Kampen om 7 pladsen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

:ob: vs :fcm:
Virkelig spændende om TT allerede kan have haft positiv indflydelse på vores hold og spillere. Kan han hæve Charles's niveau og få en angriber eller flere til at shine. Hvad med Gigivic og Juninho, sidst nævnte har jeg lidt forhåbninger til. Tror på en meget fysisk kamp og håber naturligvis på sejr, men frygter lidt Ob, de har set rimeligt stærke ud, og hvor står vi. God kamp.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af Lund7400 »

Kan godt lide han starter Dalsgaard på backen og derved giver plads til at Juninho kan få sin sidste chance for at præstere kontinuerligt. Spændende om det er 4-4-2 med Isaksen/Heiselberg eller en 4-3-3 med Sørensen på en kant fx.

Er glad for pladser til Heiselberg og Sørensen, mens jeg gerne så man startede maksimalt en af Gigo/Olsson, så vi kan bruge minutterne på vores egne og vores fremtid.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af AltidFCM »

Sådan Heiselberg!!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af Danand123 »

AltidFCM skrev:
31. mar 2023, 19:13
Sådan Heiselberg!!
Var det første mål efter ca. 110 hjørnespark… og så endda to i træk.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af Lupus1999 »

Uha Heiselberg skylder en omgang.

Flot mål, men hold op en direktør han brænder.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af FCM2000 »

hvad laver rindom ude på den bænk ?

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af Jakla »

En fin kamp. endelig med gode muligheder på hjørne og indkast. Et hav af chancer som selvfølgelig skulle have haft lidt bedre output. Men fremskridt..tak for det.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jakla skrev:
31. mar 2023, 21:04
En fin kamp. endelig med gode muligheder på hjørne og indkast. Et hav af chancer som selvfølgelig skulle have haft lidt bedre output. Men fremskridt..tak for det.
Derudover fanger vi mange andenbolde. Rammer hinanden rigtig godt især i 1 halvleg.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af AltidFCM »

Virkelig opløftende kamp, som vi selvfølgelig nok skulle have lukket noget før.

Sikke en energi fra spillerne og ikke mindst en reel plan fra en træner, der ved, hvad han vil.

Heisel nu på tavlen, og der venter ham helt sikkert flere kampe og chancer, som han nok skal få scoret på. Det kan nemt blive til et gennembrud under Thomasberg til ham. Det er så vigtigt for udviklingen med flere kampe i streg.

Dalsgaard må hjertens gerne forblive på den back, selvom det nu også kniber med stoppere i truppen efter Eriks farvel. Han kommer med noget offensivt, vi ikke har set fra en højreback, i jeg ved ikke hvor længe.

Kunne fremhæve flere, men specielt midtbanen var bundsolid og dejlig aggressiv i dag. Dejligt at se den Martinez, vi kender. Gigovic og Olsson gjorde det super godt. Oliver Sørensen er som altid en fornøjelse at have på et hold.

Lad endelig det udtryk fortsætte!

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af tatoo »

FCM2000 skrev:
31. mar 2023, 19:55
hvad laver rindom ude på den bænk ?
Heinze havde karantæne

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af 3316 »

Hvad tænker I om opstillingen til OB kampen?
Formationen synes jeg virkede fint, men synes ikke Bak havde gjort noget for at spille sig af venstre back. Kan være Døhrs indkast blev prioriteret.
Mest spændt er jeg på hvordan pladserne i midterforsvar og på højreback bliver fordelt, når Joel er tilbage..

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af Matjavsen »

3316 skrev:
1. apr 2023, 07:04
Hvad tænker I om opstillingen til OB kampen?
Formationen synes jeg virkede fint, men synes ikke Bak havde gjort noget for at spille sig af venstre back. Kan være Døhrs indkast blev prioriteret.
Mest spændt er jeg på hvordan pladserne i midterforsvar og på højreback bliver fordelt, når Joel er tilbage..
Bak har været småskadet op til kampen og ikke rigtig trænet med

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Kampen om 7 pladsen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mener at have hørt T.T udtale, at det er lidt lige meget hvilket system vi spiller, det vigtigste er, at spillerne gør som aftalt. Sidst 4-4-2 hvilket vel er nyt for os og det er vel bevis på, at han har ret. Glæder mig til at se vores spil udvikle sig, jo bedre han lærer spillerne at kende og jo bedre spillerne forstår hans taktik. Jeg tror T.T er en god taktikken og at han kan hæve niveauet på nogle af vores talenter. Nu skal han jo trods alt lige have nogle træninger med spillerne, men tror vi vil se gode ting hen over foråret.

Besvar