AGF - FCM 9 oktober 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Konsulen »

- men fedt med en sejr og clean sheet

FCM2000
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af FCM2000 »

fremragende kamp af juninho, p.t. er han bedre end Erik, som jeg tror er færdig fysisk til mange kampe.

Juninho var den eneste der turde at hugge til den udefra, evanders hoppende om bolden som skal se smart ud, det gør man ikke, når man skal have det ene mål.

Der er alt for mange boldholdere på FCMs hold, kaba skal have alt for mange chancer til at scorer på hovedstød.

Døhr og Dyhr kan man godt sende videre, de har ikke niveauet.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af JBT »

Man kunne have smidt det hele til sidst før scoringen

Der tillades alt for nemme chancer for modstanderen og måden de kommer frem til dem på er generelt helt forrykt

En kamp under niveau igen af samtlige pånær Isaksen med et rigtig fint one man show

Men meget vigtig sejr, dog skal der mere til at blive mestre i en ellers tynd suppe

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Konsulen »

- men en fornøjelse, at se de forbedringer der hele tiden sker under Capellas ledelse, holdet er jo langt mere underholdende at se på nu - og så er han langt bedre at høre på, når han bliver interviewet, end Bo, Priske og Thorup på noget tidspunkt var

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4157
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Ravnen »

Det går fremad. Vi gør det jo også godt i EL og det samlede indtryk er altså et hold på vej frem, efter en meget sort periode. Det bliver svært i dag, men sådan er kampene mod AGF jo altid. Fysiske og knap så kønne. Synes Albert svarer godt i studiet efter kampen, han ser tingene og analyserer godt på det, det lover godt.
Nu er vi oppe i top 6. Der er ikke noget der ikke kan lade sig gøre, hvis vi kan satte en god periode sammen.

En kæmpe fejl at vi kun har Kaba som fysisk stærk angriber når vi skal presse og lave indlæg. Vi skriger på flere muligheder her. Kaba scorer også for lidt, det kan godt være han er bedre nu, end før han tog afsted, men han scorer stadig for lidt for en front angriber.

Danand123
Indlæg: 830
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Danand123 »

Enig i mange af jeres inputs. Glæder mig bare over, at vi kan sige, at Løssl blev kampafgørende til vores fordel. Det er ikke mange kampe, vi har kunnet sige det omkring målmanden. Og lad os så tage Horsens og derned bryde forbandelsen med, at vi ikke kan vinde to i træk i superligaen.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af TheLegend »

Faktisk godt set, danand. Rart at have en målmand som bare gør som gøres skal, uden de store fejl og usikkerheder. Elsker at holde 0'et, det er ikke tit vi gør det.

Udover Isaksen og Juninho er der ikke meget at skrive hjem om i dag. Hæsligt indhop af Paulinho, der med flere fejlafleveringer sætter os under unødvendigt pres. Ved godt han scorer i dag, men skal Dreyer ikke snart stemple lidt mere ind? Svageste kamp af Martinez i dag, dog uden at falde helt igennem. Han har været outstanding og skal købes med det samme.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Min eneste anke i kampen, efter vi var 1 mand i overtal, hvorfor skyder man ikke mere på mål, heldigt at Dreyer fik muligheden og scorede. Derudover viser vores udleje sig katastrofal, især efter Brumados skade, Kaba er ikke nok og vi skal som Fcn have en raket oppe i front, vi er nødt til at finde alternative løsninger på vores få mål, hvilket kunne være en størrere trup, som vi nok har slanket lige vel rigeligt.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Matjavsen »

TrueWolfMidt skrev:
10. okt 2022, 12:43
Min eneste anke i kampen, efter vi var 1 mand i overtal, hvorfor skyder man ikke mere på mål, heldigt at Dreyer fik muligheden og scorede. Derudover viser vores udleje sig katastrofal, især efter Brumados skade, Kaba er ikke nok og vi skal som Fcn have en raket oppe i front, vi er nødt til at finde alternative løsninger på vores få mål, hvilket kunne være en størrere trup, som vi nok har slanket lige vel rigeligt.
Hvad i alverden vil du med en raket når 10/12 klubber står lavt mod os?

Eneste grund til vi scorede var at netop Kaba vandt en duel i feltet

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Administrator »

AGF stod så dybt og kompakt at hvis FCM var begyndt at skyde udefra, havde jeg råbt så højt at de kunne høre mig fra Ikast på stadion.

Skud udefra må aldrig blive den løsning vi prioriterer, det må højst være et supplement. Hastighed havde heller ikke været løsningen i går, hvornår var chancen der for en løbeduel, hvor hastigheden var vital i forhold til at slå bedre og klogere indlæg?

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Cortez »

Administrator skrev:
10. okt 2022, 13:55
AGF stod så dybt og kompakt at hvis FCM var begyndt at skyde udefra, havde jeg råbt så højt at de kunne høre mig fra Ikast på stadion.

Skud udefra må aldrig blive den løsning vi prioriterer, det må højst være et supplement. Hastighed havde heller ikke været løsningen i går, hvornår var chancen der for en løbeduel, hvor hastigheden var vital i forhold til at slå bedre og klogere indlæg?
Jeg er enig. Men det bliver nogle gange lidt noget nips. Lidt mere direkte spil kunne være godt. Men det er fandens svært mod lavtstående hold.

/Cortez

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Administrator »

Jeg er da enig i at direkte spil er ønskeligt, men der er heller ingen grund til hovedløst at smide bolden ind i et rum der er dækket. Sideskift er meget brugt for at trække modstanderen i ubalance, og det kommer desværre ofte til at se nipset ud.

Havde vi i øvrigt gået endnu mere offensivt i går, så tror jeg sagtens vi kunne have tabt. VI havde vel 3-4 spillere der tænkte i forsvar, mens resten slet ikke bidrog hjemme til andet end dødbolde. Her synes jeg så også at vores mangel på styrke i forsvaret blev udstillet, der skal investeres kraftigt i forsvaret hvis vi virkelig skal være stabile igen.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af mousebreaker »

Administrator skrev:
10. okt 2022, 15:01
Her synes jeg så også at vores mangel på styrke i forsvaret blev udstillet, der skal investeres kraftigt i forsvaret hvis vi virkelig skal være stabile igen.
Scholle tilbage :)
- eller en klon :fcm:
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Halkjær
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Halkjær »

Hvis vi får Scholz hjem til jul, så går vi hele vejen. Det er naturlov.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: AGF - FCM 9 oktober 2022

Indlæg af Administrator »

mousebreaker skrev:
10. okt 2022, 15:12
Administrator skrev:
10. okt 2022, 15:01
Her synes jeg så også at vores mangel på styrke i forsvaret blev udstillet, der skal investeres kraftigt i forsvaret hvis vi virkelig skal være stabile igen.
Scholle tilbage :)
- eller en klon :fcm:
Deal, under betingelse af at han ikke er faldet i niveau.

Besvar