Transfer vinter 20/21

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Dondinho »

Lupus1999 skrev:
25. jan 2021, 21:17
Der går rygter om at Bundu er set på Hotel Eyde i Herning her dagen før, at han egentlig forventes præsenteret i FCK. 🍿😅

Andellerej? 🤷‍♂️
Der er vel to muligheder HVIS vi skulle hente ham:
1) En af kanterne er ved at blive solgt? (Dreyer/Mabil?)
2) Man ser er god business case, som samtidigt kan styrke holdet..

Meeen, mon ikke den siger rap rap

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lupus1999 skrev:
25. jan 2021, 21:17
Der går rygter om at Bundu er set på Hotel Eyde i Herning her dagen før, at han egentlig forventes præsenteret i FCK. 🍿😅

Andellerej? 🤷‍♂️
Det er bare folk der troller på Twitter. Bundu ender ikke i FCM ;)

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

Jesper BW1100 skrev:
26. jan 2021, 08:43
Lupus1999 skrev:
25. jan 2021, 21:17
Der går rygter om at Bundu er set på Hotel Eyde i Herning her dagen før, at han egentlig forventes præsenteret i FCK. 🍿😅

Andellerej? 🤷‍♂️
Det er bare folk der troller på Twitter. Bundu ender ikke i FCM ;)
Det virker sådan.

Når vi skyder de næste af, så vil jeg hellere have wingere i typen Wikheim eller Dreyer med tanke på, hvordan vi gerne vil spille, og hvordan jeg håber, vi udvikler os. Det er slet slet ikke kritik af Bundu eller forsøg på at sige, vi ikke kan bruge ham, han kan nogle vilde ting. Jeg tænker bare prisen for Bundu nu kombineret med hans evner, det er et væddemål, som jeg ikke er vild med tage. Kigger vi til Brentford så har de også udviklet sig med teknisk begavede wingere med fart og lavt tyngdepunkt (og ikke så meget fysisk) i en ekstremt fysisk liga, så det kan lade sig gøre.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af mnm123 »

Mayron George er han i klubben eller udlejet, har ikke set noget
om ham i træningskampene ?

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af CasperA »

mnm123 skrev:
26. jan 2021, 16:58
Mayron George er han i klubben eller udlejet, har ikke set noget
om ham i træningskampene ?
Tror man arbejder hårdt på at udleje ham. Det bliver nok stort set umuligt at sælge ham i det nuværende marked.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Steffen am »

Mon ikke Anene i øvrigt er i samme kategori. Underlig historie.
Ligeledes med Uzo, Dawa og Sunday, der nok næppe kommer til at spille i anden halvdel af sæsonen ;)

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Sahl »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... aa-kontoen
Mon ikke vi har nogle spillere i kikkerten? Det bliver spændende om der kommer en tilgang her til allersidst og på hvilken position det kan være. Som andre nævner, så er der nogle pladser der har mere behov end andre.

Kan det være en ny venstre back som der også snakkes lidt om herinde og i artiklen?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Vijen »

Nu sagde Svend Graversen, at han skulle se fodbold sent om aftenen den dag seneste afsnit af sort snak blev optaget. Samme aften spillede Corinthians imod Bragantino i Brasilien, så han skulle måske se den kamp.

Corinthians har en 20 årig venstre back - Lucas Piton, som har været meget inde og ude af holdet i denne sæson. Men har slet ikke været i truppen de sidste kampe.

Bragantino har 20 årig venstre back - Weverson - Han kom i 2020 fra Sao Paulo, men er aldrig rigtig slået igennem. 14 kampe i denne sæson har givet knap 600 spilleminutter. I 2017 var han fast venstreback på Brasiliens u17 hold og var med til at få bronze ved VM. Han sad på bænken hele kampen imod Corinthians og kunne vel godt være en spiller som vi kigger på.
Derudover har de 19 årig venstre back - Luan Candido - Han er ejet af RB Leipzig, Bragantino er også en RB klub. Blev købt sommer 2019 og lejet ud 6 måneder senere, den leje udløber til sommer. Har spillet 7 kampe i ligaen og fået 400 minutter. Har spillet u17 og u20 for Brasilien. Kunne måske være en spiller der er fundet for let i RB koncernen og derfor er interessant for os.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg tror ikke man behøver lægge så meget i hvem der spiller den aften specifikt.. At han skal se bold kan ligeså godt være nogle kampe der er optaget på forhånd eller lignende..

