Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

Forlængelsen kunne også gå til Brian Priske. For en måned siden var vi kritiske, og hans svar var at vi er planlagt til at toppe senere. Og det må da siges at holde stik.

Forlængelsen kunne også gå til Mikael Andersson. Som fløjspiller havde han ikke niveau, men inde centralt har han gode spidskompetencer med sit arbejdsraseri og konstant værende i haserne på modstanderen.

Fyring til Ailton og Pfeiffer, ingen af dem har vist niveau der berettiger at de fortsat skal være her efter næste transfervindue.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

Forlængelse til Kaba for at gøre en bolddreng lykkelig!

Fyring til AIlton. Behøver man forklarer hvorfor?

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Starbucks »

Forlængelse til Lössl - Det har været et emminemt at se den defensiv efter han er kommet på kassen. Det fungerer 100%!
Fyring til alle dem som går i panik så snart der kommer lidt modgang! Husk at tro på vores drenge, vores team og ikke mindst på processen. Vi toppede 3-4 uger senere end Priske troede, men vi er nu på toppen, hvor det for alvor gælder.

felisan
Indlæg: 158
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:01
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af felisan »

Matjavsen skrev:
12. apr 2021, 11:21
Forlængelse til Kaba for at gøre en bolddreng lykkelig!

Fyring til AIlton. Behøver man forklarer hvorfor?
Er det Ailton, der ikke har vist den rette kvalitet?
Eller er det klubberne, der ikke har givet ham langsigtet tillid nok til at slå igennem?

8 års transferhistorik på transfermarkt fortæller om hele 5 års udleje af 6 forskellige omgange.
Det er jo helt Ken Ilsø'sk, tror bare forskellen er at Ilsø selv prioriterede rejserne og livet. Jeg er ikke sikker på at Ailton har haft helt samme agenda.

https://www.transfermarkt.dk/ailton/pro ... ler/283863

Er der nogle som helst her, der tror på at Ailton er den rette løsning for FCM, når kontrakten udløber til sommer?

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

felisan skrev:
12. apr 2021, 12:33
Matjavsen skrev:
12. apr 2021, 11:21
Forlængelse til Kaba for at gøre en bolddreng lykkelig!

Fyring til AIlton. Behøver man forklarer hvorfor?
Er det Ailton, der ikke har vist den rette kvalitet?
Eller er det klubberne, der ikke har givet ham langsigtet tillid nok til at slå igennem?

8 års transferhistorik på transfermarkt fortæller om hele 5 års udleje af 6 forskellige omgange.
Det er jo helt Ken Ilsø'sk, tror bare forskellen er at Ilsø selv prioriterede rejserne og livet. Jeg er ikke sikker på at Ailton har haft helt samme agenda.

https://www.transfermarkt.dk/ailton/pro ... ler/283863

Er der nogle som helst her, der tror på at Ailton er den rette løsning for FCM, når kontrakten udløber til sommer?
Med det spil han viser indtil nu, så nej.

Men John Kåls var heller ikke god istarten, tror dog ikke vi skriver med Ailton til sommer

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg kunne godt se Ailton som backup/konkurrent til Dyhr hvis Paulinho bliver solgt, men hvis både Paulinho og Dyhr er i klubben så har jeg svært ved at se at han skal være 3. Valget på VB, den plads bør der være en U19 spiller der kan tage (uden jeg lige på stående fod kan sige hvem der er den næste i fødekæden). Og Ailton på HB er ikke en løsning hverken som første, andet, tredje eller 10. Valg. (Okay måske overdrevet, men ja, han er i hvert fald udpræget ikke HB).

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Matjavsen skrev:
12. apr 2021, 13:38
felisan skrev:
12. apr 2021, 12:33
Matjavsen skrev:
12. apr 2021, 11:21
Forlængelse til Kaba for at gøre en bolddreng lykkelig!

Fyring til AIlton. Behøver man forklarer hvorfor?
Er det Ailton, der ikke har vist den rette kvalitet?
Eller er det klubberne, der ikke har givet ham langsigtet tillid nok til at slå igennem?

