Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 6256 »

Vi kan vel hente Kalle Johnsson så. Han må vel kunne finde et vist niveau igen, men det er nok urealistisk.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Frederik Rønnow tak.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 6256 »

Onyedika er tilsyneladende førsteprioritet i Milan

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uperligaen

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af FCM2000 »

https://bold.dk/fodbold/klubber/galatas ... g-mertens/

Så tyder det på at Galatasaray lukker evander, medmindre de sælger de lange lyse dansker i midtsvaret for 138 mill kr.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Starbucks »

Lupus1999 skrev:
8. aug 2022, 21:34
Frederik Rønnow tak.
Frederik Rønnow som er startende målmand i Bundesligaen? Hvad med at ønske David De Gea også??

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Gubbi77 »

Starbucks skrev:
9. aug 2022, 08:32
Lupus1999 skrev:
8. aug 2022, 21:34
Frederik Rønnow tak.
Frederik Rønnow som er startende målmand i Bundesligaen? Hvad med at ønske David De Gea også??
Hvad med "bare" at få købt en håndfuld kvalitetsspillere, der er klar fra dag 1?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Starbucks skrev:
9. aug 2022, 08:32
Lupus1999 skrev:
8. aug 2022, 21:34
Frederik Rønnow tak.
Frederik Rønnow som er startende målmand i Bundesligaen? Hvad med at ønske David De Gea også??
Han spiller pt. og så er han ikke aktuel.

Den bedste mulighed for en klassekeeper er at tage en snak med Lössl.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af FCM2000 »

8 kampe og 17 mål er gået ind

Tager man fck så har de p.t. 3 klassemålmænd på lønningslisten.

FCM har p.t. ingen klassemålmand til rådighed.
Dahlsgaard taber den ene hovedstødsbold efter den anden.
Døhr i midtforsvaret siger sig selv, at det heller ikke er løsningen hvis man vil i top50.

Hvad er meningen med at købe Gartenmann hvis han ikke kan gå ind i start 11.

igen har man signet 2 spillere i det her vindue, som må betegnes som udviklingsspillere.

Jeg er spændt på hvad man gør i de sidste 3 uger i det her vindue.

jeg er enig med tipsbladet som skriver i dag, citat "Jeg fornemmer, at det er alt fra spillerbudget til talentudvikling til hvem man vil rekruttere til førsteholdet, der i spil, og det er endda kun en del af det, man skal finde ud af i de kommende måneder, Nej, mere end nogensinde før bliver det klubben og ledelsen, der kommer til at sætte retningen, og den retning kommer til at sige meget mere, om det er Johnny, Steen eller Ole, der bliver ny cheftræner."

FCM har sat sig mellem to stole, når man vil i top50 må man tage et opgør med flere ting

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af FCM2000 »

FCM2000 skrev:
9. aug 2022, 21:49
8 kampe og 17 mål er gået ind

Tager man fck så har de p.t. 3 klassemålmænd på lønningslisten.

FCM har p.t. ingen klassemålmand til rådighed.
Dahlsgaard taber den ene hovedstødsbold efter den anden.
Døhr i midtforsvaret siger sig selv, at det heller ikke er løsningen hvis man vil i top50.

Hvad er meningen med at købe Gartenmann hvis han ikke kan gå ind i start 11.

igen har man signet 2 spillere i det her vindue, som må betegnes som udviklingsspillere.

Jeg er spændt på hvad man gør i de sidste 3 uger i det her vindue.

jeg er enig med tipsbladet som skriver i dag, citat "Jeg fornemmer, at det er alt fra spillerbudget til talentudvikling til hvem man vil rekruttere til førsteholdet, der i spil, og det er endda kun en del af det, man skal finde ud af i de kommende måneder, Nej, mere end nogensinde før bliver det klubben og ledelsen, der kommer til at sætte retningen, og den retning kommer til at sige meget mere, om det er Johnny, Steen eller Ole, der bliver ny cheftræner."

FCM har sat sig mellem to stole, når man vil i top50 må man tage et opgør med flere ting
https://bold.dk/fodbold/stillinger/cham ... -defensiv/

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Le Compte »

FCM2000 skrev:
9. aug 2022, 21:49
8 kampe og 17 mål er gået ind

Tager man fck så har de p.t. 3 klassemålmænd på lønningslisten.

Vi havde god konkurrence på målmandsposten da vi havde Løssl. Men han ville ikke have konkurrence og ville væk. Det syntes jeg er en småklubs mentalitet. Som medier og eksperter understøttter. Det var næsten synd for Løssl at han ikke skulle stå pr automatik. Ingen! Ville sige det var synd for FCKs målmand for sådan er det i en topklub. Der er konkurrence om alle pladser.

