Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af hviid »

Christian Tue Jensen skifter til KUPS i Finland, så vidt jeg kan læse mig til er det ikke udleje. KUPS fører den finske liga og har også Henry Uzochukwu på holdet.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mes ... an/8462516

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Gubbi77 »

Lupus1999 skrev:
2. jul 2022, 19:36
Vi må nok hellere alle holde vejret og trykke tommelfingre.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9323469

Umiddelbart kunne det være super fedt, hvis det lykkes, men omvendt, så tror jeg på Sisto og Isaksen stepper op. Og med Chilufia på vej frem, så ser jeg det ikke som verdens undergang, hvis Dreyer smutter.

Vi skal også have minutter til Heiselberg og Lind.
Jeg tror det er meget vigtigt, FCM får skrevet kontrakt med Dreyer. Hverken Sisto eller Isaksen har den samme træfsikkerhed foran målet som Dreyer. FCM må til lommerne og give Dreyer, det der skal til for at forlænge med ham. Alt andet virker i min optik for uambitiøst, hvis de vil konkurrere med FCK og have en chance for succes i Europa. Det drejer sig også om, at hvis ikke FCM forlænger med Dreyer, mon ikke FCK så kommer med et bud på ham og så vil FCMs bedste spiller potentielt ryge til FCK. Det kan FCM da ikke tillade!

For at sætte det hele lidt i relief, så lad os tage FCK. FCK har på nuværende tidspunkt skrevet kontakt med Viktor Claesson og hvis ikke det var fordi Vavro havde udtalt sig tåbeligt i medierne om Lazio, så var han nok også FCK spiller på nuværende tidspunkt.

Det er i min optik ikke optimalt, at FCM ofte vender til sidst i transfervinduerne med at hente reelle forstærkninger ind. Det giver FCK en kæmpe fordel, når relationerne skal indarbejdes.

Så vil nogle argumentere for det er FCM plads i fødekæden.... Men er det et godt nok argument, hvis man vil være med der hvor det er allersjovest?

Med hensyn til Heiselberg og Lind - Så må de jo vise, at de er bedre end dem FCM køber ind. Jeg synes personligt ikke Lind var prangende i foråret.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Gubbi77 skrev:
4. jul 2022, 12:29
Jeg synes personligt ikke Lind var prangende i foråret.[/quote]

Prøv at gå på træningsbanen, Lind gør det virkelig godt og får tit ros af Bo.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Dondinho »

TrueWolfMidt skrev:
4. jul 2022, 16:11
[quote=Gubbi77 post_id=179418 time=<a href="tel:1656930577">1656930577</a> user_id=12392]
Jeg synes personligt ikke Lind var prangende i foråret.[/quote]

Prøv at gå på træningsbanen, Lind gør det virkelig godt og får tit ros af Bo.
[/quote]

Man vinder bare ingen titler på træningsbanen :-/

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Saemala »

TrueWolfMidt skrev:
4. jul 2022, 16:11
Gubbi77 skrev:
4. jul 2022, 12:29

Jeg synes personligt ikke Lind var prangende i foråret.
Prøv at gå på træningsbanen, Lind gør det virkelig godt og får tit ros af Bo.
Der findes mange mange spillere, som er verdensklasse til træning, men ikke kan forløse det på banen. Eller omvendt for den sags skyld.
Høvdingen af Herning

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Uanset hvordan i formulerer jer, så starter rejsen ind på 1 holdet ved at man præsterer til træning, det kan ingen være i tvivl om.

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Gubbi77 »

TrueWolfMidt skrev:
4. jul 2022, 22:05
Uanset hvordan i formulerer jer, så starter rejsen ind på 1 holdet ved at man præsterer til træning, det kan ingen være i tvivl om.
Enig. Men hvis du ikke præsterer i kampene, så er det fuldstændig lige meget, hvor god du er til træning. N'doye var jo et klassisk eksempel på den omvendte situation. Dårlig til træning men god i kampene. Så længe du præsterer i kamp, så er alle glade.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Matjavsen »

Gubbi77 skrev:
4. jul 2022, 22:35
TrueWolfMidt skrev:
4. jul 2022, 22:05
Uanset hvordan i formulerer jer, så starter rejsen ind på 1 holdet ved at man præsterer til træning, det kan ingen være i tvivl om.
Enig. Men hvis du ikke præsterer i kampene, så er det fuldstændig lige meget, hvor god du er til træning. N'doye var jo et klassisk eksempel på den omvendte situation. Dårlig til træning men god i kampene. Så længe du præsterer i kamp, så er alle glade.
Men du får aldrig chancen hvis du ikke præsterer til træning.

