Pyroteknik

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Pyroteknik

Indlæg af Jakla »

Så var den gal igen i søndags til Viborgkampen fra CC. Kanonslag og pyroteknik af flere omgange fra hætteklædte typer..Hjalp det os til en sejr? nej, heller ikke denne gang.

Stop det nu, det er dårlig stil. Et enkelt tændt romerlys blev kastet ned blandt tilskuerne. Det kunne have gået galt.

Hvor var kontrollørerne?

I Brøndby koster det nu dyrt https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-10-04 ... en-af-aret og også i FCM burde de skyldige findes, udelukkes og selv betale bøden, der snart kommer. Tak til den voksne fan, der stoppede en af huemændene og gav ham en belæring. Vi gider det ikke.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Pyroteknik

Indlæg af oros »

Kan ikke være mere enig.
Desværre er de hætteklædte, utilpassede, feje unge mænd, der sætter sig selv over klubben og fællesskabet, fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde.
Det har hidtil heller ikke været noget, BW har taget afstand fra.
Stop det nu, det er dårlig stil. Et enkelt tændt romerlys blev kastet ned blandt tilskuerne. Det kunne have gået galt.
Det gik galt - ifølge det skriveri, der har været på FB.

Det er ikke blot dårlig stil: både pyro og tildækning er ulovligt. Helt enkelt!

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Pyroteknik

Indlæg af MFKM »

Det er ikke pyroteknik der koster Brøndby tilskuerne. Det er vold.

Fair at være imod pyroteknik, men det er ikke det der koster udebaneafsnittet. Bøden havde heller ikke været i nærheden af 400.000 for bare pyro.

Due
Indlæg: 169
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Pyroteknik

Indlæg af Due »

Og stemningen gik total i stå da der blev fyret romerlys af midt inde i 1 halvleg. Synes jeg godt nok er ærgerligt nu hvor der begynder at komme fed stemning efterhånden rundt på tribunerne.
Jeg kan godt acceptere en festlig tifo med kontrolleret romerlys ved indmarch, men det er ødelæggende for stemningen og kampen det der skete i søndags.

Danand123
Indlæg: 830
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Pyroteknik

Indlæg af Danand123 »

Fuldstændig enig i at det i søndags tog overhånd. Det er alt for farligt, de stod med dem blandt publikum. Det vil gå galt en dag, hvis det skete hver gang.

Og uanset bødens størrelse, så er det totalt tåbeligt, at klubben skal betale bøderne. Hvis pengene betyder så lidt i Fcm, så skal man til at få revurderet klubbens holdning til penge. Og tænk hvor mange billetter, der skal sælges for at dække fx. 50.000 kr. Ja, så kan de ligeså godt forære sæsonkortene væk.

En anden ting er kontrollen ved indgangen…drop det. Man accepterer jo alligevel pyro…ingen vagter på cc, der gør noget som helst. Trapperne altid fyldt, når der er udsolgt. Det øger heller ikke sikkerheden.

Hvis pyro kunne gøres sikkert, er jeg sådan set ikke imod, men det andet her, det skal have ende.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Pyroteknik

Indlæg af Vijen »

Pyro'en imod Viborg er et super eksempel på, at den del af fangruppen har mere fokus på at promovere sig selv end holdet.

Vi styrede kampen, spillede super godt og pressede Viborg ned. Og værsgo, så bliver Viborg spillerne foræret en lille pause, hvor de lige kunne tale om tingene.

Nu kommer vi aldrig til at vide, hvad der ville være sket hvis vi ikke havde haft en lille pause. Men at vores egne fans skal stoppe kampen og bryde momentum er bare for dumt.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Pyroteknik

Indlæg af oros »

Danand123 skrev:
4. okt 2022, 18:06
Fuldstændig enig i at det i søndags tog overhånd. Det er alt for farligt, de stod med dem blandt publikum. Det vil gå galt en dag, hvis det skete hver gang.

Og uanset bødens størrelse, så er det totalt tåbeligt, at klubben skal betale bøderne. Hvis pengene betyder så lidt i Fcm, så skal man til at få revurderet klubbens holdning til penge. Og tænk hvor mange billetter, der skal sælges for at dække fx. 50.000 kr. Ja, så kan de ligeså godt forære sæsonkortene væk.

En anden ting er kontrollen ved indgangen…drop det. Man accepterer jo alligevel pyro…ingen vagter på cc, der gør noget som helst. Trapperne altid fyldt, når der er udsolgt. Det øger heller ikke sikkerheden.

Hvis pyro kunne gøres sikkert, er jeg sådan set ikke imod, men det andet her, det skal have ende.
Ja, man accepterer tilsyneladende at disse utilpassede, uvorne unge mænd tager MCH som gidsel med deres kriminelle handlinger. Det er små drenge med små tissemænd. Så små er de, at de dækker sig til med ulovlige masker. De skider på at de brænder andres tøj af, at andre får forbrændinger, at klubben skal betale hundredtusindvis af kroner for deres skadelige adfærd. De er jo ikke fans.

Jeg så gerne, politiet infiltrerede CC med et par hundrede mand. Bare et par gange.. Så skulle de tage hver og en af disse bøller, hive masken af dem, lægge dem i håndjern og føre dem bort. Derefter ville det sikkert
få en ende.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4157
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pyroteknik

Indlæg af Ravnen »

Derfra jeg så det, virkede det som om de havde ret godt styr på det. Jeg har svært ved at tro det ikke er clearet med klubben, alle kender jo alle?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Pyroteknik

Indlæg af Administrator »

Så holder vi lige den gode tone. Ellers bliver der smidt at par lange pauser af sted.

Besvar