PS. Jeg syntes ikke bedre om Elias en Løssl og har ikke sagt alt blev håndteret klogt. Men forstår ikke at Løsslikke tog kampen op. Sådan en spiller udviser ikke vindermentalitet syntes jeg. Og vi skal have endnu en stærk keeper ind
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af AltidFCM »

Nå, det kunne godt tyde på, at vi kommer til at vente lidt endnu på den nye, sandsynligvis udenlandske, træner, ifølge EB. Og dermed måske også efter transfervinduets lukning. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/9372626

Er det ikke snart ved at være på tide, at der sker noget? Man har vel forhåbentligt stadig planer om at forstærke truppen og lægge på for hvert vindue.. Indtil videre har det ikke været specielt imponerende - udover Dreyer selvfølgelig.

Truppen kunne virkelig have gavn af et par nye ansigter, der kan gå ind fra dag 1.
Venter man på et Evander-salg før en potentiel kvalitetssigning til midtbanen? Og hvad med Rapha som også skulle være en eftertragtet herre?
Målmands- og forsvarssituationen er vel også noget, der SKAL kigges på.
Og Sory Kaba spiller angiveligt kun for et skifte denne sommer. Noget vi også skulle være interesserede i, ifølge BT's Transfervinduet. Mister vi ham, er jeg ikke sikker på, vi har en kompetent nok angriber i truppen. (Nej, ikke Brumado som 9'er)

Det er altså nogle af de bærende profiler, vi risikerer at miste inden for ret kort tid. Det kan godt gå hen at blive et par heftige uger!

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Starbucks »

Le Compte skrev:
10. aug 2022, 09:42
FCM2000 skrev:
9. aug 2022, 21:49
8 kampe og 17 mål er gået ind

Tager man fck så har de p.t. 3 klassemålmænd på lønningslisten.

Vi havde god konkurrence på målmandsposten da vi havde Løssl. Men han ville ikke have konkurrence og ville væk. Det syntes jeg er en småklubs mentalitet. Som medier og eksperter understøttter. Det var næsten synd for Løssl at han ikke skulle stå pr automatik. Ingen! Ville sige det var synd for FCKs målmand for sådan er det i en topklub. Der er konkurrence om alle pladser.

PS. Jeg syntes ikke bedre om Elias en Løssl og har ikke sagt alt blev håndteret klogt. Men forstår ikke at Løsslikke tog kampen op. Sådan en spiller udviser ikke vindermentalitet syntes jeg. Og vi skal have endnu en stærk keeper ind
Du tager lige lidt fejl her / det er jo en offentlig hemmelighed, at Lossl fik af viden inden juleferien, at Elias ville stå
Første SL kamp i foråret 2022, og han kunne finde noget andet. Jeg kan godt forstå man ikke gider være et sted hvor der ikke er konkurrence…

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Starbucks skrev:
10. aug 2022, 15:28
Le Compte skrev:
10. aug 2022, 09:42
FCM2000 skrev:
9. aug 2022, 21:49
8 kampe og 17 mål er gået ind

Tager man fck så har de p.t. 3 klassemålmænd på lønningslisten.

Vi havde god konkurrence på målmandsposten da vi havde Løssl. Men han ville ikke have konkurrence og ville væk. Det syntes jeg er en småklubs mentalitet. Som medier og eksperter understøttter. Det var næsten synd for Løssl at han ikke skulle stå pr automatik. Ingen! Ville sige det var synd for FCKs målmand for sådan er det i en topklub. Der er konkurrence om alle pladser.

PS. Jeg syntes ikke bedre om Elias en Løssl og har ikke sagt alt blev håndteret klogt. Men forstår ikke at Løsslikke tog kampen op. Sådan en spiller udviser ikke vindermentalitet syntes jeg. Og vi skal have endnu en stærk keeper ind
Du tager lige lidt fejl her / det er jo en offentlig hemmelighed, at Lossl fik af viden inden juleferien, at Elias ville stå
Første SL kamp i foråret 2022, og han kunne finde noget andet. Jeg kan godt forstå man ikke gider være et sted hvor der ikke er konkurrence…
Da Løssl rejste udenlandsk og var væk i en del år fra superligaen, har han ikke lært sig selv det, at en målmand næste altid kaster sig efter et skud på mål. Løssl laver stadigvæk den fejl med at gå på knæ ved mange skud på mål og vi kan ikke bruge en klasse målmand der laver denne fejl. Jo bevares, Elias er ikke kommet tilbage efter sin skade som vi havde håbet på, men han skal nok komme op og bevise sit talent igen. Da han præsterede bedst inden skaden gik snakken om et muligt salg til England til store penge. Har alle pludselig glemt det ?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis du ser de 5 kampe han stod til at starte med, så skyldtes det primært et godt forsvar, der fungerede. Elias havde meget få redninger og havde ingen pointgivende.

Det er simpelthen for billigt. Desuden skulle Elias gerne blive bedre i takt med flere kampe, og det er han ganske enkelt ikke blevet. Det er nærmest gået den anden vej.


Låst