Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

FC Midtjylland har planer om at bygge en fanzone i verdensklasse.

Den og de andre opgraderinger, der sker på og omkring MCH Arena i disse måneder, har Kent Nielsen og Patrick Arff taget en snak med marketing- og supportdirektør Preben Rokkjær om.

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... one-250121

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

Meget interessant, mange gode tiltag og det bliver spændende om det hele lykkes.

Link til safe stands hos malmø
https://www.fercoseating.com/projects/a ... in-sweden/

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Hvorfor det skal præsenteres som verdens bedste er mig uforståeligt. Jeg respekterer, hvad man har opnået med et ambitiøst tankesæt, men her hører jeg fx intet som understøtter den påstand. Det lyder som en fin fanzone, man har planer om - og det er vist også det. Jeg bliver aldrig fan af den eksterne kommunikation fra Steinlein og den kommercielle del (jeg undtager bevidst den sportslige stab og Gravesen)

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Administrator »

Nej, det er da klart de ikke fortæller mere, når det ikke er besluttet endnu. Der er ingen grund til at løfte sløret for noget der ikke er fastlagt endnu. De overordnede ideer kan man altid nævne, men resten er ikke på plads endnu.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Administrator skrev:
25. jan 2021, 23:21
Nej, det er da klart de ikke fortæller mere, når det ikke er besluttet endnu. Der er ingen grund til at løfte sløret for noget der ikke er fastlagt endnu. De overordnede ideer kan man altid nævne, men resten er ikke på plads endnu.
Og fair nok til det. Så er det bare endnu mere imponerende, de allerede ved, det bliver "verdens bedste"

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Stoffer skrev:
26. jan 2021, 09:52
Administrator skrev:
25. jan 2021, 23:21
Nej, det er da klart de ikke fortæller mere, når det ikke er besluttet endnu. Der er ingen grund til at løfte sløret for noget der ikke er fastlagt endnu. De overordnede ideer kan man altid nævne, men resten er ikke på plads endnu.
Og fair nok til det. Så er det bare endnu mere imponerende, de allerede ved, det bliver "verdens bedste"
Det ved de da heller ikke, men det er ambitionen. De stiler efter det højeste og det er da det eneste rigtige at gøre. Planerne lyder gennemført.
Jeg ville personligt synes det var sølle, hvis målet var en middelmådig fanzone. At have så store ambitioner giver et helt andet mindset, og det er med til at holde folkene skarpe.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Saemala skrev:
26. jan 2021, 09:58
Stoffer skrev:
26. jan 2021, 09:52
Administrator skrev:
25. jan 2021, 23:21
Nej, det er da klart de ikke fortæller mere, når det ikke er besluttet endnu. Der er ingen grund til at løfte sløret for noget der ikke er fastlagt endnu. De overordnede ideer kan man altid nævne, men resten er ikke på plads endnu.
Og fair nok til det. Så er det bare endnu mere imponerende, de allerede ved, det bliver "verdens bedste"
Det ved de da heller ikke, men det er ambitionen. De stiler efter det højeste og det er da det eneste rigtige at gøre. Planerne lyder gennemført.
Jeg ville personligt synes det var sølle, hvis målet var en middelmådig fanzone. At have så store ambitioner giver et helt andet mindset, og det er med til at holde folkene skarpe.
Som sagt respekterer jeg mindsettet. Det er behovet for at kommunikere målet ud, jeg betvivler. Hvorom alting er, det er ikke nogen vigtig debat. Jeg glæder mig til at opleve fanzonen - uanset hvor god den så er relativt set til andre. Nu mangler de bare nogle selvkørende biler til hjemmeadressen, så alle mand kan få fadøl hele dagen.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Stoffer skrev:
26. jan 2021, 10:07
Saemala skrev:
26. jan 2021, 09:58
Stoffer skrev:
26. jan 2021, 09:52


Og fair nok til det. Så er det bare endnu mere imponerende, de allerede ved, det bliver "verdens bedste"
Det ved de da heller ikke, men det er ambitionen. De stiler efter det højeste og det er da det eneste rigtige at gøre. Planerne lyder gennemført.
Jeg ville personligt synes det var sølle, hvis målet var en middelmådig fanzone. At have så store ambitioner giver et helt andet mindset, og det er med til at holde folkene skarpe.
Som sagt respekterer jeg mindsettet. Det er behovet for at kommunikere målet ud, jeg betvivler. Hvorom alting er, det er ikke nogen vigtig debat. Jeg glæder mig til at opleve fanzonen - uanset hvor god den så er relativt set til andre. Nu mangler de bare nogle selvkørende biler til hjemmeadressen, så alle mand kan få fadøl hele dagen.
De kunne passende få lavet en busaftale med lidt oftere afgange, så man kan komme fra stationen til stadion og tilbage igen. Det bliver nok lidt mere relevant for en del flere mennesker, med den nye fanzone.
Høvdingen af Herning

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af tubbe93 »

Vijen skrev:
25. jan 2021, 18:48
Meget interessant, mange gode tiltag og det bliver spændende om det hele lykkes.