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Matjavsen »

DenStolteJyde skrev:
28. jan 2021, 22:34
Jeg tror ikke man behøver lægge så meget i hvem der spiller den aften specifikt.. At han skal se bold kan ligeså godt være nogle kampe der er optaget på forhånd eller lignende..
Det lød nu til Sven at det var live kampe han skulle se

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af THenry »

Svend gav ikke meget væk i interviewet med Sort Snak, men han får nævnt 3 gange at han skulle se fodbold den aften (en af gangene nævner han dog også, at den står på bold de kommende dage). I manglen på reelle rygter, så hopper jeg med på legen om, hvem han kunne have kigget på i tirsdags, selvom det muligvis bare var wyscout-klip og ikke live kampe, han skulle kigge på).

Girona og Enric Franquesa var i aktion i tirsdags. Det ligner en hurtig og offensiv indstillet back, der er uddannet på Barcelonas akademi (sad på bænken mod os i YL). 23 år (snart 24 år) med kampe i både La Liga og La Liga 2. Han er ejet af Villarreal, udlånt til Girona i La Liga 2, og har såvidt jeg kan se kontraktudløb til sommer.

Jeg kan ikke huske, hvilken model, Svend kaldte det, men hvis man vælger at gå efter en “ny Paulinho” kunne dette måske være et bud på en, som de kiggede på under præmissen om, at han skulle have været i kamp i tirsdags😁
https://www.transfermarkt.com/enric-fra ... rein/41584

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Sander »

Super rygte😉

Rygterne siger at en tidligere akademi spiller vender tilbage til fcm. Han har eftersigende spillet på akademiet i 2004👍🏻

Min kilde siger, at er Jonas Lossl, og han er på vej.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
29. jan 2021, 10:25
Svend gav ikke meget væk i interviewet med Sort Snak, men han får nævnt 3 gange at han skulle se fodbold den aften (en af gangene nævner han dog også, at den står på bold de kommende dage). I manglen på reelle rygter, så hopper jeg med på legen om, hvem han kunne have kigget på i tirsdags, selvom det muligvis bare var wyscout-klip og ikke live kampe, han skulle kigge på).

Girona og Enric Franquesa var i aktion i tirsdags. Det ligner en hurtig og offensiv indstillet back, der er uddannet på Barcelonas akademi (sad på bænken mod os i YL). 23 år (snart 24 år) med kampe i både La Liga og La Liga 2. Han er ejet af Villarreal, udlånt til Girona i La Liga 2, og har såvidt jeg kan se kontraktudløb til sommer.

Jeg kan ikke huske, hvilken model, Svend kaldte det, men hvis man vælger at gå efter en “ny Paulinho” kunne dette måske være et bud på en, som de kiggede på under præmissen om, at han skulle have været i kamp i tirsdags😁
https://www.transfermarkt.com/enric-fra ... rein/41584
Det her er en type spekulation jeg kan arbejde med :lol: . Fidusbamse til dig THenry hvis nogen samler det her rygte op.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af CasperA »

Sander skrev:
29. jan 2021, 11:46
Super rygte😉

Rygterne siger at en tidligere akademi spiller vender tilbage til fcm. Han har eftersigende spillet på akademiet i 2004👍🏻

Min kilde siger, at er Jonas Lossl, og han er på vej.
Den tvivler jeg godt nok meget på, da et skifte hjem til FCM slet ikke vil give mening for Løssl i øjeblikket. Han har stadigvæk kontrakt 1,5 år endnu med Everton, hvor han tjener 33 mio. kr. om året, og vi sætter ikke bare Jesper Hansen på bænken, så Løssl vil skulle sidde på bænken, hvis vi henter ham i dette vindue.

Det kan jeg simpelthen ikke se ske.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Benzo »

CasperA skrev:
29. jan 2021, 14:32
Sander skrev:
29. jan 2021, 11:46
Super rygte😉

Rygterne siger at en tidligere akademi spiller vender tilbage til fcm. Han har eftersigende spillet på akademiet i 2004👍🏻

Min kilde siger, at er Jonas Lossl, og han er på vej.
Den tvivler jeg godt nok meget på, da et skifte hjem til FCM slet ikke vil give mening for Løssl i øjeblikket. Han har stadigvæk kontrakt 1,5 år endnu med Everton, hvor han tjener 33 mio. kr. om året, og vi sætter ikke bare Jesper Hansen på bænken, så Løssl vil skulle sidde på bænken, hvis vi henter ham i dette vindue.

Det kan jeg simpelthen ikke se ske.
Hans forrige rygte fra hans kilde var at Sviatchenko bliver solgt her i januar.. Så en dosis salt er nok på sin plads.

Låst