FCN-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

FCN-FCM

Indlæg af Dondinho »

Kampstart søndag kl 14.00 og Capellas 4. Kamp hvor de første 3 har givet 2 nederlag og 1 sejr.

Holdet har i perioder set rigtigt skidt ud, og spørgsmålet er om de er forvirrede over den markante ændring i spillestil?

FCN er en rigtigt giftig modstander på deres plastikbane og kørte bl.a. FCK over med 3-1.

Jeg synes nogle spillere så meget skidt ud imod Sturm Graz og jeg tror nogle vil have godt af en pause (Evander!)

Mit bud på en opstilling:

Løssl
Dalsgaard - Erik - Juninho - Paulinho
Martinez
Olsson - Sørensen
Isaksen - Dreyer - Sisto

Måske det også kunne være en ide at vende trekanten om for at gøre os mere kompakte.

Hvad forventer i af kampen og hvordan tror I vi stiller op ?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCN-FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kampen skal vindes og alle skal steppe op. Dem der ikke præsterer helt vildt godt fra start, skal ud på bænken asap. og ny mand ind, vi SKAL til at vinde kampe nu og sejrene skal komme nu.

Klubben måler på alt, så sæt dog de spillere i skammekrogen som ikke leverer også selvom det er Evander, for nu skal vi sgu have point og se mentalitet fra højeste hylde.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCN-FCM

Indlæg af Sahl »

Jeg tror ikke på den opstilling Dondinho, men det kunne da være fristende at se hvad der ville ske med den.
Mon ikke at vi modsat tidligere, faktisk har et ret godt gold og taktik mod netop FCN. Vinder man kampen, kan det være med til at vende formen, modsat kan en tabt kamp gøre det hele nervøst.

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: FCN-FCM

Indlæg af Jakla »

Nu hjalp OB os og gav FCK endnu en uppercut. Det er nu vi skal gå ind med alt det vi har og sætte en række sejre sammen i superligaen :fcm: :fcm:

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCN-FCM

Indlæg af Danand123 »

Jakla skrev:
10. sep 2022, 21:30
Nu hjalp OB os og gav FCK endnu en uppercut. Det er nu vi skal gå ind med alt det vi har og sætte en række sejre sammen i superligaen :fcm: :fcm:
Synes også det er dejligt med nederlag til Fck. Men lige nu skal vi mere end nogensinde kun have fokus på os selv. Der er så mange hold foran os, at vi ikke kan nøjes med at kigge på Fck. Nederlag og Fcn er 13 point foran os. Det henter vi ikke.

Til gengæld forventer jeg, at Albert får vist, at han er chefen og får spillerne til vise den rette attitude. Forståeligt hvis fx Evander er skuffet, men det må han bare ikke tage med på banen, hvis han vil spille. Ellers på bænken med ham.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCN-FCM

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
9. sep 2022, 10:36
Kampen skal vindes og alle skal steppe op. Dem der ikke præsterer helt vildt godt fra start, skal ud på bænken asap. og ny mand ind, vi SKAL til at vinde kampe nu og sejrene skal komme nu.

Klubben måler på alt, så sæt dog de spillere i skammekrogen som ikke leverer også selvom det er Evander, for nu skal vi sgu have point og se mentalitet fra højeste hylde.
Hvor lang ind i kampen skal vi for at 'fra start' er overstået og ASAP er trådt i kraft i følge dig?
Og hvad foreslår du vi gør, hvis mere end 3-5 kun præstere fornuftig eller godt fra start, og der fx står 0-0 efter 15 min?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCN-FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spillerne skal gøre det nemme og kloge og ikke alt det dumsmarte, som man til tider ser alt for mange af vores spillere gøre. Villigheden til at tage løb fremadrettet og derudover tilbage løb, ingen stopper et tilbageløb, alle gør deres bedste for at hjælpe hinanden / holdet. Vi har et fantastisk hold som bare skal steppe op og tro på hinanden og ikke tro at tingene er sværere end de er. Ved boldtab der jagter man sgu han man mistede bolden til osv. Man skal gøre mere ud af at få anden boldene. Til dig 3316 - Hvis der er spillere der ikke præsterer efter 20 minutter så skal der nye kræfter til, der er så mange i vores trup der gerne vil spille og hvis nogle ikke præsterer så skal andre have chancen, jo længere vi venter med at få spillere ind der vil gøre deres for at forbedre flowet i spillet, desto længere tid tager det at komme op i omdrejninger og vi ved alle, at rammer vi først en sejr og derefter endnu en sejr, ja så sker der pludselig noget med truppen. Angående Evander, hvis han er sur over ikke at ryge i det nyligt overståede transfervindue, ja så forstår man det måske godt, men den må Steinlein og Svend stå på mål for, men det skal ikke gå ud over vores præstation på banen, og hvis det gør så på bænken med ham.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCN-FCM

