Runde 1 22-23 sæson FCM-RFC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Runde 1 22-23 sæson FCM-RFC

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvad viste profilen Kaba i går? Ikke meget og Lind er meget mere løbevillig og hurtigere, han skal bare selvtræne på skud / afslutningerne.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Runde 1 22-23 sæson FCM-RFC

Indlæg af Konsulen »

Lind bliver aldrig en succes - han mangler alt for meget i sit spil. Det er ikke tilstrækkeligt, at kunne løbe.
Giv nu Kaba chancen, og pil en forsvarer ud

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Runde 1 22-23 sæson FCM-RFC

Indlæg af ABT »

Ovenpå kampen i går, synes jeg man må rette noget kritik af standardsituationerne. Jeg er ikke helt med på hvem der har haft ansvaret de sidste par sæsoner? Ham Nordireren havde ansvaret på et tidspunkt. Bach Bak og Duncan har vel også været inde over og haft nøglerne til den del? Men kan se at det nu er Martin Mark:

https://www.fcm.dk/nyheder/ny-doedbolds ... ads-i-fcm/

Uden at vide hvad han har af meritter udover de klubber han har været i, er det så ikke en smule uambitiøst at give sådan en fyr nøglerne til noget som FCM har været kendt på i hele Europa nærmest? Han går fra at være træner for u15 drenge i puberteten til at skulle være dødboldstræner for et hold der skal være top 50 i Europa? Det virker helt på månen for mig, baseret på hvad der kan læses i ovenstående hvert fald. Og så ved jeg godt, at FCM ønsker at rekruttere internt, men det er efterhånden ved at være en farce. Alle de vennetjenester og indavl er trættende, når det tydeligvis ikke bærer frugt.

Vores forcer på dødbolde blev vel endegyldigt skyllet ud med grundvandet, da Priske røg ud. I dag er vi jo helt horrible både offensivt og defensivt. I går koster det som sædvanligt et mål. Det er jo til at blive sindssyg af, at det kan få lov at fortsætte i flere sæsoner! Der er nul udvikling i det - snarere tværtimod! Udover at vi lukker forfærdeligt mange mål ind på dødbolde efterhånden, så sætter det sig også generelt i holdet, når kampen står på. Jeg synes det er yderst kritisabelt at den del af vores spil er fuldkommen sløjfet, mens vi gang på gang bliver udstillet i den anden ende. Det er sgu svært at vinde fodboldkampe med alt de fejl og kaos på dødboldene.
/ ABT

Billede

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Runde 1 22-23 sæson FCM-RFC

Indlæg af TrueWolfMidt »

Konsulen skrev:
16. jul 2022, 13:51
Lind bliver aldrig en succes - han mangler alt for meget i sit spil. Det er ikke tilstrækkeligt, at kunne løbe.
Giv nu Kaba chancen, og pil en forsvarer ud
Tydeligt at vi hver især håber og tror på forskellige spillere, jeg tror på Lind og du tror på Kaba og fair nok, lad os nu se hvad der sker, jeg tror Kaba bliver solgt hvis der kommer bud for han har ikke nok af det, vi som klub har brug for, Lind er betydeligt yngre og bliver bedre end Kaba på mange parametre, giv dog de unge chancen og tro på dem.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Runde 1 22-23 sæson FCM-RFC

Indlæg af EsbenVest »

TrueWolfMidt skrev:
16. jul 2022, 22:25
Konsulen skrev:
16. jul 2022, 13:51
Lind bliver aldrig en succes - han mangler alt for meget i sit spil. Det er ikke tilstrækkeligt, at kunne løbe.
Giv nu Kaba chancen, og pil en forsvarer ud
Tydeligt at vi hver især håber og tror på forskellige spillere, jeg tror på Lind og du tror på Kaba og fair nok, lad os nu se hvad der sker, jeg tror Kaba bliver solgt hvis der kommer bud for han har ikke nok af det, vi som klub har brug for, Lind er betydeligt yngre og bliver bedre end Kaba på mange parametre, giv dog de unge chancen og tro på dem.
Jeg kan se styrker i både Kaba og Lind, men de er helt forskellige. Problemet med Lind i kampen mod Randers er, at han trækker for langt ned i banen for at modtage bolden. Det er slet ikke hans rolle. Til gengæld kommer han til én stor skudmulighed og to lige ved og næsten-muligheder. Det er ikke skidt på den begrænsede tid, han har på banen. Desuden får han et par håbløse pasninger i dybden af Døhr og Dyhr, som han ikke når.

Kaba går ind og gør det, han skal. Han tager et par høje bolde ned og spiller videre. Og han kommer frem til en stor hovedstødsmulighed. Ikke fremragende, men det var heller ikke lang tid, han fik på banen. Jeg tror også, han ryger videre, hvis vi får et god bud fra fx Spanien. I så fald får vi brug for en ny boksangriber, så vi ikke er bundet til at spille med tre små, som vi gør lige nu.

Besvar