Forårssæson med 3 vigtige turneringer.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Forårssæson med 3 vigtige turneringer.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Med et fantastisk afsluttet transfervindue (personlig mening) hvor truppen virkelig er blevet forstærket, håber jeg, at folk virkelig vil komme på stadion og vise deres støtte til holdet og de nye transfers. På den måde kan vi begynde og betale lidt tilbage til Steinlein og co. som gerne vil have tilskuer tallet noget højere op. Vi har som klub virkelig rykket os på mange parametre, tribunerne er blevet bedre vokalt, men alt kan naturligvis blive bedre ;) . Steinlein og transferteamet er virkelig steppet up og har hentet klassespillere, det skal vi belønne dem for, ved at gøre denne sæsonstart fantastisk på tribunerne og så skal vi selvfølgelig have vores mesterskab og pokaltitel fornyet. Ja Conference league bliver spændende imod Paok som vi selvfølgelig skal gøre alt for at vinde og igen, mød nu op og støt højlydt, så spillere, trænere og stab kan mærke, at vi er der hele vejen og at vi vil hjælpe med at sikre yderligere pokaler i trofæskabet. Jeg er VILDT spændt og glæder mig helt fantastisk meget til, at det hele igen går løs. :fcmwolf:

Besvar