Pione Sisto

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Pione Sisto

Indlæg af Lund7400 »

En tydeligt desperat handling fra klubben, som Sisto er med på, fordi Evander er ude, og han derved kan få sit krav opfyldt - og ligne vinderen.

Jeg forstår godt klubben, vi har ikke råd til at fastholde det statuerede eksempel med Bos elendighed.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Pione Sisto

Indlæg af ABT »

Havde vi ikke nosset sådan rundt, som vi har de første 3 kampe, var det her ikke sket med at han bliver taget til nåde… Havde vi vundet de første 3, var han blevet efterladt i pisserenden.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pione Sisto

Indlæg af Ravnen »

Pione har været FCM dreng siden han var helt lille. Han er lokal. Han har kæmpet sig frem. Han valgte os da han skulle hjem igen. Hvad der er sket ved jeg ikke, men for pokker det er skidt når vores egne spillere vil væk. Jeg er lykkelig for at de har fundet hinanden igen.

Og nu skal FCM også til at passe lidt på, de udtalelser Nicolas Madsen kommer med er ikke helt skudt ved siden af, FCM er ikke det FCM det var for år tilbage, og det gælder både brugen af egen avl, akademiet men også "klubben". Ja vi har fået mange penge, og alle vil en succes, men den klubånd som herskede i mange år, er dæleme vigtig at forsøge at bevare.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Pione Sisto

Indlæg af FCM2000 »

ABT skrev:
23. jul 2022, 18:30
Havde vi ikke nosset sådan rundt, som vi har de første 3 kampe, var det her ikke sket med at han bliver taget til nåde… Havde vi vundet de første 3, var han blevet efterladt i pisserenden.
Du kan vende og dreje den så meget du vil, for mig ser det ud som om det er FCM og ikke mindst Bo, der er blevet taget til nåde, de har massivt brug for ham på cypern, nu når evander er væk. Jeg mener sisto er det perfekte afløser for Evander og ikke mindst hvis man går til en 4-2-1-3

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Pione Sisto

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
24. jul 2022, 17:39
ABT skrev:
23. jul 2022, 18:30
Havde vi ikke nosset sådan rundt, som vi har de første 3 kampe, var det her ikke sket med at han bliver taget til nåde… Havde vi vundet de første 3, var han blevet efterladt i pisserenden.
Du kan vende og dreje den så meget du vil, for mig ser det ud som om det er FCM og ikke mindst Bo, der er blevet taget til nåde, de har massivt brug for ham på cypern, nu når evander er væk. Jeg mener sisto er det perfekte afløser for Evander og ikke mindst hvis man går til en 4-2-1-3
Er han registreret?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Pione Sisto

Indlæg af JBT »

Matjavsen skrev:
24. jul 2022, 20:51
FCM2000 skrev:
24. jul 2022, 17:39
ABT skrev:
23. jul 2022, 18:30
Havde vi ikke nosset sådan rundt, som vi har de første 3 kampe, var det her ikke sket med at han bliver taget til nåde… Havde vi vundet de første 3, var han blevet efterladt i pisserenden.
Du kan vende og dreje den så meget du vil, for mig ser det ud som om det er FCM og ikke mindst Bo, der er blevet taget til nåde, de har massivt brug for ham på cypern, nu når evander er væk. Jeg mener sisto er det perfekte afløser for Evander og ikke mindst hvis man går til en 4-2-1-3
Er han registreret?
Ja, heldigvis - efter omstændighederne omkring holdets tilstand pt

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Pione Sisto

Indlæg af Debussy »


TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Pione Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ldet-i-fcm

Ude af truppen, hvor mange er der i det hele taget
til rådighed til skæbnekampen imod Sif. Er ikke særlig optimistisk fremadrettet med det man kan læse, og med tanke på hvor mange der aldrig bidrager til holdet, for at få rettet skuden op.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pione Sisto

Indlæg af Ravnen »

Historien om Pione Sisto er simpelthen bare så trist. Det startede jo som en solstråle historie, derefter hans skifte til Celta Vigo hvor han var fantastisk i starten. Men hvad der siden er sket er så trist, at ikke engang FCM kan genrejse ham. Jeg håber alt det bedste for ham, han er en af vores uanset hvad.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Pione Sisto

Indlæg af Dondinho »

Ravnen skrev:
16. mar 2023, 21:22
Historien om Pione Sisto er simpelthen bare så trist. Det startede jo som en solstråle historie, derefter hans skifte til Celta Vigo hvor han var fantastisk i starten. Men hvad der siden er sket er så trist, at ikke engang FCM kan genrejse ham. Jeg håber alt det bedste for ham, han er en af vores uanset hvad.
Respekt for du føler som du gør.

For mig har han aldrig tænkte på andre end sig selv og pisser decideret på klubben pt.

For mig har jeg absolut ingen sympati og ønsker ham væk fra klubben så hurtigt så muligt. Og så ellers farvel og tak for ingen ting.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Pione Sisto

Indlæg af Kim »

Hej,

Han må jo ganske enkelt være faldet i et hul igen, som han beskriver her i interviewet var tilfældet i CV-tiden og især omkring VM2018.

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml

Det er super ærgeligt for Sisto selv, og jo egentlig tragisk på alle måder. Som mange vælge at se det alene er han en stor udgift for klubben, og bidrager med 0. Jeg synes det bedste klubben kunne have gjort var at løsne ham fra kontrakten, jeg er klar over at det medfører en kæmpe afskrivning, men lukker samtidig et kapitel, Er det til Sommer 24 han er på kontrakt?

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pione Sisto

Indlæg af 3316 »

Hvad godt gør det at give ham hele hans tilgodehavende løn for resten af kontrakt perioden, og så give ham muligheden for at tegne en ny kontrakt et andet sted?

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Pione Sisto

Indlæg af Kim »

Så kommer der måske nyt fra Sisto, da det ser ud til at han vælger at tage "bladet fra mundet" i sin egen Podcast "Inside by Sisto" - der ligger allerede nogle små teasere på PS' instragram, og i følge datoen sidst i videoen kommer der nyt i dag.

https://www.instagram.com/sisto1995/?ut ... 15dc890997

Spørgsmålet er, om han nu ikke saver den sidste tynde gren over ved at gå i offentligheden med sin utilfredshed - måske ligger der allerede en fritstillings-aftale, eller også kan han være på vej til at skrive sin egen her. Hvis han viser iloyialitet overfor klubben igennem sine eget opfundet interview kan det være helt slut - det er min forventning.

Vild hvad det er kommer til :(

/Kim

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pione Sisto

Indlæg af Ravnen »

Jeg undrer mig over hele det her forløb. Hvad er der sket. Hvad er der forsøgt. Hvorfor er det endt sådan. Det giver ingen mening og jeg savner at klubben kommunikerer bedre om det.
Det er ret vildt at sætte vores mest løntunge spiller og nok største stjerne uden for truppen og så bare lade det være det.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Pione Sisto

Indlæg af tatoo »

Den podcast er jo bare en gang Pladderballe Radio. Det lyder til at han ikke har lavet en skid i vinterpausen, og ikke fulgt den træningsplan han skulle. Så tror da fanden han bliver degraderet. Han er bare speciel.

Besvar