Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af THenry »

Sahl skrev:
10. jun 2021, 21:25
Der sker en del spændende ting lige pt. og vi får da skippet både spillere afsted og på leje. Mon ikke der kommer til at ske meget mere i forhold til førsteholdet både under og efter EM. Jeg troede Tengstedt blev anset som et storts talent, synes han har spillet godt i de få kampe jeg har set, men der er nok andre der ved bedre.


Hvorfor var Marcondes i Herning i dag? :?
Hvor I Herning er Marcondes blevet set i dag?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Ravnen »

Synes ikke Marcondes imponerede som sådan, da han var her på lejeophold. Men det var jo også kort tid og han kom fra en periode uden spilletid i Brentford så vidt jeg husker. Vil hellere have Wikheim så :-)

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

THenry skrev:
10. jun 2021, 21:53
Sahl skrev:
10. jun 2021, 21:25
Der sker en del spændende ting lige pt. og vi får da skippet både spillere afsted og på leje. Mon ikke der kommer til at ske meget mere i forhold til førsteholdet både under og efter EM. Jeg troede Tengstedt blev anset som et storts talent, synes han har spillet godt i de få kampe jeg har set, men der er nok andre der ved bedre.


Hvorfor var Marcondes i Herning i dag? :?
Hvor I Herning er Marcondes blevet set i dag?
Det var sarkastisk ment.. desværre virkede den smiley der ikke helt så godt.!
Mange snakker jo om at han nu kommer til FCM, men det er jeg faktisk ikke særlig overbevist om, men alt kan ske i fodbold.. hvem havde troet på Bo som træner for bare en måned siden?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Sahl skrev:
10. jun 2021, 23:12
THenry skrev:
10. jun 2021, 21:53
Sahl skrev:
10. jun 2021, 21:25
Der sker en del spændende ting lige pt. og vi får da skippet både spillere afsted og på leje. Mon ikke der kommer til at ske meget mere i forhold til førsteholdet både under og efter EM. Jeg troede Tengstedt blev anset som et storts talent, synes han har spillet godt i de få kampe jeg har set, men der er nok andre der ved bedre.


Hvorfor var Marcondes i Herning i dag? :?
Hvor I Herning er Marcondes blevet set i dag?
Det var sarkastisk ment.. desværre virkede den smiley der ikke helt så godt.!
Mange snakker jo om at han nu kommer til FCM, men det er jeg faktisk ikke særlig overbevist om, men alt kan ske i fodbold.. hvem havde troet på Bo som træner for bare en måned siden?
Marcondes er i Ghana - nede og undervise nogle børn ifb. med noget right2dream FCNhalløjsa -ifølge hans insta eller twitter profil
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af mousebreaker »

Sahl skrev:
10. jun 2021, 23:12
THenry skrev:
10. jun 2021, 21:53
Sahl skrev:
10. jun 2021, 21:25
Der sker en del spændende ting lige pt. og vi får da skippet både spillere afsted og på leje. Mon ikke der kommer til at ske meget mere i forhold til førsteholdet både under og efter EM. Jeg troede Tengstedt blev anset som et storts talent, synes han har spillet godt i de få kampe jeg har set, men der er nok andre der ved bedre.


Hvorfor var Marcondes i Herning i dag? :?
Hvor I Herning er Marcondes blevet set i dag?
Det var sarkastisk ment.. desværre virkede den smiley der ikke helt så godt.!
Mange snakker jo om at han nu kommer til FCM, men det er jeg faktisk ikke særlig overbevist om, men alt kan ske i fodbold.. hvem havde troet på Bo som træner for bare en måned siden?
Jeg er helt sikker på, at Marcondes kan komme til større adresser end dem du kan finde i DK. Tror ikke han fravælger udlandet til fordel fra os, BIF eller FCK, medmindre det er selve det at komme hjem, der driver værket. Han kommer fra KBH, så mon ikke det bliver en af de to andre, såfremt han vil hjem til DK
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af CasperA »

Feyenoord har allerede lagt et konkret bud på Jesper Hansen.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... se/8635960

