SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Av for en spændende omgang.

Håber vi klarer den og noget siger mig at vi lykkes.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Lupus1999 skrev:
18. mar 2023, 23:57
Av for en spændende omgang.

Håber vi klarer den og noget siger mig at vi lykkes.
Jeg er nok ikke så fortrøstningsfuld. Man kan selvfølgelig håbe på en trodsreaktion som følge af Lyngby kampen og fyringen af Capellas. En sådan reaktion burde der jo allerede have været en AaB kampen. Den udeblev. Så vi må se.

Jeg håber på Isaksen, Heiselberg og Simsir på top. De tre må da bare have spillet en smule sammen på U19 og kan forhåbentligt skabe noget sammen så vi kan få nogle mål i dag.

Mange ting skal gå vores vej, hvis det kan lykkes. Vi må håbe.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Puha. Ikke helt fortjent at vi fører ved pausen. Simsir med sit tredje mål, han må siges at være forårets lyspunkt hidtil.

Tror ikke Randers vinder eller OB kommer retur, så kan vi holde den hjem, så tror jeg sgu, at vi sniger os med.

Sikkert er det, at vi skal score igen, for Silkeborg skal nok få nettet.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:
19. mar 2023, 15:55
Puha. Ikke helt fortjent at vi fører ved pausen. Simsir med sit tredje mål, han må siges at være forårets lyspunkt hidtil.

Tror ikke Randers vinder eller OB kommer retur, så kan vi holde den hjem, så tror jeg sgu, at vi sniger os med.

Sikkert er det, at vi skal score igen, for Silkeborg skal nok få nettet.
tja måske bedst de bliver i nedrykningsspillet for at tage 7 pladsen, frem for at ende som 5-6 i mesterskabsspillet.

Når man ser FCM holdet så er det ikke til mere end det vi har set, der mangler kvalitetspillere på 3-4 pladser.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Foran tre gange men vi bliver ved med at lukke mål ind. Det er trist at se på....

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

.
Senest rettet af Debussy 19. mar 2023, 17:02, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Hold da kæft en omgang. Det er lige ved at man trænger til et sabatår fra fodbold generelt. Ond udvikling, vi er i top 6 og så kommer der en VAR dom. Fortjent om vi kom med i top6 eller ej, så er det bare svært at sluge :shock:

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Ob og AaB smider point og vi napper et enkelt.. sørgelig trøst, men det handler som ventet om ikke at rykke ned.

Ashour kunne godt blive den nye Marrony, men det får man nok først ærligt at se i sæson 2, ift tilvænningen

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Jeg sidder med en følelse af, at jeg lige har været vidne til noget kriminelt. Hvem sad i den VAR-vogn? Silkeborgs scoring til 3-3 skulle have været underkendt, og offsiden på Midtjyllands 4-3 scoring var mildest talt tvivlsom.

edit: Åbenbart er vi bare ikke bedre. Det er trist.
Senest rettet af Debussy 19. mar 2023, 17:18, rettet i alt 1 gang.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Hold kæft hvor er der mange kendelser, vi ikke får.

Men vi ligger som vi har redt...
Synes det ser langt bedre ud i dag på flere punkter. Nu gælder det om at sikre den playoff-plads

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja vi kan sagtens argumentere for at vi er blevet taberdømt af fucking VAR, men vi tabte sæsonen for lang tid siden, vi har spillet ad h...... til hele sæsonen. Alt for dårlige transfervinduer de sidste 2 gange og 2 trænere der ikke har fået deres ideer implementeret. Nu igen ny træner og kamp for overlevelse. Skammeligt.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

jeg mener at i dag skete det bedste for FCM, at komme i nedrykningsspillet og spille om playoff plads, ny træner der kan give FCM selvtillid.

Tilbage står stadig en del spørgsmål, konstellationen med Svend Graversen og Co. for det overordnede sportslige ansvar ? det vil formentlig være gavnligt at slanke salgs- og indkøbskontoret, og få nye ansigter på.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Det ligner mange kendelser går i mod FCM. Derudover har jeg endnu ikke set en kamp, hvor man har fløjtet i gang i kampen og anerkendt scoringen, for så senere lige at smide den tilbage... mærkelig nok efter målet til FCN.
Det er sådan noget, der får en til at tænke i korruption og matchfixing.

Med det sagt, så er det måske som FCM2000 skriver ganske fint, at man kan bygge op og kæmpe om den 7 plads. Nedrykning, burde ikke være nogen debat, så skal man vel tabe næsten alle kampe og have 2 af de 3 bundhold til at vinde næsten alle.
Alt i alt synes jeg holdet kæmper godt i dag og gør deres bedste under de forudsætninger der nu engang er... Jeg vil personlig hellere have en 7 plads end en 6/5 plads, pga. chancen for Europa.

Er også enig i at Graversens job må være til debat.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Sahl skrev:
19. mar 2023, 17:20
Det ligner mange kendelser går i mod FCM. Derudover har jeg endnu ikke set en kamp, hvor man har fløjtet i gang i kampen og anerkendt scoringen, for så senere lige at smide den tilbage... mærkelig nok efter målet til FCN.
Det er sådan noget, der får en til at tænke i korruption og matchfixing.
Der er ikke mange kendelser, der går vores vej i dag fra den kære Putros. Men Juninho er i offside, da Isaksen afslutter, så den er desværre god nok.
Men mærkeligt at han skal ud til skærmen, så folk tror, at det er pga. en af vores, der generer udsynet.

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R22 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

AltidFCM skrev:
19. mar 2023, 17:27
Sahl skrev:
19. mar 2023, 17:20
Det ligner mange kendelser går i mod FCM. Derudover har jeg endnu ikke set en kamp, hvor man har fløjtet i gang i kampen og anerkendt scoringen, for så senere lige at smide den tilbage... mærkelig nok efter målet til FCN.
Det er sådan noget, der får en til at tænke i korruption og matchfixing.
Der er ikke mange kendelser, der går vores vej i dag fra den kære Putros. Men Juninho er i offside, da Isaksen afslutter, så den er desværre god nok.
Men mærkeligt at han skal ud til skærmen, så folk tror, at det er pga. en af vores, der generer udsynet.
Var det ikke Heiselberg der stod i offside?

Besvar