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
10. sep 2022, 23:49
Spillerne skal gøre det nemme og kloge og ikke alt det dumsmarte, som man til tider ser alt for mange af vores spillere gøre. Villigheden til at tage løb fremadrettet og derudover tilbage løb, ingen stopper et tilbageløb, alle gør deres bedste for at hjælpe hinanden / holdet. Vi har et fantastisk hold som bare skal steppe op og tro på hinanden og ikke tro at tingene er sværere end de er. Ved boldtab der jagter man sgu han man mistede bolden til osv. Man skal gøre mere ud af at få anden boldene. Til dig 3316 - Hvis der er spillere der ikke præsterer efter 20 minutter så skal der nye kræfter til, der er så mange i vores trup der gerne vil spille og hvis nogle ikke præsterer så skal andre have chancen, jo længere vi venter med at få spillere ind der vil gøre deres for at forbedre flowet i spillet, desto længere tid tager det at komme op i omdrejninger og vi ved alle, at rammer vi først en sejr og derefter endnu en sejr, ja så sker der pludselig noget med truppen. Angående Evander, hvis han er sur over ikke at ryge i det nyligt overståede transfervindue, ja så forstår man det måske godt, men den må Steinlein og Svend stå på mål for, men det skal ikke gå ud over vores præstation på banen, og hvis det gør så på bænken med ham.
Jeg er enig med det meste af du skriver, men tror det er nemmere sagt end gjort, for ellers gjorde alle hold det vel på den måde hele tiden. Og jeg tror ikke det er løsningen, efter 20 min at skifte de spillere ud, som ikke har top præsteret. På det tidspunkt kan der også være flere spillere som knap har rørt bolden endnu, så vi ville også hurtigt løbe tør for udskiftninger 😉

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: FCN-FCM

Indlæg af tatoo »

Det handler vel bare om at vi spiller med de rigtige fra start. Jeg vil sige at med det Evander har præsteret de sidste kampe så kan eller vil han ikke præstere bedre end han gør. Smid ham på bænken og det samme med Isaksen, og lad nogle arbejdsmænd/løbevillige spillere komme til. Vil gerne se andre få chancen nu hvor det ikke kan blive ringere efterhånden. Ind med Gartenmann, Kouakou og Martinez fra start. Så må vi se om vi skal skifte hurtigt ud. Jeg tror det ikke.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCN-FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

tatoo skrev:
11. sep 2022, 09:59
Det handler vel bare om at vi spiller med de rigtige fra start. Jeg vil sige at med det Evander har præsteret de sidste kampe så kan eller vil han ikke præstere bedre end han gør. Smid ham på bænken og det samme med Isaksen, og lad nogle arbejdsmænd/løbevillige spillere komme til. Vil gerne se andre få chancen nu hvor det ikke kan blive ringere efterhånden. Ind med Gartenmann, Kouakou og Martinez fra start. Så må vi se om vi skal skifte hurtigt ud. Jeg tror det ikke.
ER helt enige, løbevillige og arbejdsmænd der vil vinde for enhver pris.

Måske ledelsen skulle begynde og kikke på om deres transfervinduer går helt efter planen eller om det gør spillerne frustrerede og ligeglade ?

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: FCN-FCM

Indlæg af FCM2000 »

TrueWolfMidt skrev:
11. sep 2022, 10:07
tatoo skrev:
11. sep 2022, 09:59
Det handler vel bare om at vi spiller med de rigtige fra start. Jeg vil sige at med det Evander har præsteret de sidste kampe så kan eller vil han ikke præstere bedre end han gør. Smid ham på bænken og det samme med Isaksen, og lad nogle arbejdsmænd/løbevillige spillere komme til. Vil gerne se andre få chancen nu hvor det ikke kan blive ringere efterhånden. Ind med Gartenmann, Kouakou og Martinez fra start. Så må vi se om vi skal skifte hurtigt ud. Jeg tror det ikke.
ER helt enige, løbevillige og arbejdsmænd der vil vinde for enhver pris.

Måske ledelsen skulle begynde og kikke på om deres transfervinduer går helt efter planen eller om det gør spillerne frustrerede og ligeglade ?
Hvis man ser over de sidste 3 år, så har man købt en del forkert ind, Dion Cools, Brumado, marrony, charles, døhr, gartenmann, Lucas Pf., Meyer, Love, Høgh, Løssl, Kaba (hans første periode) + man har haft en del U 19 som havde haft bedre af at komme videre med det samme, i stedet for at Lind sendes afsted først nu.
Sørensen tror jeg personligt ikke på, han viste jo intet i Norge hvor han kom fra, og var kun med fra start 1-2 gange, det undre mig at han lige pludselig er på et top 50 hold fra start.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCN-FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg er ikke enig i at Døhr, Gartenmann og Høgh forkerte køb, Høgh gjorde det godt ligeledes gør Døhr og Gartenmann har vel ikke spillet sig af holdet, idet han vel først er ved at spille sig ind i truppen som han vil gøre, det er jeg ikke i tvivl om.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCN-FCM

Indlæg af Sahl »

Fint man prøver Dreyer i angrebet igen! men Sviatchenko skadet og Dalsgaard i midterforsvaret, det gør mig nu en smule utryg.
Det er også fint man har Evander med som lidt mere offensivt og så Martínez og Olsson lidt mere defensiv.
Jeg har ret store forventninger til Martínez efter det jeg så sidst, det bliver spændende at følge.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCN-FCM

Indlæg af Lund7400 »

Flere positive ting ved start-11. Martinez får sin start efter et fornemt indhop, Dreyer skubbes frem og Dyhr kommer ind. Til gengæld er jeg nervøs for midterforsvaret, Dalsgaard-Juninho er ikke en due, som har topklasse i ligaen, og det er noget af et niveaudyk fra fx Sviat-Scholz duoen. Når det er sagt, så bør disse 11 kunne gøre det!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCN-FCM

Indlæg af Danand123 »

Med to sejre i 13 kampe i denne sæson er det besynderligt, at vi kan være favorit på udebane mod ligaens tophold og deres hjemmebane. Det må være ren computer, fordi vi ikke har tabt på udebane i superligaen. Håber på noget mere energi i dag, men jeg er dog bekymret for deres fart i front. Det skal vi have lukket ned for. Og så må Løssl gerne stå en fejlfri kamp.

Besvar