Prisen på grisen??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Prisen på grisen??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nogen der har fået fat i prisen på David Nielsen??



Guldet til heden.
The-Ulv
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 20. feb 2005, 12:44, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af Peter Ross »

Den bliver nok ikke offentliggjort, men et bud fra min side ville være 1.5 mio...

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Godt bud. Jeg gætter på 2.0 mio..

Guldet til heden.

The-Ulv

micco

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af micco »

Mit gæt.. 1-2mio... men det peanuts i forhold til hva han er værd i værdi allerede til sommer når det internationale transfer vindue igen er åbent.... var det ikke olympiakos der bla. blev nævnt som interesserede købere før jul?! under alle omstændigheder ska det nok være en god økonomisk invistering hvis det viser sig at han ikke kan finde sig til rette i klubben....

Ørgaard.. DK´s største kræmmer:)

micco
(som tror erik tæmmer david)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

uanset hvem der styrer cencuren er det stadig en trist nyhed og jeg håber de får en god sum for at tage ham

Mose

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af Mose »

Jeg håber ikke de har fået så meget for ham.

I denne situation, hvor få klubber tør tage chancen, tror jeg højst han kan koste 500.000 kr.

Mackay

Re: Lønstigning

Indlæg af Mackay »

Nu vi snakker om penge, så skulle DN, ifølge denne artikel: http://nordjyske.dk/index.aspx?page=2&a ... amType%3D2 få mere i løn i FCM, end i Aab.

Jeg tror allerede han fik en pæn løn i Aab, så synes det er lidt uansvarlig, at han nu skal have en højere løn - endda på en længerevarende-kontrakt.

Mvh Mackay

Jesper BW1100

Re: Lønstigning

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg synes efterhånden det bliver værre og værre... Burde DN ikke være villig til at gå ned i løn for at komme i gang igen? Hvis det ikke er tilfældet fatter jeg simpelthen ikke at vi køber ham... Men ok, det er jo bare min mening

micco

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af micco »

Ifølge papirudgaven af EB har fcm skulle slippe lidt under 1 mio. for David til aab, dette skulle dække det sign on fee David forlangte for hans underskrift som kontrakt løs spiller fra Norwich...

micco

bw152/michael

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af bw152/michael »

Ifølge aab supports debatforum skulle fcm have givet 800.000 kr. for ham, det vil sige at aab dog kun for 600.000 kr. for Norwich (hans tidligere klub) skal have 25% af næste transfersum, en klausul der blev lavet i forbindelse med hans sidste skifte!

Hvis det er rigtigt, har vi sku gjort en god handel!

Michael Meyhoff
---------------
Ørgaard, TAK for David!

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Prisen på grisen??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det stemmer hvad du siger bw152/michael!!!

Besvar