Det lyder dog til, at han selv har afvist det, da han ønsker at blive i Danmark. Hvis han allerede har afvist det, må der næsten allerede være et skifte på plads for ham. Ellers vil det godt nok være dumt at afvise en så fed klub som Feyenoord, selvom det bliver som reservekeeper.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Ravnen »

For os ville det være bedst at sende ham til Feyenoord. Vil være træls om han skulle forstærke en konkurrent.. og AGF er sådan en.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ravnen skrev:
15. jun 2021, 14:55
For os ville det være bedst at sende ham til Feyenoord. Vil være træls om han skulle forstærke en konkurrent.. og AGF er sådan en.
AGF - Brøndby - FCN tænker jeg ligger lige for? Aab hvis de sælger Rinne?
Han har udtalt at han helst bliver i Danmark, men måske Frank Arnesen kan lokke ham?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Ravnen »

Der var et link om at Celtic var interesserede i Erik Sviatchenko. Det må være ude af billedet, ihvertfald indtil efter vi har mødt dem i CL-kvalen. Jeg vil også gerne at klubben strækker sig rigtig langt for at få ham til at blive.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ravnen skrev:
16. jun 2021, 12:25
Der var et link om at Celtic var interesserede i Erik Sviatchenko. Det må være ude af billedet, ihvertfald indtil efter vi har mødt dem i CL-kvalen. Jeg vil også gerne at klubben strækker sig rigtig langt for at få ham til at blive.
Enig - Men I den sidste ende er det nok op til ham om han vil fortsætte.
Her, Brentford, Celtic eller andet...
Jeg synes jeg har læst et sted at han har en frikøbsklausul i hans kontrakt på 20 mill. ( ved ikke om det passer )

Jeg håber virkeligt også at han fortsætter her.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af UlveLars »

Så røg Jesper til AGF. Rygterne siger 2,5-3 mil. Det er vel ok for alle parter. Der bliver også frigjort nogle lønkroner. Som Ankersen siger, så skal vi helst have så mange lønkroner i spil - på banen - som muligt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/of ... nsen-i-fcm

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Stoffer »

UlveLars skrev:
17. jun 2021, 10:59
Så røg Jesper til AGF. Rygterne siger 2,5-3 mil. Det er vel ok for alle parter. Der bliver også frigjort nogle lønkroner. Som Ankersen siger, så skal vi helst have så mange lønkroner i spil - på banen - som muligt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/of ... nsen-i-fcm
Synes det er dyrt solgt. Ingen kunne være i tvivl om, han gerne ville væk (og hvorfor pisse Hansen af ved at holde ham?). Kort tilbageværende kontrakt. Han er 36. Det er sgu ret solidt købmandsskab imo.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Vijen »

Stoffer skrev:
17. jun 2021, 12:11
UlveLars skrev:
17. jun 2021, 10:59
Så røg Jesper til AGF. Rygterne siger 2,5-3 mil. Det er vel ok for alle parter. Der bliver også frigjort nogle lønkroner. Som Ankersen siger, så skal vi helst have så mange lønkroner i spil - på banen - som muligt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/of ... nsen-i-fcm
Synes det er dyrt solgt. Ingen kunne være i tvivl om, han gerne ville væk (og hvorfor pisse Hansen af ved at holde ham?). Kort tilbageværende kontrakt. Han er 36. Det er sgu ret solidt købmandsskab imo.
Ja, det virker som en ok handel for alle parter. Bliver spændende at se hans niveau efter en lang pause, syntes han tidligere har skulle bruge et stykke tid på at spille sig varm igen efter pauserne. Nu forlænget med nogle måneder på bænken.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Lund7400 »

Fin handel for alle parter. At vi kan høste 2-3 millioner på en 36-årig andenkeeper må siges at være fint. Og nu er chancerne for dødboldsmål mod AGF ikke blevet mindre, her er jeg meget mere tryg ved Lossl.

God vind Jesper, og tak for alt!

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af CasperA »

https://www.fcm.dk/nyheder/seks-ungdoms ... dstruppen/

Gad vide om dette betyder, at Elias så bliver vores nye 2. keeper, og at man har valgt ikke at leje ham ud?

Låst