SL R32 - FC Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Lupus1999 »

Finale kamp om playoffpladsen ude mod Viborg.

Klarer vi den?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Ravnen »

Ville ønske jeg kunne sige klart ja, men vores statistik på hjemmebanen er bare så himmelråbende elendig at man jo intet forventer.

Men jo, et forsigtigt ja vil jeg byde ind med. Men meget afhænger af om vi kan holde dampen oppe hele kampen - særligt i forsvaret.. og af om Gustav Isaksen er i målhumør.

Jeg glæder mig egentlig bare til at sæsonen er ovre, så transfervinduet kan åbne op og FCM kan blive til FCM igen, med nogle nye stærke profilindkøb ;-)

Halkjær
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Halkjær »

Det er to formstærke hold der mødes, og det bliver en fed kamp med noget på spil.

Vi har hjemmebane, to points forspring og generelt en meget dyrere trup med mere kvalitet spiller for spiller. Så der er ingen undskyldninger, det må ikke glippe.

Min største bekymring er defensiven, som var ringe mod Silkeborg. Og så beder vi alle til frelseren anno 2023, Hr. Isaksen, i dag.

God kamp!

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg tager på stadion idag med forhåbning om 3 point og at vi for 1 gang brænder Mch Arena af, med vild sang og super fodbold, men hovedet siger mig, at vi skal være glade for 1 point, frygter for nederlag og hvad det kan udløse på stadion idag. Frustrationen er stor, så håber virkelig at spillerne stepper up og performer over niveau idag.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Sahl »

Jeg er nervøs forud for denne kamp, kan sagtens se et FCM nederlag som realistisk også selvom man på papiret burde vinde den her eller spille uafgjort, men med statistikkerne fra denne sæson kan man godt blive i tvivl.

Håber vi snupper mindst et point og så kan vinde mod Viborg i en playoff finale om Europa, det er ligefør det kunne redde sæsonen, hvis det blev udfaldet. Der skal ske en stor udrensning i truppen til sommer og jeg er en smule bange for det taktiske skifte man har ændret til nu og vil spille med 4-4-2 (4 bagi og 2 front angribere) men klubben skal da have lov til at modbevise min frygt.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Administrator »

Jeg er faktisk kun nervøs for om der er nok kold fadøl i hanerne i dag. Svipser 7. pladsen, så er det bare endnu et hak i tuden i en sæson til glemmebogen på de fleste parametre.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Sahl »

Administrator skrev:
3. jun 2023, 11:05
Jeg er faktisk kun nervøs for om der er nok kold fadøl i hanerne i dag. Svipser 7. pladsen, så er det bare endnu et hak i tuden i en sæson til glemmebogen på de fleste parametre.
Sådan kan man selvfølgelig godt sætte det op, hvis man vil forsøge at få noget positivt ud af det. Men for selvforståelses og selvtilliden håber jeg virkelig man får point i aften og får en sejr i den playoff, det ville gøre rigtig meget også selvom sæsonen stadigvæk ikke er godkendt.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af ABT »

Fornuftig kontrol på kampen, uden det er prangende fra nogen af holdene. Vigtigt med hurtigt tilbageslag på udligningen.

Døhr er simpelthen en katastrofe. Ikke bare pga det tudetosset straffe, omend det er tyndt, så har han bare ikke hvad der bare ligner et niveau, som kan bruges i FCM og til den måde man vil spille på. Hverken som starter eller backup. Han kan kaste et habilt indkast, og det er omtrent det. Send ham hjem til Vejle, tak.
/ ABT

Billede

Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Lund7400 »

Endelig blev arbejdet gjort færdigt. Håber på Viborg i playoff, tror vi har en bedre chance der.

PS: Hvilken herlig dag med AaB nede. Hahaha.

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Døhr spiller uden selvtillid
Bak så god ud i dag
Gusse skal erstattes af 2 nye spillere med de mål han som ene mand laver
Simsir har noget af den kreativitet der skal til

Defensiven og det midterste anker, ser lidt for åben og ustruktureret ud både i forsvar og presspil (trods det at man ikke har andet end rugbrød til den) i dag og det bliver godt nok en svær kamp i play off uanset hvem man møder. Der mangler enormt meget kvalitet stadig.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af TrueWolfMidt »

Dejligt at se et kæmpende hold, med mange unge og at Brumado blev bænket og kun fik et indhop, for han bliver aldrig angriber i vores klub, det beviste han selv.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af AltidFCM »

Hvor var det fedt med et super mål fra Aral - og Oli ligeså. Flot og solid kamp af Bak også.

Nu skal den sidste kamp fandme vindes, og så skal der bygges noget godt op med et par profilindkøb og flere af vores egne unge. Og forhåbentligt få renset godt ud i dem, der ikke rigtigt gider at være her, og dem, der efterhånden har udtjent deres værnepligt hos os.

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Debussy »

Super dejligt med sejr og playoff. Nu bliver der forhåbentligt købt nogle solide spillere ind til at dække nogle af de vigtigste pladser.
I øjeblikket ønsker jeg ikke ønsker, at vi går ud og spilder penge på en angriber (det er ikke lykkedes os siden Sørloth), da jeg i stedet håber, at der bliver satset på Djú samt Heiselberg.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R32 - FC Midtjylland - OB

Indlæg af Ravnen »

Det var sgu en god kamp. Det trængte vi til på MCH Arena!

Lidt træls at vi laver 2xstraffe, men hul i det, vi vandt pænt overbevisende, den sejr var aldrig i fare.

Synes der er potentiale i Simsir. Han er en usleben diamant, som kan blive meget meget bedre.

Alles gut. Nu skal den Play Off vindes og så skal den her superliga sæson fortrænges ;-)

Besvar