Pokalen - Titelforsvaret

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Lupus1999 »

En rigtig god start på forsvaret af titlen.

Godt med selvtillid til Kaba, Evander og Chili.

Desuden debutant mål af Gustav Christensen.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Danand123 »

Ja, det var helt perfekt… specielt når man ser, hvordan Bif, Fck, AaB og Viborg har været i problemer.

Elias med lidt uheldige aktioner. Ellers dejligt med så mange nye på banen.

Og lad os så få en let modstander i næste runde - den ligger nemlig mellem mandagskampen mod Fcn og søndagskampen i Randers. Så reserverne må gerne kunne klare det også næste gang.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af AltidFCM »

Fornemt. Udover Evander og Kaba, så store plusser til Gartenmann og specielt Oliver Sørensen, der må være noget foran Charles (og Kouakou).
Dejligt at se noget til Gustav Ørsøe og ikke mindst Byskov, der også får vist lidt og bl.a. skaffer straffesparket. Stærk præstation!

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af FCM2000 »

AltidFCM skrev:
19. okt 2022, 19:24
Fornemt. Udover Evander og Kaba, så store plusser til Gartenmann og specielt Oliver Sørensen, der må være noget foran Charles (og Kouakou).
Dejligt at se noget til Gustav Ørsøe og ikke mindst Byskov, der også får vist lidt og bl.a. skaffer straffesparket. Stærk præstation!
vedrørende oliver sørensen det er jeg ikke enig i, af de tre du nævner her synes jeg faktisk at Kouakou ser mest spændende ud, oliver sørensen
har sværet ved at sætte en mand, ja jeg synes han er overvurderet.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
20. okt 2022, 00:23
AltidFCM skrev:
19. okt 2022, 19:24
Fornemt. Udover Evander og Kaba, så store plusser til Gartenmann og specielt Oliver Sørensen, der må være noget foran Charles (og Kouakou).
Dejligt at se noget til Gustav Ørsøe og ikke mindst Byskov, der også får vist lidt og bl.a. skaffer straffesparket. Stærk præstation!
vedrørende oliver sørensen det er jeg ikke enig i, af de tre du nævner her synes jeg faktisk at Kouakou ser mest spændende ud, oliver sørensen
har sværet ved at sætte en mand, ja jeg synes han er overvurderet.
Enig, det ligner ikke han kan tage springet fra ungdom til senior

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Administrator »

Rolig nu, Oliver har 14 kampe med total 490 minutter i benene. Skal vi i det mindste ikke lige give ham en chance for at vise noget?

https://superstats.dk/spillere/spiller-alltime?id=3642

Copenhagenwolf
Indlæg: 73
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Copenhagenwolf »

Enig med @adm. om Oliver Sørensen.
Jeg tror på, at han kan over de næste 1-2 år kan udvikle sig til en rigtig god, kraftfuld motor på midtbanen, og jeg synes også han har mere fart end han får skudt i skoene. Lad os vente og se om det mon ikke bliver ganske godt.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Danand123 »

Nå, ikke just en ønskelodtrækning. Fcn, Viborg og Randers i samme uge. Og så Viborg på udebane.

Det må blive et reservespækket hold, vi stiller med. Så må det briste eller bære. Europa og superligaen bør have suverænt førsteprioritet.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Pokalen - Titelforsvaret

Indlæg af Kim »

Jeg tænker at vi fans er tilfredse - men selvfølgelig ikke optimalt - kunne vi og fck ikke have byttet? :)

Vibår-FCM
DBU POKALEN
Torsdag 10/11 kl. 17:30

Besvar