Transfer vinter 20/21

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af CasperA »

Kent skrev:
17. jan 2021, 22:25
CasperA skrev:
17. jan 2021, 21:29
Meget løst rygte omkring Kaba til SD Huesca.

https://twitter.com/CastanazosT/status/ ... 0019247109

Hans tidligere træner fra Elche CF, som netop er kommet til SD Huesca, har ham efter sigende på sin ønskeliste.
Huesca kan næppe betale hvad vi vil have for ham, og vi er næppe interesseret i at slippe ham, medmindre vi har en giga-angrebstransfer på plads. Så lugter meget af en and.
Tænker også det er en and, da SD Huesca's rekordtransfer kun ligger på 3 millioner euro.

I øjeblikket tager jeg dog hellere end gerne al revl og krat fra Twitter med, da vinduet er historisk kedeligt og stille.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

CasperA skrev:
17. jan 2021, 23:11
Kent skrev:
17. jan 2021, 22:25
CasperA skrev:
17. jan 2021, 21:29
Meget løst rygte omkring Kaba til SD Huesca.

https://twitter.com/CastanazosT/status/ ... 0019247109

Hans tidligere træner fra Elche CF, som netop er kommet til SD Huesca, har ham efter sigende på sin ønskeliste.
Huesca kan næppe betale hvad vi vil have for ham, og vi er næppe interesseret i at slippe ham, medmindre vi har en giga-angrebstransfer på plads. Så lugter meget af en and.
Tænker også det er en and, da SD Huesca's rekordtransfer kun ligger på 3 millioner euro.

I øjeblikket tager jeg dog hellere end gerne al revl og krat fra Twitter med, da vinduet er historisk kedeligt og stille.
Jeg elsker det. Det ligner, tingene kører efter en klar plan.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Acebone »

Stoffer skrev:
18. jan 2021, 11:38
Jeg elsker det. Det ligner, tingene kører efter en klar plan.
Jeg tænker også, det er det bedste, der kan ske. Holder vi sammen på "start-12'eren" nu, så tror jeg, vi moser Superligaen i foråret.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Ravnen »

Helt enig. Det er fint med et stille transfervindue, vi har holdet til at gøre arbejdet færdigt.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af UlveLars »

Jeg er meget enig i, at en intakt trup sagtens kan køre mesterskabet (og pokalen) hjem, men med den åreladning, som allerede er varslet til sommer, så kunne det være optimalt med rettidig omhu og et par handler på indsiden i dette vindue.
Jeg tror på et par spændende navne på sidstedagen

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af UlveLars »

Da der ikke sker meget på transfermarkedet tillader jeg mig at drømme lidt på baggrund af denne artikel fra Tipsbladet.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-sommer

2020 har uden sammenligning været det største år i klubbens historie, men der skal faktisk ikke så meget fantasi til at forestille sig et endnu bedre scenarie til sommer.

1) "Brentford og FC Midtjylland har samme ejer i Matthew Benham, og rykker den lille London-klub i Premier League, er det ifølge NordicBet planen, at den nigerianske midtbanespiller rykker til London og Brentford, mens lidt over 100 millioner kroner sendes til FC Midtjylland."
- Og så er Frank vel langt fra den eneste vi kan cashe stort ind på, hvis holdet for det til at spille optimalt i foråret.

2) "Hvis FC Midtjylland bliver dansk mester igen, vil det ikke være den eneste store sum penge, klubben er sikret. Man vil også som minimum være sikret deltagelse i Europa League-gruppespillet, der bliver mere attraktiv - både sportsligt og økonomisk - de kommende år, fordi der fremover vil være 32 i stedet for 48 hold i gruppespillet. Og man vil bare være én samlet sejr i kvalifikationen fra et nyt eventyr i Champions League-gruppespillet."

3) Og så må vi ikke glemme muligheden for at tage The Double med de fleste seriøse konkurrenter allerede ude af pokalen.

Vamos FCM - og Brentford!

