SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af ABT »

Stimme skrev:
1. maj 2023, 20:53
Hvordan kan det være Silkeborg måtte skifte ud 4 gang? Troede kun man havde 3.
Udskiftning i pausen tæller ikke med i de 3 gange det er tilladt at skifte.
/ ABT

Billede

Stimme
Indlæg: 15
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Stimme »

ABT skrev:
Stimme skrev:
1. maj 2023, 20:53
Hvordan kan det være Silkeborg måtte skifte ud 4 gang? Troede kun man havde 3.
Udskiftning i pausen tæller ikke med i de 3 gange det er tilladt at skifte.
Tak for svaret så lærte jeg noget nyt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Ravnen »

Dejlig sikker sejr. Der er kun OB der kan true vores Europa Playoff nu. De første 20 minutter var skønne. Men man kunne godt have ønsket sig lidt mere i anden halvleg, men skidt nu med det.

Vi bygger på. Thomasberg har rigtig godt styr på det hele, vi står langt bedre taktisk end længe set. Isaksen sprudler og er nu den ubetinget største stjerne på holdet. Træerne gror ikke ind i himlen men alt er på rette vej.

sonderskov
Indlæg: 51
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af sonderskov »

Dejligt at se Simsir i startopstillingen, og man må sige han gjorde en forskel, kan han holde sit niveau og bygge på , bliver han en fantastisk spiller. Og forsvaret ser ud til at have fundet sit leje , alt i alt opløftende at se FCM igår.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Administrator »

sonderskov skrev:
2. maj 2023, 10:54
Dejligt at se Simsir i startopstillingen, og man må sige han gjorde en forskel, kan han holde sit niveau og bygge på , bliver han en fantastisk spiller. Og forsvaret ser ud til at have fundet sit leje , alt i alt opløftende at se FCM igår.
Simsir bliver erstatningen for den 20 mio kr midtbane vi ellers skulle have købt.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af ABT »

Må sige at Simsir har modbevist mig, da jeg ikke troede han havde nogen fremtid i FCM og egentlig afskrevet ham. Primært grundet den manglende fart, når man betragtede ham som kant. Jeg havde sgu nok allerede skippet ham afsted til højestbydende tyrker, hvis jeg sad på pengepungen…

Men han har virkelig vist et godt blik for spillet, god på kuglen og generelt tager meget få dårlige beslutninger. At have ham liggende inde mere centralt passer også noget bedre til ham ift de mangler han har.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Administrator »

ABT skrev:
2. maj 2023, 19:45
Må sige at Simsir har modbevist mig, da jeg ikke troede han havde nogen fremtid i FCM og egentlig afskrevet ham. Primært grundet den manglende fart, når man betragtede ham som kant. Jeg havde sgu nok allerede skippet ham afsted til højestbydende tyrker, hvis jeg sad på pengepungen…

Men han har virkelig vist et godt blik for spillet, god på kuglen og generelt tager meget få dårlige beslutninger. At have ham liggende inde mere centralt passer også noget bedre til ham ift de mangler han har.
Jeg er helt enig. Jeg så ham ikke som fremtidig FCM spiller, men modgangen i Norge har virkelig modnet ham.

Copenhagenwolf
Indlæg: 76
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Copenhagenwolf »

Simsir er en fed spiller, kan godt minde lidt om Hagi - og han har faktisk en fin acceleration på de første 5-10 meter, nok til at sætte en mand, men kniber på længere distancer. Han virker også til at have en god attitude. Glæder mig til at se ham blive storspiller :-)

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Danand123 »

Enig omkring Simsir…det har været i alle kampe, jeg synes han har sat et godt aftryk. Hellere satse på ham end alle de midler vi smider rundt med. Husker også, at mange syntes Isaksen var for let i starten. De skal have tid de unge spillere…

Nå, noget lidt andet. Nogen der kender datoen for den europæiske kvalifikationskamp mellem syveren og 3./4. pladsen?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af Vijen »

Danand123 skrev:
2. maj 2023, 22:09
Enig omkring Simsir…det har været i alle kampe, jeg synes han har sat et godt aftryk. Hellere satse på ham end alle de midler vi smider rundt med. Husker også, at mange syntes Isaksen var for let i starten. De skal have tid de unge spillere…

Nå, noget lidt andet. Nogen der kender datoen for den europæiske kvalifikationskamp mellem syveren og 3./4. pladsen?
Det er fredag den 9. Juni der er kamp om Europa.
https://cms.superliga.dk/media/tadfmls2 ... -forår.pdf

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R26 - FC Midtjylland vs Silkeborg IF

Indlæg af 3316 »

Tror også den nye formation gør noget godt for Simsir, hvor han enten kan spille en af de to forreste, eller den offensive midtbane..

Besvar