Træningslejr i Emiraterne 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af 974 »

Jeg kan garantere for at langt fra alle FCK-fans og Brøndbyfans havde/har den samme holdning til modstanden (bor ovre i området selv), som de toneangivende i fanmiljøet meldte ud...
Mange rejser jo også dertil privat, også fra København!

Pointen er måske nærmere; hvad har de toneangivende først tilkendegivet, og så har folk bare fulgt trop
Og det gælder måske i begge tilfælde

Jeg synes at den selvtilfredshed og "Jeg ved bedre" holdning generelt er til at brække sig over!

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af UlveLars »

Til de (20%) af klubbens fans, som ønsker at være med til at lægge pres på FIFA i forhold til VM i Qatar.
Hjælp Amnesty med din underskrift her - det tager 2 sekunder

https://amnesty.dk/skriv-under/opraab-t ... n-i-qatar/

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Acebone »

UlveLars skrev:
29. mar 2021, 14:08
Til de (20%) af klubbens fans, som ønsker at være med til at lægge pres på FIFA i forhold til VM i Qatar.
Hjælp Amnesty med din underskrift her - det tager 2 sekunder

https://amnesty.dk/skriv-under/opraab-t ... n-i-qatar/
Et brev til Infantino? Ked af at være sortseer, men det ryger jo bare direkte i makulatoren.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af UlveLars »

Det er vel utopi at tro på, at det er noget Black Wolves kunne tænke sig at støtte op om?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... deres-fans

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af SimonH »

UlveLars skrev:
18. apr 2021, 12:07
Det er vel utopi at tro på, at det er noget Black Wolves kunne tænke sig at støtte op om?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... deres-fans
Vi har haft den her diskusssion før i forbindelse med Dubai. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at en overvejende del af FCK’s fans støtter op om et boykot. Jeg er heller ikke i tvivl om, at størstedelen af vores fans ikke støtter et boykot. Det skal man ikke være politisk ekspert for at indse.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af UlveLars »

Det er rigtigt, men jeg har det som mål at blive ved med at holde gryden lidt i kog😀

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Stoffer »

UlveLars skrev:
18. apr 2021, 14:10
Det er rigtigt, men jeg har det som mål at blive ved med at holde gryden lidt i kog😀
Og det skal du have tak for.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af UlveLars »

Stoffer skrev:
19. apr 2021, 10:44
UlveLars skrev:
18. apr 2021, 14:10
Det er rigtigt, men jeg har det som mål at blive ved med at holde gryden lidt i kog😀
Og det skal du have tak for.
Tak, Stoffer. Et par enkelte støttende bemærkninger fra dig eller Steffen am eller andre fornuftige mennesker er nok til at holde den gående :) .
Det KAN føles som en ensom kamp i det her forum, men jeg tager den.
Jeg nyder at læse dine fornuftige indlæg om det taktiske, Steffens om UEFA koefficient etc. Den her kamp er så tilfældigvis blevet min... :).

Min forhåbning er at klubbens ledelse læser med, så de får et indtryk af, at fanbasen ikke kun består af støtter af (ture til) tvivlsomme regimer...

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Steffen am »

UlveLars skrev:
19. apr 2021, 16:06
Stoffer skrev:
19. apr 2021, 10:44
UlveLars skrev:
18. apr 2021, 14:10
Det er rigtigt, men jeg har det som mål at blive ved med at holde gryden lidt i kog😀
Og det skal du have tak for.
Tak, Stoffer. Et par enkelte støttende bemærkninger fra dig eller Steffen am eller andre fornuftige mennesker er nok til at holde den gående :) .
Det KAN føles som en ensom kamp i det her forum, men jeg tager den.
Jeg nyder at læse dine fornuftige indlæg om det taktiske, Steffens om UEFA koefficient etc. Den her kamp er så tilfældigvis blevet min... :).

Min forhåbning er at klubbens ledelse læser med, så de får et indtryk af, at fanbasen ikke kun består af støtter af (ture til) tvivlsomme regimer...
Det gør ledelsen også i ny og næ.
Så du skal bare blive ved.

Beskæmmende at det stadig er et tema.
Havde egentlig troet historien var ovre nu AL Bank kom ind i folden, men Steinlein har da siden udtalt at han ikke kan udlukke at man tager afsted igen. Tænker dog det er noget med at lave en blød overgang. Har svært ved at se en klub sponsoreret af AL tager afsted, efter de er stoppet med at være sponsorer for landsholdet.

Utroligt at der er så mange fodboldfans der er klar til at blokere VM, som kan have store omkostninger, men så få Midtjylland fans der er klar til at blokere Dubai for træningslejr, som har utrolig lav omkostning.

Halkjær
Indlæg: 68
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Halkjær »

Jeg vil også gerne udtrykke min støtte til denne kampagne. Jeg er ikke nødvendigvis i den båd at jeg mener at et boykot er det rigtige. Måske. Men man må først rådføre sig og lave en vurdering af hvordan vi kan gøre den mest positive forskel baseret på kvalificeret input.

Og hvis det kræver at vi samarbejder med eksperter, såsom internationale fagforeninger, menneskerettigheds organisationer, lokale grupper, m.m. for at sikre at vores tilstedeværelse gør en positiv forskel, jamen så mener jeg at det må vi gøre.

Denne stik-hovedet-i-jorden-struds-stil den imponerer mig ingenlunde. Lad os agere med format, integritet og samfundssind, tak.

Besvar