R15: Randers - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Det Praktiske:
Tid: Mandag 08/02 kl. 19.00
Sted: Cepheus Park (Randers)
Dommer: Anders Poulsen
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Randers: Frederik Lauenborg, Mikkel Kallesøe
Midtjylland: Ingen

Skader:
Randers: J Lauridsen, M. Nielsen
Midtjylland: O. Olsen skadet Riis, Joel, Brumado og Kaba tvivlsom

Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Cools, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Cajuste
Dreyer, Evander, Sisto
Pfeiffer

Bænk: Lössl, Høegh, Japhet, Anderson, Isaksen, Mabil, Vibe

5 seneste opgør:
26.09.20 SL FC Midtjylland Randers FC 1 : 0
08.03.20 SL Randers FC FC Midtjylland 0 : 2
21.10.19 SL FC Midtjylland Randers FC 2 : 1
02.12.18 SL Randers FC FC Midtjylland 1 : 2
26.08.18 SL FC Midtjylland Randers FC 3 : 0


Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg tror ikke man skal tænke for meget over første kamp, da de altid er sådan lidt random.
Men resultatet har sat os under pres, da vi ikke kan tåle at tabe den her kamp også.

Håber lidt på Kaba er med også selvom Pfeiffer har gjort det udmærket eller tror jeg din startopstilling er spot on. Jeg så gerne Lössl, men tror han står i pokal kampen i stedet.

Mit bud er en 2-1 sejr til os. Vi kommer tidlig bagud og det ændre vores mentalitet.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Tror det bliver svært mod et selvtillidsfuldt rfc. Men nu må vi vise klassen, hvis vi skal være favoritter til guldet. Men målt på spillerne i fck og den nyvundne selvtillid, kan jeg ikke se os være mere favorit end dem.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Er Kaba stadig coronaramt?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Konsulen skrev:
7. feb 2021, 19:09
Er Kaba stadig coronaramt?
Han er ikke udtaget til Randerskampen, men er angiveligt tilbage i træning

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Kent »

Konsulen skrev:
7. feb 2021, 19:09
Er Kaba stadig coronaramt?
Så vidt jeg ved, er han med i træningen, men har stadig et efterslæb.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Ailton og Madsen med
Vibe og Mikael Anderson ude.

https://www.fcm.dk/nyheder/truppen-ude-mod-randers/

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af CasperA »

Det er godt nok ikke meget vi har at skyde med offensivt. Lad os håbe at vores offensive spillere i startopstillingen leverer, så der ikke bliver så meget brug for udskiftninger.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Vi plejer at have godt styr på Randers. Det giver grobund for optimisme. Desuden må kampen mod Sønderjyske have været en øjenåbner for truppen, der skal investeres meget mere hvis ambitionerne skal opnås. Vores offensive profiler som Sisto og Dreyer skal vise at de er ligaens bedste. Og så er det tid til at Luca får scoret, han får chancen i øjeblikket og den skal man tage.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Kim »

Hej alle,

Kort om sidste kamp - vi var der ikke, vi var for magelige, måske på grund af for kort opstart, måske på grund af for meget succes i efteråret. Nu gælder det i aften, hvis vi skal med på vognen og hægte os på den absolutte top, og ikke ligge og rodde i subtoppen.

Ting der taler for:

Sult og energi som forsvarende mestrer - vi skal jagte.
Mange sejrer over Randers, som I andre også skriver "plejer" vi at have styr på dem - husk vi også sagde sådan om både Horsens og FCN før de slog os sidst ;)

Ting der taler imod:
Randers i storform
Bidende kulde og blæst i Randers her til aften - den siger -3 - læg dertil Chillfactor , ligesom der skal være en strid blæst - dette er på INGEN måde til fordel for vores mange sydlandske spillere...

Neautral - plænen i Randers ser heldigvis fornuftig ud - håber de har skruet godt op for varmen.

Vi SKAL være der, og vi SKAL have 3 point - FCK kommer bagfra, og BIF smed ponit, så lad os nu komme af sted.

Under alle omstændighed bliver intet afgjort af aftenens kamp - dettil skal vi helt hen til slutspillet - og så håber jeg blot Sønderjyske IKKE klarer den med i top 6 :)

/Kim

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Jeg forventer godt nok også at se en helt anden attitude i dag.
Jeg er godt klar over, at vind, vejr, baner og årstid måske ikke ligefrem tiltaler og indbyder til vores spillere og spil, men så kan man da i det mindste kæmpe en vis del ud af bukserne.
Jeg håber også at Pfeiffer får hul på scoringen, han havde meget svære betingelser sidst, fordi det bare var lange bolde og han lå meget alene, men han fik alligevel vundet en del af sine dueller. Derudover forventer jeg at se, at nok særligt Sisto sætter sig mere igennem. Jeg synes han indtil videre har skuffet mig siden sin hjemkomst, der er simpelthen for langt mellem toppræstationerne. Det gælder nok også Dreyer og Evander, som jeg forventer, kan sætte noget mere offensivt op.
Cajuste er også blevet taget ud efter 1. første halveg 2 ud af de sidste 3 kampe. Jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge i det, men måske, han havde godt af en tur på bænken.

Dog tænker jeg, at vi nok skal hive de tre point i aften. Det er jeg ret overbevist om, at vi gør, ligesom vi forhåbentlig også viser klassen.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Tror Lössl starter i dag og det samme med Isaksen.

Desuden havde jeg håbet på Brumado, da han begyndte at vise potentialet inden han blev skadet. 7 kampe og 2 mål er en okay start.

Sory Kaba var også imponerende i de sidste 5-6 kampe, så de må se at blive klar, da vi ikke har noget at sætte ind, hvis Luca ikke præsterer.

Håber på 3 point, da det er nødvendigt med FCK i pointform og Brøndby der spillede uafgjort. FCK har nu fået 16 ud af 18 mulige i de sidste 6 kampe, så de er godt på vej.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor Pfeiffer skal optage en plads på holdet - han er jo komplet ubrugelig

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Isaksen klar bedste mand i 1. Halvleg - super fortjent med startplads til ham.

Vi bør mose dem i 2. Halvleg.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R15: Randers - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Imponeret over Isaksens fysik... der er virkelig sket noget de seneste måneder. Hvor ville jeg ønske, at han snart fik hul på mål-bylden.

Vel egentlig en ok første halveg, men vi ligner bare ikke et hold, der nødvendigvis scorer. Godt vi har en Drejer som mulighed...ligesom mod Prag. Utroligt, at Randes har vundet otte kampe i træk incl pokalen.

Besvar