Fcm vs Fcn

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af TrueWolfMidt »

Administrator skrev:
8. nov 2022, 09:51
Lupus1999 skrev:
8. nov 2022, 08:39
At spille ud fra egen første fase, og have forsvarsspillere der kan spille igennem modstanderens 3. fase og til dels 2. fase.

Vi har ikke en spiller i bagkæden, der mestrer dette. Hvis stilen skal virke, så kræver det minimum 2 af disse spillere.
Spot on. Det er især forsvarskæden vi har fejlet i transfermæssigt.
Nu skal det lige siges, ikke at jeg forsvarer vores spil men, vi havde spillerne i truppen inden vi fik AC, dermed sagt en jammerlig forestilling i går imod Fcn. Det vi savner er en klar og tydelig spillestil som Fcn har, ikke en kopi af deres, men en tydelig spillestil og så er der bare så mange parametre vi er virkelig dårlige til. Indkast, sjældent er indkast til at arbejde videre på og ofte opsnappes de af modstanderen. Hovedspillet er vel kun Erik som har kvaliteten og der ud over, så er vi hamrende elendige til at spille mand mand og de så vi tydeligt igår. Mælketænderne fra Fcn kan det og ligeledes Sif og der burde vi virkelig også forbedre os, derud over er løb og kampen om andenboldene virkelig sløjt at se på. Tænker tit især i denne sæson, hvad sker der på træningsbanen, for det har jeg godt nok svært ved at se, i kampene.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Lupus1999 »

Hvor på månen kommer du fra?

Vi havde spillerne inden AC til Bo Henriksen fodbold.

Nu har vi en klar defineret spillestil, men vi har ikke de rigtige spillere til at udføre det. Det er da åbenlyst for enhver.

Du mangler teknisk dygtige forsvarsspillere med fremadrettet visioner i deres spil. Typer som Agger, Scholz, Anders Christensen, Boilesen bare for at nævne nogle typer.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af TrueWolfMidt »

Lupus1999 skrev:
8. nov 2022, 14:09
Vi havde spillerne inden AC til Bo Henriksen fodbold.
Der er sgu da også det jeg skrev, " Vi havde de spillere vi nu engang havde, da AC tiltrådte" og det er svært at lave om på når der ikke har været et transfervindue. Så forhåbentligt fra samme måne som dig ;-)

Besvar