DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Starbucks »

Jeg gider ikke se Jesper Hansen mere. Det her var aldrig sket med Lössl autoritet - forsvaret sejlede som i starten af foråret. Det er ligeså pinligt som AaB der tabte til sønderjyske sidste år. Fy forhelvede

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Arh, kan nu ikke se, at JH skal have skylden for blodtabene på midten og slet ikke målene.

I øvrigt rart at se, at Erik, Scholz og Priske hver især slet ikke er tilfredse med indsatsen og indstillingen. De pakker ikke noget ind.

Havde vi da bare tabt straffekonkurrencen i efteråret til Fck, i stedet for at lave sådan en blamage lige før finalen...og midt i mesterskabsspillet. Nu endnu mere vigtig, vi vinder på mandag og holder stimen. Et nederlag her lige før Fck kan skabe usikkerhed.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Starbucks skrev:
15. apr 2021, 20:27
Jeg gider ikke se Jesper Hansen mere. Det her var aldrig sket med Lössl autoritet - forsvaret sejlede som i starten af foråret. Det er ligeså pinligt som AaB der tabte til sønderjyske sidste år. Fy forhelvede
Enig. Tror heller ikke man skal undervurdere betydningen af JH mellem stængerne. Hans blotte tilstedeværelse får nærmest hele holdet til at pisse i bukserne bare modstanderen får et indkast på midten af banen i frygten for at et indkast på mirakuløs vis skulle ende i feltet pg fange JH på skovtur. Selvom han ikke decideret kan klandres for målene i dag, så ser han seriøs sløj ud på dem alle sammen (og på alle andre af SønderjyskEs skudforsøg i øvrigt).
/ ABT

Billede

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Starbucks »

Roen i forsvaret og holdet var væk - det var som at se os i starten af foråret - JH har et til to niveauer under Lössl! Det er Priske skyld! Han stiller ikke det bedste hold i dag! Skandale! Vi skal smadre Randers mandag for at kun e retfærdiggøre 6 ændringer.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Argh skal vi nu ikke lige....
Jeg har aldrig været stor fan af JH, men han har gjort det godt i FCM, og vundet flere titler, sammen med en kvalifikation til CL. Hvorfor skulle forsvaret pludselig sejle pga JH???
Vildt ringe at tabe tre af fire kampe til Sønderjyske denne sæson. Specielt denne her. Jeg er på ingen måde tryg ved dette hold. Vi har spillet to fine kampe i et halvt år. En mod Vejles ti mand i en time samt en kamp mod AGFs reserver (hårdt sagt).
Tror dog stadig på at vi bliver mestre, men vil da ikke blive overrasket, hvis FCK ender med den pokal.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af O »

MFKM skrev:
15. apr 2021, 18:29
O skrev:
15. apr 2021, 18:26
Hvordan i helvede kan man synes, at man kan tillade sig at være så pisse arrogante i en kamp, som giver billet til en direkte kamp om 20 millioner kroner? Det er en fucking katastrofe det her!
Kampen kunne aldrig være direkte billet til 20 mil for os, medmindre du regner med vi ryger ned på 3. Pladsen.

I forhold til europæisk gruppespil, har pokalen aldrig været mindre vigtig.

Ærgerligt vi mister muligheden for the double og en perfekt sæson.

Ailton har ikke niveauet.
Ikke at jeg tror vi ender som nummer 3 i ligaen, men der er set større overraskelser i historien. Et videre avancement ville have skabt et scenarie, hvor der var mulighed for at føje et trofæ til samlingen samt garantere minimum 20 millioner - noget vi ikke er sikret allerede nu.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Pokalen er et Fætter BR trofæ. Mesterskabet er en anden galakse. Forhåbentlig er den her skandale med til at skærpe spillerne i mesterskabskampen, nu kan man ikke falde tilbage på at man vandt pokalen og der skal ofte Max på mesterskabet.

