SL29 - AaB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Døhr scannes søndag aften efter mistanke om brud. Desværre ser det ud til at være slut, og hvor er det ærgerligt. Han viser i den grad vilje og fight helt ind i sjælen. Han har ganske enkelt været god.

Dyhr ligner en mand med en fiber og derfor er sæsonen også slut for ham. Det er virkelig synd for vores sidste kampe og for deres pokalfinale muligheder. Vi må godt nok håbe at Paulinho er klar, for ellers kniber det med wingbacks.

Daniel Høgh ude med karantæne mod Brøndby, så godt Erik er tilbage.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Lupus1999 skrev:
9. maj 2022, 00:16


Daniel Høgh ude med karantæne mod Brøndby, så godt Erik er tilbage.
Ret sikker på Høegh ikke fik noget kort, det var Dalsgaard.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Kongeren82 »

MFKM skrev:
9. maj 2022, 06:37
Lupus1999 skrev:
9. maj 2022, 00:16


Daniel Høgh ude med karantæne mod Brøndby, så godt Erik er tilbage.
Ret sikker på Høegh ikke fik noget kort, det var Dalsgaard.
Det var Dalsgaard der fik den, men AaBs Høgh fik også, så det er nok årsagen til forvirringen :)

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

mousebreaker skrev:
8. maj 2022, 19:46
Jeg har ikke mulighed for at se kampen. Fed start. Ved ikke hvordan kampen ellers er foregået, men på livescore kan jeg se, at vi kun har haft 33% boldbesiddelse, men den var helt nede på 25% pånet tidspunkt! Ser ud til at vi har stillet os ned og kørt på omstillinger.
Vi har åbenbart ikke mandskabet/kvaliteten til, at vi kan tage styringen/initiativet selv efter en drømmestart. Eller troen på at vi har kvaliteten. Håber det her holder hjem
Jeg elsker de her analyser fra dig på baggrund af avis-referater eller livescore-statistik.
Det er altså ok, ikke at kommentere, hvis ikke man har noget fornuftigt at skrive

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Kongeren82 skrev:
9. maj 2022, 07:02
MFKM skrev:
9. maj 2022, 06:37
Lupus1999 skrev:
9. maj 2022, 00:16


Daniel Høgh ude med karantæne mod Brøndby, så godt Erik er tilbage.
Ret sikker på Høegh ikke fik noget kort, det var Dalsgaard.
Det var Dalsgaard der fik den, men AaBs Høgh fik også, så det er nok årsagen til forvirringen :)
Mange tak for informationen.
Det gør situationen lidt bedre, selvom vi kommer til at mangle en wingback.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

UlveLars skrev:
9. maj 2022, 10:43
mousebreaker skrev:
8. maj 2022, 19:46
Jeg har ikke mulighed for at se kampen. Fed start. Ved ikke hvordan kampen ellers er foregået, men på livescore kan jeg se, at vi kun har haft 33% boldbesiddelse, men den var helt nede på 25% pånet tidspunkt! Ser ud til at vi har stillet os ned og kørt på omstillinger.
Vi har åbenbart ikke mandskabet/kvaliteten til, at vi kan tage styringen/initiativet selv efter en drømmestart. Eller troen på at vi har kvaliteten. Håber det her holder hjem
Jeg elsker de her analyser fra dig på baggrund af avis-referater eller livescore-statistik.
Det er altså ok, ikke at kommentere, hvis ikke man har noget fornuftigt at skrive
Come on, så meget aktivitet er der sgu heller ikke her på Ulvegraven :D

Skriv nu bare nogle indlæg, og er der noget man ikke kan lide så scroll :geek:

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
10. maj 2022, 00:21
UlveLars skrev:
9. maj 2022, 10:43
mousebreaker skrev:
8. maj 2022, 19:46
Jeg har ikke mulighed for at se kampen. Fed start. Ved ikke hvordan kampen ellers er foregået, men på livescore kan jeg se, at vi kun har haft 33% boldbesiddelse, men den var helt nede på 25% pånet tidspunkt! Ser ud til at vi har stillet os ned og kørt på omstillinger.
Vi har åbenbart ikke mandskabet/kvaliteten til, at vi kan tage styringen/initiativet selv efter en drømmestart. Eller troen på at vi har kvaliteten. Håber det her holder hjem
Jeg elsker de her analyser fra dig på baggrund af avis-referater eller livescore-statistik.
Det er altså ok, ikke at kommentere, hvis ikke man har noget fornuftigt at skrive
Come on, så meget aktivitet er der sgu heller ikke her på Ulvegraven :D

Skriv nu bare nogle indlæg, og er der noget man ikke kan lide så scroll :geek:
Så får du sgu lige historien om min farmors jordbærtærter... ;)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Bring it on :lol:

Besvar