8 års transferhistorik på transfermarkt fortæller om hele 5 års udleje af 6 forskellige omgange.
Det er jo helt Ken Ilsø'sk, tror bare forskellen er at Ilsø selv prioriterede rejserne og livet. Jeg er ikke sikker på at Ailton har haft helt samme agenda.

https://www.transfermarkt.dk/ailton/pro ... ler/283863

Er der nogle som helst her, der tror på at Ailton er den rette løsning for FCM, når kontrakten udløber til sommer?
Med det spil han viser indtil nu, så nej.

Men John Kåls var heller ikke god istarten, tror dog ikke vi skriver med Ailton til sommer
Paulinho var også udfordret det første halve år og lidt til. Jeg synes, det er for tidligt at dømme Ailton ude. Jeg tror, klubben er mere fokuseret på, om han passer ind i miljøet og viser niveau til træning, der gør ham værd at satse på.

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af ChristianJ »

Forlængelse til Evander. De sidste kampe han har haft på 6eren, har virkelig løftet vores spil gevaldigt. Fedt at se hans defensive arbejdsindsats, samtidig med at han giver en masse ro i opspillet - derudover er 2 mål i 3 kampe fra et mere defensivt udgangspunkt mere end godkendt.

Fyring til Ailtion. Han er egentlig dygtig offensivt, men hans defensive evner og positionering er simpelthen ikke FCM værdigt. På en uheldig dag, havde han vel kostet et par point i Aarhus.

@Kent: Hvor meget mere skal vi bidrage med på 10er, for at få jer i studiet hver uge her i slutspillet? Det er næsten ærgerligt ikke at kunne dække feks. kampen mod FCK næste uge osv. Tak for jeres engagement!

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

ChristianJ skrev:
13. apr 2021, 10:07
@Kent: Hvor meget mere skal vi bidrage med på 10er, for at få jer i studiet hver uge her i slutspillet? Det er næsten ærgerligt ikke at kunne dække feks. kampen mod FCK næste uge osv. Tak for jeres engagement!
Nok en hel del mere, end I har lyst til :-)

Vi har i øjeblikket planlagt at sende hver 14. dag, men jeg vil ikke udelukke, at vi på et tidspunkt går i “slutspils-mode” og sender lidt oftere, hvis det nu skulle vise sig, at vi nærmer os nogle afgørende kampe.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TheLegend »

Kommer der et afsnit i dag? :-)

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

TheLegend skrev:
13. apr 2021, 20:03
Kommer der et afsnit i dag? :-)
Plejer at ankomme mellem 21.30 og 22.30.

Tålmodighed :D :fcm:

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Dagens panel ser tilbage på #AGFFCM, der sendte FCM en smule i udbrud i toppen.

Det giver fornyet optimisme og guldbarometeret justeres betragteligt opad.

Der bliver også set frem mod de næste par kampe, hvor FCM kan tage solide skridt mod the double.

https://soundcloud.com/user-336203398/7 ... ble-130421

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Danand123 skrev:
13. apr 2021, 21:59
TheLegend skrev:
13. apr 2021, 20:03
Kommer der et afsnit i dag? :-)
Plejer at ankomme mellem 21.30 og 22.30.

Tålmodighed :D :fcm:
Jep :-)

Klipningen blev forsinket af, at jeg lige havde lovet ungerne at læse godnathistorie for dem - men den er ude nu.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

Kent skrev:
13. apr 2021, 22:03
Danand123 skrev:
13. apr 2021, 21:59
TheLegend skrev:
13. apr 2021, 20:03
Kommer der et afsnit i dag? :-)
Plejer at ankomme mellem 21.30 og 22.30.

Tålmodighed :D :fcm:
Jep :-)

Klipningen blev forsinket af, at jeg lige havde lovet ungerne at læse godnathistorie for dem - men den er ude nu.
Er sikker på børnene gerne vil gøre sort snak istedet for godnat historie 😉
Nå spøg til side. Tak for mange gode programmer
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Starbucks »

Hvem var den person, som ævlede om at det var et kæmpe drop ved AGF 2-1 mål?
Jesus man - Det vidner da om 0% indsigt i målmandsspillet og fodboldens ABC aftaler ved dødbolde...?
Godt der var en, som fik sat nogle nuancer på..

Besvar