Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg synes personligt at vi skal gøre alt for at holde på Fraulo. Han bliver vanvittig på den midtbane. Fuldstændig sublim 8’er. Send Charles på bænken eller et andet sted og giv pladsen til Fraulo.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af mnm123 »

Oscar er en klasse spiller som vi mister, han er skuffet over tilgangen fra Fcm side om at gå ud at købe middelmådige spillere til hans position uden han har fået en chance for at bevise sig. Derfor er det i mine øjne total fejlagtig strategi med at købe brasilianske spiller ind som er middelmådige hvor vi har/havde gode danske akademi spiller i klubben. Nicolsisen/Juninho Madsen / Charles Meyer/ Oscar.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Saemala »

Starbucks skrev:
17. maj 2022, 20:14
Fraulo er tabt, det er åbenlyst - men det bliver ikke til AaB det er da helt sikkert. Man har valgt at hente max Meyer og alle mulige CMer ind foran ham fremfor at give ham spilletid / det er da klart han ikke vil forlænge når vi ikke kan give ham spilletid. Hansen smuttede også, Oliver Sørensen på lang udleje, og Lind er gået lidt i stå. Jeg bryder mig ikke om det!!
Alle mulige CM'er simpelthen?
Onyeka og Madsen forsvandt i sommers, og så hentede vi Charles og fik Onyedika tilbage fra leje.
Jens-Lys smuttede i vinters, og vi hentede Max ind på kort lejeaftale.

Onyedika, Evander, Max og Charles. Det er hvad vi har til midtbanen. En midtbane hvor vi i begge vinduer spillede med 3 på midten.
At vi så spiller med 2 nu, er jo svært at gøre noget ved fra klubbens side. Det er jo Bo's beslutning.

Men det havde da været helt håbløst, hvis klubben ikke havde hentet en erstatning for Jens-Lys, da han blev solgt.
Vi var stadig med i 3 turneringer på det tidspunkt.

Som jeg har sagt tidligere, så var det jeg hørte tidligere på foråret, at kontraktlængden var det store problem.
Høvdingen af Herning

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Konsulen »

Hold da kæft hvor vil jeg gerne se David Nielsen som træner i FCM

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Aldrig skal David til FCM. Helt samme type som Bo, hvor der også mangler noget taktisk. Efter 1-2 år, så brænder han ud, ligesom skete i Lyngby og nu AGF.

Tror mere man skulle gå efter Jon Dahl Tomasson.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Ravnen »

Enig med Jon Dahl, her har vi virkelig noget taktisk grundstof og erfaring fra nogle af de største klubber. CL med Malmø og to mesterskaber så vidt jeg husker. Det ville være et scoop.

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke over, at vi i to sæsoner har haft succes i Europa med gruppespil. Men at det også har kostet os med ustabile perioder i Superligaen. To sæsoner i træk taber vi mesterskabet på meget få point.
Vi ændrede vores spillestil for at få mulighed for succes i Europa, og dermed kom vi længere væk fra succes i Danmark, fordi det ikke virker lige så godt når man er det bedste hold i kampene i Danmark, som når man er undertippet i Europa. Og det er for svært at spille to slags fodbold. Hvad tænker I?

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af mnm123 »

Vi får aldrig et international træner navn så længe med den ledelse. Kig på de seneste ansættelser, Kenneth Andersen kravlede på knæ for at prøve sig af i superligaen, ledelsen havde ham i sin hule hånd. Brian Priske lidt det samme og Bo ville så gerne prøve en top klub, alle de 3 trænere har danser efter ledelsen’s pibe, og derfor bliver næste træner samme tynde øl. Steinlein vil have magten over træner og spillere.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

mnm123 skrev:
19. maj 2022, 10:41
Vi får aldrig et international træner navn så længe med den ledelse. Kig på de seneste ansættelser, Kenneth Andersen kravlede på knæ for at prøve sig af i superligaen, ledelsen havde ham i sin hule hånd. Brian Priske lidt det samme og Bo ville så gerne prøve en top klub, alle de 3 trænere har danser efter ledelsen’s pibe, og derfor bliver næste træner samme tynde øl. Steinlein vil have magten over træner og spillere.
Ja?

Det er lige som sådan setuppet er i klubben.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af mnm123 »

Administrator skrev:
19. maj 2022, 20:01
mnm123 skrev:
19. maj 2022, 10:41
Vi får aldrig et international træner navn så længe med den ledelse. Kig på de seneste ansættelser, Kenneth Andersen kravlede på knæ for at prøve sig af i superligaen, ledelsen havde ham i sin hule hånd. Brian Priske lidt det samme og Bo ville så gerne prøve en top klub, alle de 3 trænere har danser efter ledelsen’s pibe, og derfor bliver næste træner samme tynde øl. Steinlein vil have magten over træner og spillere.
[/quote burde vi ikke som klub der udvidet og spreder os internationalt ikke også gøre det med vores 1. Holdstræner ?
Ja?

Det er lige som sådan setuppet er i klubben.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis ikke vi sender Max Meyer afsted og giver Fraulo hvad han vil have, så ser vi et af Danmarks største talenter længe på 8’er midtbanen løbe os af henne. Han er en endnu vildere spiller en Thomas Delainey.

Behold ham og brug ham nu. Charles har ikke 1/10 af det potentiale som Fraulo har.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

I dag er Rubin Kazan rykket ned i den næstbedste række.

Måske vi ser Dreyer være med til at spille os i et nyt gruppespil igen.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af CasperA »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ur/9265844

Ifølge Steinlein ligger det fast, at Max Meyer ikke fortsætter i klubben.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Lækkert.

Håber at det er med til at vise at Fraulo har en fremtid hos os, og at han vil blive.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af EsbenVest »

Nå, jeg har set på de tre transfervinduer fra sommeren 2020 til og med sommeren 2021, og det er altså svært at kalde en succes. Deres stats er fra den her sæson.

Sommeren 2021:
Juninho: CB, 27 år, 27 kampe, 1 mål. God i starten, fin slutning, god på låget, venstrebenet.

Charles: CM, 25 år, 37 kampe, 2 mål, 2 assists, står bag Rapha, god powerspiller, fin i presset.

Marrony, angriber/wing, 23 år, 7 kampe, katastrofekøb.

Dalsgaard, 32 år, 41 kampe, klassekøb

2020:
Pione Sisto, wing, 27 år, 37 kampe, 2 mål, 7 assists. Har haft både gode og dårlige kampe, men har aldrig levet op til sin løn.

Daniel Høgh, CB, 31 år, 22 kampe, 1 mål, stærk reserve, langsom men stærk i midten af tremandsforsvar

Løssl (kunne man skrive en bog om) Pfeiffer (fik aldrig chancen) Begge er ude på lån og kommer formentlig ikke tilbage.
Hvem skal vi beholde, og hvem skal videre? Jeg kan kun se, at Dalsgaard er uundværlig.

Låst