R17: AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Danand123 »

Frank skulle vel have haft gult på det frispark, som han begår lige efter var-kortet til AaB.

Fin indsats. Kaba med godt arbejde udover målet. Drejers bedste kamp i år.

Lad os håbe, at dette bliver trenden... altså bedre baner og bedre spil fra Fcm.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Christian »

Overbevisende sejr, og godt indhop af Luca. Super godt hvis de to angribere kan presse hinanden lidt.

Elsker at spille om fredagen, og så med ro i sjælen følge de andre kampe og håbe på pointtab til konkurrenterne.

Derudover, super spændende meget lang snak om VAR og gule kort fra kommentatorerne.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Danand123 »

Steffen am skrev:
19. feb 2021, 20:18
Også stærkt af Kaba at trolle Tøfting, først med at farve håret og så score.

Tøfting be like:
Jaa. joo.. Han har også været meget udskældt (mest af mig selv), i den tid han har været i FCK.
Hørte godt det med Fck. :D Kan nu ellers godt lide Tøffes ligefremme kommentarer - man skal bare selv sortere i det.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af 974 »

Nå så vandt vi her til aften med en god og stabil indsats!!

Der kommer så næppe specielt mange indlæg i dette opslag ;) :roll: :lol:

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Acebone »

Det er fedt at se, at både Kaba og Pfeiffer faktisk gør det godt på hver deres måde. Stor optur over dét. Også skønt at Evanders indsats krones med et mål.

Kontrolleret, flot præstation, hvor Rinnes ud- og målspark vel var den største trussel mod os. Resten af AaB-holdet stort set neutraliseret.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:
19. feb 2021, 21:08
Det er fedt at se, at både Kaba og Pfeiffer faktisk gør det godt på hver deres måde. Stor optur over dét. Også skønt at Evanders indsats krones med et mål.

Kontrolleret indsats, hvor Rinnes ud- og målspark vel var den største trussel mod os. Resten af AaB-holdet stort set neutraliseret.
God kort analyse!
Jeg er enig i den opsummering, og er faktisk begejstret for Evanders indsats de seneste par kampe, og Kaba havde eks. også en fantastisk indgriben defensivt helt nede i vores felt!
dejligt specielt når man tænker på de par episoder der har været med dem :)
Lagde også mærke til at Pfeiffer og Mabil har et eller andet godt kørende sammen !

6256
Indlæg: 299
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af 6256 »

974 skrev:
19. feb 2021, 21:03
Nå så vandt vi her til aften med en god og stabil indsats!!

Der kommer så næppe specielt mange indlæg i dette opslag ;) :roll: :lol:
Det kan da være, der kommer nogle indlæg om, hvor elendig kommentatorerne var. :lol: Tøffe er okay, men hold nu op Ortved lukker meget ikke-brugbart og irrelevant ud i løbet af sådan en kamp og synes at snakke bare for at snakke.

Når det så er sagt, er det da dejligt at se Kaba vende tilbage med en kasse. Synes også Pfeiffer kommer ind og gør det fint, omend han virker lidt tungere og med større bevægelser i presset. Forhåbentlig er det noget, der kan trænes.
Ellers generelt en gennemført og kontrolleret præstation uden at nogle decideret skinner igennem. Dejligt med et mål til Evander. Savner stadig at Cajuste, Dreyer og Sisto lige kommer helt op i omdrejninger.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Sahl »

Vigtig sejr og en kamp hvor alt var i kontrol. Det er vel ret beset kun 2 chancer, hvor man selv laver nogle små fejl der giver chancer til AaB ellers har de intet. Kaba er vigtig for vores måde at spille på også selvom Luca gjorde det godt da han kom ind.
Tror det var godt til Evander at han lige fik et mål.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Ravnen »

Christian skrev:
19. feb 2021, 21:01

Elsker at spille om fredagen, og så med ro i sjælen følge de andre kampe og håbe på pointtab til konkurrenterne.
+1

Dejlig sejr. Og skønt at Luca og Kaba nu presser hinanden til at blive bedre og skarpere.
Savner som en anden også skrev at Sisto viser klassen for alvor og tildels Dreyer, men det kommer nok som banerne og vejret bliver bedre!

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Vijen »

God kamp og et meget bedre tempo på bolden.

Kom bare med Bif, lbk, agf og fck i de næste kampe. Vi ser klar ud

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:
19. feb 2021, 22:39
Savner som en anden også skrev at Sisto viser klassen for alvor og tildels Dreyer, men det kommer nok som banerne og vejret bliver bedre!
Har Sistos indlæg ikke været medvirkende til 2 af vores sidste 3 mål, og derved også haft impact på de to sejre?
Det må vel også tælle..

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Konsulen »

Fandme en flot kamp - endelig var der noget af det presspil vi er “kendt” for. Har faktisk ikke nogen spillere jeg synes falder igennem i dag......det er blot at holde “snuden i sporet” fra nu af...👍

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af Stoffer »

En kamp holdet styrer godt, men det hører med, at AaB ser meget tamme ud - det er til dels vores fortjeneste, men det er også et lys, som kampen må ses i imo.

Jeg har svært ved at lure, hvordan jeg skal tolke på vores chanceskabelse. Vi skaber jo egentlig ikke alverden, men på den anden side virker det til holdet stort set hele tiden har styr på begivenhederne.

Nogle af mine nedslag:
Jeg har forsvaret Luca, men som det blev påpeget overfor mig, så bringer Kaba bare et helt andet niveau i hold-up spillet. Det så vi her. Det at kunne variere i fase 1 gør alverden for de senere faser af spillet, vi er så meget mere uforudsigelige. Lækkert mål han laver. Han må meget gerne vise os, han kan komme ind i en stime med mål i flere kampe i træk - det ville være en herlig udvikling.

Frank spiller sin bedste kamp efter genopstarten i spillet med bolden, og det gør en kæmpe forskel for den øvrige midtbane, at der også kommer noget fra ham.

Jeg kommer aldrig til at glædes over, holdet spiller med så mange høje indlæg. Jeg håber, det bliver mindre, som banerne bliver bedre.

Og noget andet:
Hvad var det dog for en dommerpræstation? Det endte med intet at betyde, men de slipper for 2-3 gule kort. Og Thelander .. altså stikker han ikke armen ud for at ramme Scholz? Det ligner for mig, løbet bare var en figenblad for at kunne ramme Scholz.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R17: AaB - FCM

Indlæg af SimonH »

Stoffer skrev:
20. feb 2021, 12:58

Og noget andet:
Hvad var det dog for en dommerpræstation? Det endte med intet at betyde, men de slipper for 2-3 gule kort. Og Thelander .. altså stikker han ikke armen ud for at ramme Scholz? Det ligner for mig, løbet bare var en figenblad for at kunne ramme Scholz.
Jeg lever med at Aab slap. Onyeka slap i den grad også.

Besvar