hvem vi trækker i Conference league.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af AltidFCM »

+ omkring Døhr, som godt nok får mange hug herinde.

Jeg ved ikke om det skyldes rygterne og om der muligvis allerede er noget under opsejling omkring Martinez, men det var ikke en ret god halvleg i går.
Ham og Gigo var tæt på at lave nogle meget dyre fejl i opspillet af flere omgange.

Efter udskiftningen og kombineret med et par taktiske justeringer/formationsskifte kom vi supergodt ud i anden halvleg. Gigo spillede sig op, og Olsson, som jeg ikke har været begejstret for indtil for nyligt, fik langt bedre fat.
Måske det simpelthen bare bliver for meget med de der fire centrale (og ret defensive) midtbanefolk på banen samtidig.

Kan Gigo fortsætte på den måde, så har vi i hvert fald sikret os en (måske kortvarig) erstatning, hvis nu Martinez allerede skulle ryge nu her.
Gigo er sgu bedst på den centrale/6'er-position i stedet for den venstre midtbane.

Samtidig ville det forhåbentligt også give plads til en lidt mere 'offensivminded' som f.eks. Byskov, Ashour m.fl.
En position som Oliver Sørensen faktisk gjorde det rigtig fint i efter pausen, hvor det lignede vi gik over i en 4-4-1-1/4-2-3-1 med Junior på top, Aral og Gustav på kanterne og Oliver liggende foran Gigo og Kris. Det lignede sgu noget. Og stærkt set af TT/trænerteamet.

Besvar