SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af PH1978 »

TrueWolfMidt skrev:
3316 skrev:
21. maj 2023, 14:59
Jeg synes Brumado har gjort det godt som opspilsstation i dag, og synes ikke at han falder igennem i forhold til fx Simsir..
Simsir arbejder hårdt for holdet, Brumado lunter rundt på banen, han skulle begynde at arbejde for holdet, den dovne hund.
“… den dovne hund.”

Hæv niveauet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

6256
Indlæg: 299
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

En ikke særligt velspillet kamp fra vores side, uden at sejren dog på noget tidspunkt er i fare. Men de 3 point luner.

Der bliver overladt alt for meget initiativ til AaB. Blandt andet ved, at vi laver for mange opspilsfejl. En skarpere modstander havde muligvis straffet os. Vi er heller ikke gode nok i spillet med bolden, det ser vi igen i dag. Det er nok også en af grundene til, at vi ligger, hvor vi gør, i den her sæson.

Nu blev Olsson diskuteret sidst, men han var savnet i dag. Vores presspil fungerede ikke godt og så blev det tydeligt, at vi mangler en boldspiller, som ham på midtbanen.

Det bliver spændende at se, hvordan start-11 ser ud i næste sæson. Der er ikke mange, der byder ind på pladserne særligt de offensive: Brumado, Chilli, til dels Charles. Jeg ærgrer mig over, at han tager spilletid fra nogle af de unge.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes egentlig at vi var i ok kontrol, vi vinder fortjent.

Enig i kritikken af Brumado, det er i total mangel på alternativer at han skal spille for han har bare ikke niveauet.

Isaksen er forskellen på total middelmådighed og lidt klasse. Næste transfervindue bliver det vigtigste i klubbens historie..

Copenhagenwolf
Indlæg: 76
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Slettet

Besvar