Priske kom nu videre, Sisto har set din streg i sandet, se at få ham ind i opstillingen igen. Slut med at rotere, vi har alt for mange gange set at det koster.

Latterlig kamp, vi ødelægger det hele for os selv undervejs, vi har kun os selv at pege fingre af.

Greek
Indlæg: 19
Tilmeldt: 4. okt 2020, 09:45

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Greek »

Det her er bare pinligt
At Priske kan være så arrogant at han skifter på så mange pladser er ganske enkelt mangel på format og egentlig bare sindssygt arrogant. Han underundervrer fuldstændigt ved at stille det næstbedste hold. Vi var ikke i nærheden af.at tage den finale.
Er virkelig virkelig skuffet. I stedet for at stille det næstbedste hold og tro at man kan køre et roligt avancement hjem, så skulle man måske starte i stærkeste og spare folk efter man havde sikret sig finalen. Hold kæft hvor er det dumt og mangel på respekt, indsigt og ikke mindst FORMAT at tabe den kamp.
Kan kun falde tilbage på Priske...

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk


Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Og nu må der endda komme fans på stadion til finalen.
Øv

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

På Hvilken platform kan jeg finde interviews med Priske og resten af staben? For jeg vil da håbe, han har stillet op. Det var dårlig stil ikke at stille op til interview bagefter, og kan ingen kommentarer finde fra ham?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Der er lidt på bold.dk.

FCM efter pokalexit: Drøm brast på værste vis https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... erste-vis/

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Man kunne næsten få fornemmelsen, at det på et tidspunkt koster på resultaterne, når man over som klar hovedregel leverer dårlige præstationer over 15 kampe. Who would have guessed it

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af JBT »

15 kampe er endda lavt sat. Jeg har kaldt den mange gange tidigere ift spillet

Satme til grin, kan stadig ikke fatte man må være så dårlig for at spille i fcm

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Lund7400 skrev:
16. apr 2021, 07:18
På Hvilken platform kan jeg finde interviews med Priske og resten af staben? For jeg vil da håbe, han har stillet op. Det var dårlig stil ikke at stille op til interview bagefter, og kan ingen kommentarer finde fra ham?
Enig i, at det er dårlig stil - men har dog respekt for dem, som gerne lige vil forbi omklædningsrummet og få blodtrykket ned, så man ikke kommer til at sige noget, man fortryder bagefter - og det var vel det, der er sket.

Men ja, det er træls her dagen efter. Siger bare til mig selv hele tiden, at de jo reelt ikke har villet i den pokalfinale, for så havde man reageret anderledes mht. opstilling og ændringer i kampen.

Øv!

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Kim »

puha - dagen derpå!

Priske har været ude at sige at han ikke vil pege fingrer, men det kræver da forfaen ikke en A-licens at se hvor holder i går var mega svagt.

Jeg ønsker ikke ikke at se Ailton på holdet igen her i foråret - han har nu kostet mål to kampe i træk og det er rystende det han præstere. Jeg tror ikke Ailton laver en Paulinho, på ingen måde.

Når det er sagt, ja så spiller Randers videre i pokalen, og udover at møde dem nu mandag, har vi dem også lige efter de (sandsynligvis) har vundet pokalen, og tager på en gang volddruk og er ligeglade med Midtjylland.

Men æv, hvor er jeg skuffet, som en anden sagde her i tråden.
Hvorfor ikke starte med fuld garde? - og så skifte ud, når vi er oppe med 1 eller 2 pinde.

I 1. halvleg alene, har Mabil to store chancer, hvor den ene tager sidenettet, han afslutter på 1½ meters afstand... ellers i kampen har vi jo nok chancer til 3-4 mål, men vi er mega uskarpe med dem der afslutter.

I år blev det ikke til 'the double' - jeg synes ellers vejen så nem ud efter at have skibbet OB og FCK ud, men...

/Kim

Besvar