Transfer deadline day.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Transfer deadline day.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Forespørgsel.

Kunne det være muligt for medlemmer af black wolves og evt. andre - Kunne man åbne Black wolves fanlounges for de særligt interesserede, der normalt følger transfervinduet ret intenst ? Man kunne lave et link hvor man kunne tilmelde sig. Hvis der er et Max på deltager, så skrive det ind. Åbningstid fra 20.00 - 24.00

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af Administrator »

Det var da en ide. Jeg sender den videre.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af MFKM »

Hvis det på nogen måde er muligt at runde det af med, at Claus/Svend/Bak Bach kommer ned og giver røverhistorier/anekdoter fra de netop overståede handler, så kunne jeg godt se det kunne have interesse.

Er der ikke en sådan del med - men kun et stream til BT/TV3 Sport/etc., så vil det nok ikke have min interesse - kan naturligvis ikke tale på vegne af andre, men tænker lidt der skal være noget "specielt" for at folk skal tage en mandag aften til den anden side af midnat ud af kalenderen :)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fedt at ideen sendes videre og ja MFKM sådan en aften kan afvikles på mange måder og mon ikke, hvis den kommer til at blive afviklet, at der vil være nogle skarpe hjerne omkring klubben, der kan trække i nogle snore og få det til at blive en fed aften, det var i hvert tilfælde sådan jeg tænkte den, og ikke bare en aften hvor man sad og og snakkede og drak øl. Måske kunne Sort snak folkene bibring noget godt til denne aftenen hvem ved ? Nu ved vi jo ej heller hvordan transfervinduet vil forløbe, men hvis det bliver som det tit er, at vi handler til sidst i vinduet, så ville det da være fedt at få ledelsen ned og overbring nyheder og anekdoter mm.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af mousebreaker »

Jeg synes det er en fed ide, men kan desværre ikke bakke den op med fremmøde. Ville ellers være superfedt - og ja, klubben kunne bakke det op på den ene eller anden måde. Det kunne også gøre noget socialt for fans imellem (relationer).
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tænker lige jeg åbner denne tråd igen, da transfer deadline day snart står for døren. Kunne dette arrangement i Black wolf loungen blive til noget ??
Er det forsøgt, at få det til at blive til noget ?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
27. aug 2022, 14:15
Tænker lige jeg åbner denne tråd igen, da transfer deadline day snart står for døren. Kunne dette arrangement i Black wolf loungen blive til noget ??
Er det forsøgt, at få det til at blive til noget ?
Jeg har forespurgt i starten af ugen, igen. De tror ikke de kan nå at arrangere det. I er meget velkomne til selv at skrive til BW, hvis i gerne vil have det til at ske. Det vil imo ikke kræve det store setup.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af 3316 »

Sådan et arrangement kunne på den ene side være sjovt, men også noget af et antiklimaks, hvis der ikke bliver hentet nogle spillere i det tidsrum arrangementer foregår 🙂

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af Administrator »

Jeg er i dialog om at få det til at ske næste gang.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber virkelig, at det denne gang kan lykkedes, da det nu er meldt ud, at der skal købes i dette transfervindue.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af Administrator »

Hvis folk kunne være interesserede i at møde op, så giv endelig besked her. Jeg kan ikke love noget, men jo flere der ved de vil komme, des større er chancen.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer deadline day.

Indlæg af Administrator »

Det er planlagt til at finde sted til sommer. Der er desværre ikke noget i støbeskeen til denne gang.

Besvar