Pokalmestre 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Pokalmestre 2022

Indlæg af Acebone »

En velundt succes til gutterne! God fest til alle derude.

Fem titler!

Jakla
Indlæg: 353
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Jakla »

Lige kamp med OB bedst i starten og FCM i slutfasen. Tillykke til klubben.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Vijen »

Tillykke med titlen :fcmwolf:

Et par udskiftninger i truppen og så er vi klar til en ny sæson. Målet er the double og europa i foråret.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Le Compte »

Jeg er skuffet over mange af de fans som ikke stod midt på tribunen. Mange sang eller klappede ikke rundt omkring hvor jeg stod.

Det er én kamp hvor man har muligheden for at vinde en titel og så står folk og spiser pølser.

Folk er for forvænte. Det virkede ikke som om vi var lige så interresede i kunne vinde en pokal som ob fansene

Husk at en dag er vi ikke på toppen mere. Især ikke når fansene. Ikke bakker op

På Brøndby stadion står årstal for alt de har vundet men selv deres storhedstid er ovre

Havde vi tabt var graven været fyldt med aktivitet.

Jeg kan ikke sige noget begavet om spillet. Jeg skal til at gense kampen nu. Men tak til alle som bakkede holdet op

Tillykke med sejren!
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Due »

Le Compte skrev:
27. maj 2022, 08:20
Jeg er skuffet over mange af de fans som ikke stod midt på tribunen. Mange sang eller klappede ikke rundt omkring hvor jeg stod.

Det er én kamp hvor man har muligheden for at vinde en titel og så står folk og spiser pølser.

Folk er for forvænte. Det virkede ikke som om vi var lige så interresede i kunne vinde en pokal som ob fansene

Husk at en dag er vi ikke på toppen mere. Især ikke når fansene. Ikke bakker op

På Brøndby stadion står årstal for alt de har vundet men selv deres storhedstid er ovre

Havde vi tabt var graven været fyldt med aktivitet.

Jeg kan ikke sige noget begavet om spillet. Jeg skal til at gense kampen nu. Men tak til alle som bakkede holdet op

Tillykke med sejren!
Jeg stod uden i den ene side af stemnings tribunen. Synes nu der var godt med knald på.
Desværre kunne vi ikke hører capoen, så mange gange blev sangene startet forkert op ved os. Så ud til man havde forsøgt sig med ekstra højtaler? Nogen der ved noget om det?
Ellers en fed stemning på tribunen synes jeg.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Dondinho »

Fantastisk med endnu en pokal til klubben omend et mesterskab havde skabt noget mere glæde.

Kampen var ikke vores bedste og OB havde for mange chancer synes jeg.

Jeg synes Sisto gjorde et rigtigt godt indhop og jeg synes generelt han er blevet mere målsøgende i sit spil.
Han mangler dog nok lidt et mål at sigte efter på sine afleveringer/indlæg.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Stoffer »

Fantastisk vigtigt man får en pokal i en spillemæssig sløj sæson.

6256
Indlæg: 299
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af 6256 »

Ja, lige i går betyder spillet ikke så meget. Dejligt med en pokal mere til skabet og at få vundet noget.

Stort tillykke til drengene. Og til alle os fans. Jeg skulle desværre arbejde, men det var fantastisk at se opbakningen hjemmefra.

Jakla
Indlæg: 353
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Jakla »

Dondinho skrev:
27. maj 2022, 14:00

Jeg synes Sisto gjorde et rigtigt godt indhop og jeg synes generelt han er blevet mere målsøgende i sit spil.
Han mangler dog nok lidt et mål at sigte efter på sine afleveringer/indlæg.
Enig. Sisto er blevet mere fremadrettet og målsøgende og afleveringerne har ofte klasse.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Ravnen »

Det var en rigtig pokalkamp, hvor spillet ikke er det der skal skrives hjem om. Vi fightede. Det samme gjorde OB. Der var en fest uden lige på lægterne. Og vi var heldige at vinde straffesparkskonkurrencen. Ousted burde have vundet fighterpokalen, hold op han gik i gulvet mange gange undervejs og hans erfaring blev guld værd i straffen.

Det er den hårdfine balance. Nu har vi med Steinleins ord vundet den fjerde titel på fem år. Fem fede år, for selvom 2021 blev uden titel så var vi i CL-gruppespillet. At det så nemt kunne have været fem år og seks titler er en anden historie, og hvem har nogensinde fået alt man ønskede?

Det er svært at være kritisk, men hvis man må smide en dråbe malurt i bærgeret, så er det at vi ikke vandt pokalfinalen i ordinær spilletid, det var først til sidst vi begyndte at trykke OB ned. Men okay, det er en kamp ingen vil tabe, og vi har tabt de fleste af vores pokalfinaler, så når alt kommer til alt er det kun sejren som tæller, og så ikke et ord mere om spillet.

Fed måde at slutte sæsonen af for os alle. Der kan bygges på det i næste sæson ;-)

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Sidst vi vandt pokalen, der vandt vi mesterskabet i overlegen stil sæsonen efter. 😉

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af MFKM »

Og med pokalsejren, har vi også indirekte sendt lillebror en tur i Europa, efter de slog Aalborg i dag.

Det bliver sjovt at se dem komme ud og skøjte rundt mod andet end superliga og 1. divisionshold. Vi må håbe de kan gøre det en lille smule bedre end AGF, for Danmarks koefficients skyld.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Le Compte »

Så duer det jo ikke længere med sangen “Viborg kommer aldrig i Europa”
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalmestre 2022

Indlæg af Ravnen »

Så må den ændres til "Aab kommer aldrig i Europa" :-D

Besvar