Man kan vel kalde det et paradoks

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Dondinho »

Jf. Bt har vi købt Dreyer permanent - stærk signing hvis det er rigtigt.

Håber på en 3 årig kontrakt.

Det er en spiller fra noget nær den højeste hylde vi kan komme i nærheden af tror jeg.

Nu mangler vi vel et par salg:
Peiffer
Evander
Cools

Indkøb af en profil CM

Og måske udlejning af Heiselberg eller Lind?

Sælges Kaba ser jeg gerne en erstatning eller at Heiselberg bliver i truppen.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Danand123 »

Dondinho skrev:
6. jul 2022, 18:49
Jf. Bt har vi købt Dreyer permanent - stærk signing hvis det er rigtigt.

Håber på en 3 årig kontrakt.

Det er en spiller fra noget nær den højeste hylde vi kan komme i nærheden af tror jeg.

Nu mangler vi vel et par salg:
Peiffer
Evander
Cools

Indkøb af en profil CM

Og måske udlejning af Heiselberg eller Lind?

Sælges Kaba ser jeg gerne en erstatning eller at Heiselberg bliver i truppen.
Dagens gode nyhed, hvis den går hjem. Vi får en stærk spiller hjem, og vi får mulighed for at få vores penge hjem fra Kazan indirekte ved at kunne sælge Drejer igen. Kunne slet ikke leve med, hvis Fck havde købt ham.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Danand123 »

Danand123 skrev:
6. jul 2022, 19:54
Dondinho skrev:
6. jul 2022, 18:49
Jf. Bt har vi købt Dreyer permanent - stærk signing hvis det er rigtigt.

Håber på en 3 årig kontrakt.

Det er en spiller fra noget nær den højeste hylde vi kan komme i nærheden af tror jeg.

Nu mangler vi vel et par salg:
Peiffer
Evander
Cools

Indkøb af en profil CM

Og måske udlejning af Heiselberg eller Lind?

Sælges Kaba ser jeg gerne en erstatning eller at Heiselberg bliver i truppen.
Dagens gode nyhed, hvis den går hjem. Vi får en stærk spiller hjem, og vi får mulighed for at få vores penge hjem fra Kazan indirekte ved at kunne sælge Drejer igen. Kunne slet ikke leve med, hvis Fck havde købt ham.
Den er sikker :fcm: :)
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... ads-i-fcm/

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

Sådan Dreyer!! :fcmwolf:

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Danand123 »

Han har utvivlsomt været glad for tiden i Fcm, hvilket også gør beslutningen nemmere. Der ser ikke ud til at have været noget konkret fra andre klubber jf ham selv. Derudover har han nogle gode kammerater fra tiden i Esbjerg i nærheden. Tror beslutningen for ham har været nem…bare han kunne slippe ud af de russiske bjørnekløer.

Og udlandet er stadig en mulighed, selv om jeg også tror han får en flot betaling i Fcm. Når man hører om lønningerne til Sisto og Marrony, så burde der også være plads til en god løn til Dreyer, som har bevist sit værd i alt sin tid hos klubben.

Bliver så fedt at se ham på MCH igen.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

Jeg tror også vi kan forvente, at han har fået en lav frikøbsklausul så han "let" kan komme afsted igen.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Dondinho »

Vijen skrev:
6. jul 2022, 21:44
Jeg tror også vi kan forvente, at han har fået en lav frikøbsklausul så han "let" kan komme afsted igen.
Det tror jeg nu næppe eftersom vi reelt giver 30 mio for ham, men hvad ved jeg 😊.

Synes vores offensiv ser ret god ud!

Låst