EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af Kim »

Hej Drenge,

Det kan være det er det vi skal til - IKKE at oprette en kamptråd før kampene, for det går sgu godt uden! :)

Flot kamp i går - jeg synes Sturm var meget modne og godt sammenspillede, heldigvis var de elendige til at afslutte, og vi var skarpe på halvdelen af vores store chancer, der gav os en 2-0.

Jeg krydser fingrer for vi trækker Barca i en knock-out -det kunne være stort :)

/Kim

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu valgte man at holde Kaba og Pione på bænken, men Chilli skulle godt nok heller ikke have haft nogle minutter, han er så dårlig i alt hvad han gør og prøver på. Efter Ob kampen og nu Sturm Graz kampen, så skal han godt nok på bænken i en længere periode. Vores unge skal have spilletid for de er ikke bange og gør det umiddelbart rigtig godt. Chilli får 1 bold i karakter, hvilket siger det hele, bænken kalder på ham.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa- ... r-i-vejret

Dejligt at Gartenmann endelig får spilletid og iflg. Tipsbladet.dk dagens bedste spiller, med 5 Bolde som Anders Dreyer også fik.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af mousebreaker »

Fedt med avancement. Noget uventet efter min mening.

Jeg er dog nødt til at spørge; hvad fanden tænker Capellas på, da han kalder spillerne tilbage på et hjørnespark 30 sekunder før slut. Komplet hjernedødt, når han burde have sendt samtlige mand inkl målmand op i og omkring feltet. Var han virkelig så uforberedt mhb på hvad et 3-0 mål kunne have medført af point og videre færd?
Risikoen for at modstanderne scorede to mål er så forsvindende lille, at jeg vil kalde ham tøsedreng herfra og til al evighed, hvis det var bevæggrunden
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af Christian »

TrueWolfMidt skrev:
4. nov 2022, 10:01
Nu valgte man at holde Kaba og Pione på bænken, men Chilli skulle godt nok heller ikke have haft nogle minutter, han er så dårlig i alt hvad han gør og prøver på. Efter Ob kampen og nu Sturm Graz kampen, så skal han godt nok på bænken i en længere periode. Vores unge skal have spilletid for de er ikke bange og gør det umiddelbart rigtig godt. Chilli får 1 bold i karakter, hvilket siger det hele, bænken kalder på ham.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa- ... r-i-vejret

Dejligt at Gartenmann endelig får spilletid og iflg. Tipsbladet.dk dagens bedste spiller, med 5 Bolde som Anders Dreyer også fik.
Chili gjorde ikke meget væsen af sig i 1. halvleg, men det er ikke meget spilletid han har fået og rusten skal lige bankes af.
Han havde i 2. halvleg flere aktioner på meget højt niveau, og hvis han kan sætte flere af den slags aktioner sammen og skille sig fornuftigt af med bolden, kan han stadig blive en meget vigtig spiller for os.
Jeg mener klart han skal have mange flere chancer og de skal være mere sammenhængende end bare 10 minutter til sidst i en kamp.

Gartenmann faldt ikke igennem i går, men at udnævne ham til kampens spiller forstår jeg ikke.
Isaksen var vigtigste spiller som jeg så kampen og så selvfølgelig Dreyer for den skarphed han havde i afgørende situationer.
Derudover spillede Joel sig op og starter blandt andet angrebet op til mål nr. 2.

Vi vandt over et godt spillende Graz-hold, og kampen kunne sagtens have endt anderledes hvis de havde været lidt skarpere i deres afslutninger.

Kæmpe optur ( og kun lidt malurt over manglende 3. scoring)

Imamovic
Indlæg: 15
Tilmeldt: 7. jul 2016, 19:28

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af Imamovic »

Christian skrev:
4. nov 2022, 10:53
TrueWolfMidt skrev:
4. nov 2022, 10:01
Nu valgte man at holde Kaba og Pione på bænken, men Chilli skulle godt nok heller ikke have haft nogle minutter, han er så dårlig i alt hvad han gør og prøver på. Efter Ob kampen og nu Sturm Graz kampen, så skal han godt nok på bænken i en længere periode. Vores unge skal have spilletid for de er ikke bange og gør det umiddelbart rigtig godt. Chilli får 1 bold i karakter, hvilket siger det hele, bænken kalder på ham.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa- ... r-i-vejret

Dejligt at Gartenmann endelig får spilletid og iflg. Tipsbladet.dk dagens bedste spiller, med 5 Bolde som Anders Dreyer også fik.
Chili gjorde ikke meget væsen af sig i 1. halvleg, men det er ikke meget spilletid han har fået og rusten skal lige bankes af.
Han havde i 2. halvleg flere aktioner på meget højt niveau, og hvis han kan sætte flere af den slags aktioner sammen og skille sig fornuftigt af med bolden, kan han stadig blive en meget vigtig spiller for os.
Jeg mener klart han skal have mange flere chancer og de skal være mere sammenhængende end bare 10 minutter til sidst i en kamp.

Gartenmann faldt ikke igennem i går, men at udnævne ham til kampens spiller forstår jeg ikke.
Isaksen var vigtigste spiller som jeg så kampen og så selvfølgelig Dreyer for den skarphed han havde i afgørende situationer.
Derudover spillede Joel sig op og starter blandt andet angrebet op til mål nr. 2.

Vi vandt over et godt spillende Graz-hold, og kampen kunne sagtens have endt anderledes hvis de havde været lidt skarpere i deres afslutninger.

