EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af Diebesten »

Vi spiller klart bedst i denne kamp. Sikke en pragt præstation. Det er altså et europæisk tophold vi spiller imod. Flot!

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af FCM2000 »

fortjent at FCM får point, men sjovt efter 2-2 så slår de igen hjernen fra, Evander virker
ikke klar i hovedet, og ja sisto tager man ud.

Men forsvaret er det kritiske sted, erik ud, de to backs tages ud, Dahlsgaard mange adresseløse afleveringer
Kaba som er gået i stå målmæssig. Drejer dur ikke som angriber.

Men olsson og nr. 5 viser energi og igen viser isaksen klasse

Husk Feyenoord kørte sturm Graz ud af banen på rød og albuer.

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af O »

Kan forstå, at jeg ser kampen noget anderledes end dem, som har kommenteret herinde i vildskab under kampen. Synes drengene gør det hæderligt i en kamp, hvor vi ikke just er heldige med VAR-kendelser, som efter utallige gennemsyn i slow stadig er vanskelige for dommerteamet, bedømt ud fra den tid det tager dem at konkludere på situationerne.

Lund7400
Indlæg: 1050
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af Lund7400 »

Flot point! Vi burde reelt have vundet kampen, vi var det bedste hold og Feyenoord får to marginale mål.

1 point gør at vi lever, men skal vi tro på top-2, skal vi vinde enten i Holland eller Italien, svært men ikke umuligt. Et point i Italien kan være nok, hvis Feyenoord napper Lazio hjemme - og at vi napper Sturm Graz selvsagt.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af Ravnen »

Flot europæisk aften på fortet. Jeg var der desværre ikke, øv. Men godt kommet tilbage og vigtigt at samle pointe mod de her gode hold. Så straffesparket på mobilen (under et møde) det lignede da at Evander blot beskyttede sit hoved?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af Ravnen »

Trods alt fører Evander assist statistikken i hele Europa League med 4 assists i 3 kampe

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af Jakla »

Ingen grund til at lægge alt kritik på. Evander når det er Kaba der er langt fra at tilføre holdet tilstrækkeligt output. Der skal en anden spiler på banen i stedet for ham.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af 3316 »

Konsulen skrev:
6. okt 2022, 22:42
Hvorfor tager Capellas vores mest boldfaste spiller ud, for at erstatte ham med en løbespiller som Chili? I en kamp hvor vi skal jagte, og presse, giver det ingen mening
Hvis vi skal jagte og presse, giver det i mit hoved god mening med en løbestærk spiller, frem for en der er god til at holde i bolden.. En boldfast spiller kan derimod give god mening, hvis vi skal forvare en føring ved at holde bolden i egne rækker..

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af Konsulen »

3316 skrev:
7. okt 2022, 08:52
Konsulen skrev:
6. okt 2022, 22:42
Hvorfor tager Capellas vores mest boldfaste spiller ud, for at erstatte ham med en løbespiller som Chili? I en kamp hvor vi skal jagte, og presse, giver det ingen mening
Hvis vi skal jagte og presse, giver det i mit hoved god mening med en løbestærk spiller, frem for en der er god til at holde i bolden.. En boldfast spiller kan derimod give god mening, hvis vi skal forvare en føring ved at holde bolden i egne rækker..
Der er jeg ikke enig. Chili’s force er hans hurtighed, og i den sidste del af kampen, hvor vi formentlig vil presse på, vil der ikke blive mulighed for at spille ham i dybden, da spillet i forvejen foregår på Feyenoord halvdel. Der vil en boldgade spiller, der har teknik til at holde på bolden når presset kommer, i mine øjne være af langt større værdi. Chili er slet ikke gearet til Capellas spillestil, og mon ikke han også ryger videre senest til sommer?

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL R3 2022/2023: FC Midtjylland - Feyenoord

Indlæg af ABT »

Vi spiller sådan en ret god kamp, men hvor marginalerne langt hen af vejen går ekstremt meget imod os; 2 VAR mål imod (begge mål hvor Løssl egentlig har en god mulighed for at lave en redning), 2 x frispark på stangen og generel underlig dommerpræstation.

Følte egentlig at vi spillede bedst i 1. Halvleg, og sjovt nok er vi så nede med 2 dåser ved pølsen. Ret symptomatisk for den her sæson, må man sige. Man havde hele tiden en fornemmelse af, at vi nok skulle score og komme tilbage mod Feyenoord. De var sgu ikke ret gode. Generel en stærk kamp, som jeg egentlig synes vi godt kunne have fortjent sejren i.

Fra min plads på CC synes jeg særligt højre forsvarsside efterlod meget plads til forbedring. Joel som fuldstændig blind passager, og med nul bidrag indtil udskiftningen af ham. Han var blot en ekstra krop på banen. Dalsgaard med aaaalt for mange bolde uden en adresse. Jeg glæder mig til, at vi får et generationsskifte i de bagerste geledder.

Slutteligt; hvad fuck sker der for FCM og politiets afvikling af kampen? Har sjældent set noget så grotesk og pinligt udspille sig. Man ved næsten ikke om man skal grine eller græde ovenpå sådan et cirkus. Men hvad fanden… der var vel nogen på kontorgangene som savnede at blive høvlet i medierne af ren misundelse på flere af kollegaerne på nabokontorernes medietid…
/ ABT

Billede

Besvar