Fejlmeldinger?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Fejlmeldinger?

Indlæg af Acebone »

Jeg får pt. fejlmeldinger hver gang, jeg poster et indlæg. Det ser ikke ud til, jeg er den eneste.

Dette er, hvad jeg får serveret:

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/mobiquo/push/TapatalkPush.php on line 6: Use of undefined constant TT_ROOT - assumed 'TT_ROOT' (this will throw an Error in a future version of PHP)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/mobiquo/push/TapatalkPush.php on line 6: require_once(TT_ROOTpush/TapatalkBasePush.php): failed to open stream: No such file or directory

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af Saemala »

Jep, ulæste indlæg knappen har jeg også haft lidt problemer med de sidste par dage. hvor den ikke springer det rigtige sted hen i tråden.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af Administrator »

Jeg har sendt en forespørgsel til vores IT guru.

Tolstrup
Indlæg: 2
Tilmeldt: 27. sep 2020, 21:57

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af Tolstrup »

Jeg har også problemer på tapatalk.
Fejl meddelse “illegal use of $_server”
Vedhæftede filer
Fejlmeddelse
Fejlmeddelse

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af Ravnen »

Den kommer hver eneste gang jeg svarer på noget :-)

michael
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23. maj 2015, 14:49

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af michael »

Der var en fejl i den seneste Tapatalk opdatering, som der nu er kommet en fejlrettelse til.
Jeg har opdateret og håber det virker igen nu? :-)

flødenæbet
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25. maj 2009, 21:26

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af flødenæbet »

Kan det virkelig passe, at der ikke har været nogen indlæg siden 20. april? Det er den oplysning jeg får, hvad enten jeg tjekker fra browser eller "Tapatalk" og hvad enten jeg er logget ind / logget ud...

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af Kent »

flødenæbet skrev:
28. apr 2023, 14:00
Kan det virkelig passe, at der ikke har været nogen indlæg siden 20. april? Det er den oplysning jeg får, hvad enten jeg tjekker fra browser eller "Tapatalk" og hvad enten jeg er logget ind / logget ud...
FCM har jo fået 10 point i 4 kampe. Så en del af de mest aktive debattører har nok ikke så meget at skrive om ;-)

Du skal først være bekymret, hvis der ingen indlæg er efter et nederlag.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af Ravnen »

Aktiviteten er desværre generelt faldet herinde og nok flyttet over på Facebook. Desværre fordi debatter på Facebook ofte savner dybde. Men vi er da nogle som hænger ved ;-)

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Fejlmeldinger?

Indlæg af 6256 »

Ravnen skrev:
29. apr 2023, 00:38
Aktiviteten er desværre generelt faldet herinde og nok flyttet over på Facebook. Desværre fordi debatter på Facebook ofte savner dybde. Men vi er da nogle som hænger ved ;-)
Desværre har der også været en kedelig tendens herinde til, at det kunne ligne facebook debatter, hvor mange indlæg mangler nuancer, er ren kritik og savner konstruktivt indhold. Så har man brug for et sted at rase ud.

Det er en skam, men jeg forstår nok egentlig godt, hvorfor nogle af de tidligere aktive brugere, bl.a. Sort Snak folkene, flytter deres bidrag andre steder hen. Det er svært at have en debat, når det drukner i alt for mange uvedkommende og ensidige indlæg.

Omvendt kan jeg også følge dem, der er kritiske. Jeg hører nok selv til dem, der har været for godt vant og har høje forventninger hver gang, men som måske skal indstille mig på, at klubben ikke er der, hvor den var, da vi var på vej op og på toppen, da vi spillede CHL mm.

Det sagt, så er jeg glad for, at der er nogle, som du, Ravnen, der hænger ved. Jeg nyder fortsat at læse med herinde, når nu man ikke er så meget på de sociale medier, så er det godt med et forum her, hvor der stadigt er gode indlæg, analyser mm. når der er gang i forummet. Ligesom jeg selv forsøger at bidrage til det. ;)

Besvar