SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Jakla »

TrueWolfMidt skrev:
29. maj 2023, 17:53
Ravnen skrev:
29. maj 2023, 17:29
Jeg tror desværre ikke vi er bedre end det her. Lidt klasse undervejs af Isaksen og Olsson.
Jeg mangler virkelig en forklaring på, hvorfor vi bliver ved med at starte med Brumado. Det skriger til himlen at han aldrig bliver angriber i Fcm og alligevel vælger man at blive ved med at have ham i start 11eren. Fuldstændig ubegribeligt.
At Brumado får chance efter chance uden at levere må skyldes at ledelsen gerne vil have lidt af pengene hjem ved et salg. Hver gang han ikke er med spiller vi bedre.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jakla skrev:
29. maj 2023, 19:15
TrueWolfMidt skrev:
29. maj 2023, 17:53
Ravnen skrev:
29. maj 2023, 17:29
Jeg tror desværre ikke vi er bedre end det her. Lidt klasse undervejs af Isaksen og Olsson.
Jeg mangler virkelig en forklaring på, hvorfor vi bliver ved med at starte med Brumado. Det skriger til himlen at han aldrig bliver angriber i Fcm og alligevel vælger man at blive ved med at have ham i start 11eren. Fuldstændig ubegribeligt.
At Brumado får chance efter chance uden at levere må skyldes at ledelsen gerne vil have lidt af pengene hjem ved et salg. Hver gang han ikke er med spiller vi bedre.
Hvis det er sandt, er der vist mange flere som burde spille - ("som ikke burde spille"), så den køber jeg ikke. Brumado spiller fordi man ikke har andet, især ikke med fylde og kropsstyrke, afspil osv.
At han så falder igennem hver gang, er hvad det er - man håber jo altid på noget andet. Kan det kaste noget transfermønt af sig, er det fint, men man spiller sgu med dem man tror er bedst for kampen og sejren.

Svend og Stein står overfor deres vel nok vigtigste transfervindue i både deres egen og klubbens historie. Fejler de denne gang, må minimum én af dem ud. De må stå til ansvar når man kører i den forkerte retning, og samtidig pynter sig med lånte fjer i ALLE ens udmeldinger. Både det visionære, men glemmer sgu aldrig heller de små ting, som f.eks. Svends løgn om at Dreyer nærmest var købt ind som angriber, da man glippede adskillige andre.

At skulle se FCM i 3 turneringer næste sæson virker pt. absurd og noget som de slet ikke kan magte. Jeg tror ikke at det kommer til at ske heller mht. EL - og det kan være at det faktisk er til bedste gavn for alle i klubben, som tingene ruller sig ud idag.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Enig i at Thomasberg fik det bedste ud af det, hans ændring i pausen stopper en total blødning. At vi så ikke har spillerne til at spille powerplay er en anden sag og kan ikke lastes vores træner.

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Ravnen skrev:
29. maj 2023, 20:48
Enig i at Thomasberg fik det bedste ud af det, hans ændring i pausen stopper en total blødning. At vi så ikke har spillerne til at spille powerplay er en anden sag og kan ikke lastes vores træner.
Selvfølgelig skal det lastes Thomasberg. Ellers var al kritik af Capellas uberettiget.

sonderskov
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af sonderskov »

Hvorfor starter Simsir ikke inde , han kan åbenbart finde hullerne og ligge en aflevering til målgivning , vil han ikke løbe så meget som Thomasberg måske forlanger eller hvad er meningen. Der må da være nogle spillere fra u19 holdet som kan rykkes op , i stedet for at købe spillere som ikke har kvalitet. Med den kassebeholdning er det vel nu FCM skal vise formåen på spillermarkedet. Mange ubesvarede spørgsmål.

Besvar