Kæmpe optur ( og kun lidt malurt over manglende 3. scoring)
Forstår ikke helt hvad du mener med Gartenmann, jeg så ham som yderst stabil, og betydeligt bedre end Dalsgaard i den seneste periode, vil helt sikker fortrække ham som starter!
Han har fortjent de 5 stjerner, ligesom Isaksen har!
Kampens spiller burde dog være Isaksen, han laver to geniale afleveringer, og med lidt mere coolness / skarphed 2 mere!

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af Christian »

Imamovic skrev:
4. nov 2022, 11:49
Christian skrev:
4. nov 2022, 10:53
TrueWolfMidt skrev:
4. nov 2022, 10:01
Nu valgte man at holde Kaba og Pione på bænken, men Chilli skulle godt nok heller ikke have haft nogle minutter, han er så dårlig i alt hvad han gør og prøver på. Efter Ob kampen og nu Sturm Graz kampen, så skal han godt nok på bænken i en længere periode. Vores unge skal have spilletid for de er ikke bange og gør det umiddelbart rigtig godt. Chilli får 1 bold i karakter, hvilket siger det hele, bænken kalder på ham.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa- ... r-i-vejret

Dejligt at Gartenmann endelig får spilletid og iflg. Tipsbladet.dk dagens bedste spiller, med 5 Bolde som Anders Dreyer også fik.
Chili gjorde ikke meget væsen af sig i 1. halvleg, men det er ikke meget spilletid han har fået og rusten skal lige bankes af.
Han havde i 2. halvleg flere aktioner på meget højt niveau, og hvis han kan sætte flere af den slags aktioner sammen og skille sig fornuftigt af med bolden, kan han stadig blive en meget vigtig spiller for os.
Jeg mener klart han skal have mange flere chancer og de skal være mere sammenhængende end bare 10 minutter til sidst i en kamp.

Gartenmann faldt ikke igennem i går, men at udnævne ham til kampens spiller forstår jeg ikke.
Isaksen var vigtigste spiller som jeg så kampen og så selvfølgelig Dreyer for den skarphed han havde i afgørende situationer.
Derudover spillede Joel sig op og starter blandt andet angrebet op til mål nr. 2.

Vi vandt over et godt spillende Graz-hold, og kampen kunne sagtens have endt anderledes hvis de havde været lidt skarpere i deres afslutninger.

Kæmpe optur ( og kun lidt malurt over manglende 3. scoring)
Forstår ikke helt hvad du mener med Gartenmann, jeg så ham som yderst stabil, og betydeligt bedre end Dalsgaard i den seneste periode, vil helt sikker fortrække ham som starter!
Han har fortjent de 5 stjerner, ligesom Isaksen har!
Kampens spiller burde dog være Isaksen, han laver to geniale afleveringer, og med lidt mere coolness / skarphed 2 mere!
Jeg mener blot at Gartenmann gjorde det ok og ikke faldt igennem. Han stod ikke positivt ud i den kamp jeg så. Jeg synes bestemt hans skal have flere chancer for at spille sig i form.
Dalsgaard har været lidt for ustabil på det seneste, men i sine gode kampe bidrager han også offensivt, både med gode tværgående afleveringer, men især med raids hvor han bryder kæderne og skaber overtal fremad. Det håber jeg selvfølgelig også Gartenmann kan med tiden, men den gode udgave af Dalsgaard ser jeg som mindst et niveau over Gartenmann.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af Ravnen »

Nå fedt, vi kom videre i går. Det var stort. Men jeg ved ikke om I har det lidt som mig, det er svært helt at juble løs, når det samtidig går a h til i ligaen? Vi er alt for svingende. Der er nogle tydelige problemer i vores trup sammensætning.

Nu har vi så et par kæmpe europæiske kampe på den anden side af jul, og jeg håber ikke at det skal rumstere for meget i spillernes hoveder, mens FCK nu kan koncentrere sig om ligaen.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: EL R6 - FCM - Sturm 03-11-22

Indlæg af 6256 »

Jeg melder mig også gerne i koret her. Fantastisk resultat som vi har opnået. Fantastisk for klubben og os alle, midt i en svær sæson. Forhåbentlig giver det lige et boost til de sidste kampe her inden pausen.

Det er ikke fordi, vi spiller prangende, men det var heller ikke det vigtigste i går. Det var derimod resultatet. Jeg bed særligt mærke indskiftningerne. Fedt at Byskov begynder at få flere minutter. Jeg synes allerede man fornemmer potentialet. Og så Oliver Sørensen, der også bare kommer ind efter Evander. I mine øjne laver han et rigtigt godt indhop i. Han fylder meget derinde og virker rimelig komfortabel med bolden. Mere af spilletid til ham i stedet for til Charles.

Jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge gårsdagens indskiftninger, men mon det er et signal til Sisto og Kaba? Som der bliver skrevet om i en anden tråd, ved jeg ikke hvor meget man satser på Gustav Christensen, når hun han ikke har forlænget endnu. Men mon ikke han blev skiftet ind i går for at presse/løbe solen sort de sidste minutter.

Jeg synes det er fedt, vi er videre. Jeg håber at kunne trække et hold, hvor der måske kunne være en chance for at gå videre. Og ellers måske et Juve hold i krise. Nogle europæiske kampe til lige at komme i gang inden Superligaen kommer igen til foråret kunne muligvis blive en fordel for os.

Noget andet er, at jeg håber ikke det, der lignende en skade til Evander i går forpurrer hans skifte.

Besvar