Link til safe stands hos malmø
https://www.fercoseating.com/projects/a ... in-sweden/
Er der nogen, der har været på stadion med det her safe stands?

Jeg frygtede, at det kunne ødelægge stemningen, da folk ville vælge at sidde frem for at stå. Men det ser ud til, at sæderne ikke kan slås ned, når det er Superliga-kampe. Er det korrekt? Altså at klubben skal ud og ændre, så sæderne kun er nede til europæiske kampe.

Til gengæld synes jeg, at det ser ud til, at barrieren kan forstyrre synsfeltet, når sædet er slået ned. Er der nogen der har prøvet at sidde på de her tribuner og kan fortælle lidt om, hvordan det er?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

tubbe93 skrev:
26. jan 2021, 16:26
Vijen skrev:
25. jan 2021, 18:48
Meget interessant, mange gode tiltag og det bliver spændende om det hele lykkes.

Link til safe stands hos malmø
https://www.fercoseating.com/projects/a ... in-sweden/
Er der nogen, der har været på stadion med det her safe stands?

Jeg frygtede, at det kunne ødelægge stemningen, da folk ville vælge at sidde frem for at stå. Men det ser ud til, at sæderne ikke kan slås ned, når det er Superliga-kampe. Er det korrekt? Altså at klubben skal ud og ændre, så sæderne kun er nede til europæiske kampe.

Til gengæld synes jeg, at det ser ud til, at barrieren kan forstyrre synsfeltet, når sædet er slået ned. Er der nogen der har prøvet at sidde på de her tribuner og kan fortælle lidt om, hvordan det er?
De har dem rundt omkring i Europa, og de er ganske fine. Synsfeltet ikke optimalt. Der er blevet foreslået klubben at have dem låst fast til ligakampe, og kun slå dem ned i Europa.

Men under alle omstændigheder vil folk ikke sætte sig omkring midten ved stemningen. Siderne af CC er lidt ligegyldigt på det punkt, så for min skyld må de gerne sidde ned, selvom det er lidt mere sexet med en hel tribune der står op.

Det bliver også nemmere at organisere tifo på CC.

Det eneste negative er at man er mere låst fast, så man f.eks. ikke kan tonse ned mod bunden af tribunen ved scoring og så giver det lidt udfordringer i forhold til at sprede Pyroen ordentligt ud, så det ikke bare er i en klump.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

I denne omgang #SortSnak gør vi status på FC Midtjyllands transfervindue sammen med sportschef Svend Graversen.

Panelet får også kort vendt 3-1 testsejren over AaB i søndagens maraton-kamp..

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 21-mixdown

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Kent skrev:
26. jan 2021, 21:33
I denne omgang #SortSnak gør vi status på FC Midtjyllands transfervindue sammen med sportschef Svend Graversen.

Panelet får også kort vendt 3-1 testsejren over AaB i søndagens maraton-kamp..

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 21-mixdown
Jeg ved godt, det ikke er nyt, men man kan vel nærmest kun give for lidt ros. Så ros for at I har opbygget et tillidsforhold til nøglepersoner i fcm, det løfter virkelig de her podcasts i pauserne, at I har interessante gæster, så man kan få lidt "ekstra".

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Stoffer skrev:
27. jan 2021, 09:27
Kent skrev:
26. jan 2021, 21:33
I denne omgang #SortSnak gør vi status på FC Midtjyllands transfervindue sammen med sportschef Svend Graversen.

Panelet får også kort vendt 3-1 testsejren over AaB i søndagens maraton-kamp..

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 21-mixdown
Jeg ved godt, det ikke er nyt, men man kan vel nærmest kun give for lidt ros. Så ros for at I har opbygget et tillidsforhold til nøglepersoner i fcm, det løfter virkelig de her podcasts i pauserne, at I har interessante gæster, så man kan få lidt "ekstra".
Tak skal du have.
Vi oplever faktisk generelt meget stor velvillighed fra FCMs side til at deltage - lige fra spillere til bestyrelsesformand. Vi forsøger at få dem med, så ofte vi synes, at det giver mening, da vi vurderer at det er interessant og unikt indhold.

Corona har dog givet os lidt begrænsninger i den henseende, da vi ikke lige laver korte interview til træning, som Krogh ellers tidligere har gjort.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Transfervinduet er smækket i.

Vi har tradition for at gøre status på FC Midtjylland sammen med bestyrelsesformand Rasmus Ankersen, når røgen har lagt sig.

Det gør vi igen i morgen onsdag.

Har du nogen spørgsmål, som du gerne vil høre Rasmus' svar på, så kom med dem👇

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

Er man kommet til bunds i, om der var penge i Palaces Sørloth salg?

Besvar