SL R1: Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Steffen am »

SimonH skrev:
16. jul 2021, 19:53
Syntes at det har været bedre en testkampene.
Dalsgaard har været rigtig god, og bedre end jeg har forventet.

Tilgengæld rystende at man spiller med to defensive midtbanespillere i Madsen og Onyedika mod OB. Kom nu og sæt Isaksen ind.
Sgu meget godt set ;)

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Det sejler jo fucking rundt, tabere mand. Men fortjent nok

Danand123
Indlæg: 830
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Danand123 »

Desværre et fortjent nederlag … ligner også flere af dem i dårlig fysisk form. Måske varmen.

Og kamp om fire dage igen. Celtic må føle sig trygge.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1869
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Lupus1999 »

Av en elendig start!

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af ABT »

Hold kæft et tegneserie hold...
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Monster pinligt, få da snøret sækken ved 1-1.
Det sejler. Fcm har ikke holdet til at spille med om titlen eller noget andet i år. Man skulle ha haft den pokal der står i brøndby

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af SimonH »

Man kan kun grine af den måde vi taber på, desværre.
Ingen offensiv plan - tilmed at tage vores bedste spiller og sætte ham på bænken - præcis som Priske - hvordan kan to trænere være så blinde?
Defensiven er dog endnu værre. Inden næste kamp skal bo lære holdet hvad restforsvar betyder, fordi det ved tydeligvis ingen.

Nuvel vi "burde" have fået et point, men vi skal jo smadre OB, og har kun os selv at takke.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1869
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Lupus1999 »

Og det hjælper ikke at sige, at der er mange kampe endnu og alt det pis. Vi så i sidste sæson, hvor vigtig hver eneste kamp er. De skal alle spilles som finaler. Så i dag kan betyde, at de 3 point koster os mesterskabet.

Så heller ingen forbedringer i vores spil og en rystende ringe Jonas Lössl, selvom han tager to gode.

Celtic bliver endestationen i CL med de spillere vi har lige nu. Der mangler godt nok kvalitet ved siden af Onyedika og Evander, selvom Madsen spiller OK.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af ABT »

Hvad sker der på sidste mål? Høegh sparker hul i luften, Nicolaisen sparker hul i luften, Løssl formår ikke at komme i vejen for bolden? At det kan lade sig gøre er mig en gåde, og noget man ser i en u12 kamp.

Når det er sagt, så havde OB et utal af andre chancer til at lave den dåse... Håbløst ringe mere eller mindre over hele linjen. Man har omkring 20 acceptable minutter i kampen. Resten var som at overvære seriefodbold. Man mangler ord for for skidt og uacceptabelt det er af både spillere og stab.

Stein og co. skal vist have muldvarpen op. Det her hold kommer ingen vegne nogen steder.
/ ABT

Billede

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Sahl »

Folk forventer mesterskab og flot spil, men vi er altså i en opbygningsfase, vi kommer til at se flere kampe som har den her natur... desværre.
Det er lidt uheldigt vi ender med at tabe, alt i alt er det jo 2 grove personlige fejl der er resultatet af dette. Vi vinder dog sjældent vores første kamp, så der er intet nyt i det.

Jeg er stadigvæk tilfreds hvis vi ender i top3 og kommer i Europa. Synes det er synd Isaksen ikke starter, han spiller godt og har den fornødne energi der skal til! vores presspil er helt væk og alt vores possesion bold er også væk, det tror jeg ikke er en fordel i det lange løb.
Dalsgaard har været ringe til start.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Sahl skrev:
16. jul 2021, 21:05
Folk forventer mesterskab og flot spil, men vi er altså i en opbygningsfase, vi kommer til at se flere kampe som har den her natur... desværre.
Det er lidt uheldigt vi ender med at tabe, alt i alt er det jo 2 grove personlige fejl der er resultatet af dette. Vi vinder dog sjældent vores første kamp, så der er intet nyt i det.

Jeg er stadigvæk tilfreds hvis vi ender i top3 og kommer i Europa. Synes det er synd Isaksen ikke starter, han spiller godt og har den fornødne energi der skal til! vores presspil er helt væk og alt vores possesion bold er også væk, det tror jeg ikke er en fordel i det lange løb.
Dalsgaard har været ringe til start.
Den fase du henviser til er der absolut intet hold i længere når vi taler fcm. Der er ingen undskyldninger

Krise fra dag 1 - ihverfald på banen

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
16. jul 2021, 21:08
Sahl skrev:
16. jul 2021, 21:05
Folk forventer mesterskab og flot spil, men vi er altså i en opbygningsfase, vi kommer til at se flere kampe som har den her natur... desværre.
Det er lidt uheldigt vi ender med at tabe, alt i alt er det jo 2 grove personlige fejl der er resultatet af dette. Vi vinder dog sjældent vores første kamp, så der er intet nyt i det.

Jeg er stadigvæk tilfreds hvis vi ender i top3 og kommer i Europa. Synes det er synd Isaksen ikke starter, han spiller godt og har den fornødne energi der skal til! vores presspil er helt væk og alt vores possesion bold er også væk, det tror jeg ikke er en fordel i det lange løb.
Dalsgaard har været ringe til start.
Den fase du henviser til er der absolut intet hold i længere når vi taler fcm. Der er ingen undskyldninger

Krise fra dag 1 - ihverfald på banen
Det er jeg uenig i. Vores problem er selvfølgeligt også at vi mangler de 2 nye fra Brasilien, men altså de her spillere skal jo køres ind i et nyt system og nye relationer, i sær i forsvaret og på midtbanen gør at det bliver svært at forvente total overtag og guld. Vi skal nok komme igen, når vi også får en ekstra angriber til at presse Brumado og de andre er spillet bedre ind, men tror bare mange pointtab i starten kan være ende ud i en sæson på det jævne, det betyder jo nok stadigvæk top 3.

Jeg bliver overrasket hvis vi for noget med mod Celtic efter den her opvisning.

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Eponaj »

Hvorfor står vores kaptajn i post-match interviewet og siger at han er tilfreds med spillet og indsatsen i anden halvleg? Vi skal da have større ambitioner om vores evne til at kontrollere en kamp og skabe chancer.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Eponaj skrev:
16. jul 2021, 21:13
Hvorfor står vores kaptajn i post-match interviewet og siger at han er tilfreds med spillet og indsatsen i anden halvleg? Vi skal da have større ambitioner om vores evne til at kontrollere en kamp og skabe chancer.
Ret simpelt, mangel på klasse (og egen kvalitet) - og self for at fjerne et mega negativt fokus fra dag 1.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R1: Midtjylland - OB

Indlæg af Acebone »

Man må godt nok håbe, Charles og Juninho er spillere, der kommer og løfter kvaliteten fra dag ét. Ellers ser det sort ud. Pauver indsats.

Kæmpe tab at miste Scholz, Onyeka, Cajuste og Kaba i samme vindue. Egentlig ikke så mærkeligt, men hold da alligevel op. Hvad sker der for, at OB til tider havde sekssporede motorveje ned gennem banen? Den sidste scoring er tragikomisk, men OB burde have scoret forinden.

Der er noget at arbejde på. Jeg frygter en røvfuld mod Celtic.

Besvar