Philipjensen
Indlæg: 78
Tilmeldt: 30. aug 2016, 14:31

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Philipjensen »

Ok iflg hf og Svend Gravesen skulle vi være ude efter en ny venstre back. Hvem kan det være? Der er et par danskere i udlandet der får for spilletid. Mads Pedersen, Andreas Poulsen og Riza Durmisi er alle spillere som melder sig i min hjerne. I superligaen er der ikke mange som kan gøre sig, der er selvfølgeligt C Højer Nielsen. Men mon ikke både gf og ham ser ham på en anden hylde end fcm. Endeligt er Rafael kurzawa uden klub og kunne måske være en kompetent om lettere usexet løsning. Er der nogen der har nogen bedre bud?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Administrator »

Køber vi en venstre back, så er det et navn vi ikke har set før. Samtidig bliver det en reserve, der skal konkurrere med Dyhr når han vender tilbage, og Paulinho bliver solgt.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Jesper BW1100 »

Administrator skrev:
21. jan 2021, 01:42
Køber vi en venstre back, så er det et navn vi ikke har set før. Samtidig bliver det en reserve, der skal konkurrere med Dyhr når han vender tilbage, og Paulinho bliver solgt.
Gæt, kvalificeret bud eller viden? :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Steffen am »

Matjavsen skrev:
22. dec 2020, 11:45
Stoffer skrev:
22. dec 2020, 08:43
Det kunne være rigtig rart, hvis der ikke var aldeles frit lejde i tråden til at smide hjemmebryggede teorier ud, som savner nogen som helst basis i virkelighed. - Virkeligheden overgår til tider fantasien, jaja, men kunne vi ikke blive enige om, at vilde påstande og holdninger kræver ekstra grundigt motivation?
Enig, savner dengang denne tråd kun blev brugt når der var noget konkret
Også derfor vi havde en tråd til mere af snakken "rundt om transfers, som ikke var så konkrete"
https://www.black-wolves.com/ulvegraven ... 29#p170429

Men virker til at det lidt sker igen og igen at både diskussion om strategi og overvejelser omkring vinduet bliver blandet sammen med løse rygter, football manager og konkrete nyheder.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:
24. jan 2021, 19:19
Matjavsen skrev:
22. dec 2020, 11:45
Stoffer skrev:
22. dec 2020, 08:43
Det kunne være rigtig rart, hvis der ikke var aldeles frit lejde i tråden til at smide hjemmebryggede teorier ud, som savner nogen som helst basis i virkelighed. - Virkeligheden overgår til tider fantasien, jaja, men kunne vi ikke blive enige om, at vilde påstande og holdninger kræver ekstra grundigt motivation?
Enig, savner dengang denne tråd kun blev brugt når der var noget konkret
Også derfor vi havde en tråd til mere af snakken "rundt om transfers, som ikke var så konkrete"
https://www.black-wolves.com/ulvegraven ... 29#p170429

Men virker til at det lidt sker igen og igen at både diskussion om strategi og overvejelser omkring vinduet bliver blandet sammen med løse rygter, football manager og konkrete nyheder.
Enig i, at man ikke behøver komme med vilde påstande og football manager, men for mig bør en transfertråd omhandle alt som drejer sig om transfers. Det være strategi, ønsker, rygter i troværdige medier og reelle transfers. Kreere flere tråde mudrer kun det hele, da tingene ofte overlapper hinanden og derfor vil debatørerne tit glemme hvor de skriver. Det ser man jo også i alle andre tråde, hvor nemt det er komme off track - ligesom dette post jeg skriver lige nu, reelt også er det :)

Det er dog ikke mig der skal bestemme den slags, men det er min holdning
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Administrator »

Jesper BW1100 skrev:
21. jan 2021, 09:28
Administrator skrev:
21. jan 2021, 01:42
Køber vi en venstre back, så er det et navn vi ikke har set før. Samtidig bliver det en reserve, der skal konkurrere med Dyhr når han vender tilbage, og Paulinho bliver solgt.
Gæt, kvalificeret bud eller viden? :)
Gæt, men baseret på hvordan vi agerer og har ageret tidligere.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Jesper BW1100 »

Administrator skrev:
25. jan 2021, 12:27
Jesper BW1100 skrev:
21. jan 2021, 09:28
Administrator skrev:
21. jan 2021, 01:42
Køber vi en venstre back, så er det et navn vi ikke har set før. Samtidig bliver det en reserve, der skal konkurrere med Dyhr når han vender tilbage, og Paulinho bliver solgt.
Gæt, kvalificeret bud eller viden? :)
Gæt, men baseret på hvordan vi agerer og har ageret tidligere.
Super. Tak. Tænker du har en fin pointe :D

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af mousebreaker »

Vi har forlænget med Daniel Høgh til 2024 og udlejet Manrekar James til Grækenland. Det er meget fornuftigt efter min mening
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Lupus1999 »

Der går rygter om at Bundu er set på Hotel Eyde i Herning her dagen før, at han egentlig forventes præsenteret i FCK. 🍿😅

Andellerej? 🤷‍♂️

Låst