Transfer vinter 20/21

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af 974 »

En 18-årig som er blevet kåret til Finlands største talent kan da næsten kun være interessant!
Finland har efterhånden opnået en vis position de senere år med mange gode præstationer

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

974 skrev:
2. jan 2021, 19:17
En 18-årig som er blevet kåret til Finlands største talent kan da næsten kun være interessant!
Finland har efterhånden opnået en vis position de senere år med mange gode præstationer
Jeg forsøgte ikke at sige, han ikke er interessant. Det aner jeg ikke. Jeg kommenterede bare på den highlightvideo, jeg så. Sådan en video er ikke grundlag for noget videre.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Matjavsen »

Lad og håbe han ikke er en ny "kaan" hvis vi får ham

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af THenry »

SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:35
Stoffer skrev:
2. jan 2021, 13:20
SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:04
Glem ikke at vi har den næste Onyeka i form af Onyedika i Fredericia. Minder meget om Frank.
Der må jeg bare erkende, jeg ikke har set ham. Godt at høre. Kan du fortælle mere om ham, og hvordan det går evt. i lejetråden?

I Medianos forrige round-up på 1. div var de meget begejstrede, men de hæftede sig ved styrker, som var offensive. Drev med bold, osv. Men Frank startede jo så også længere fremme. I tråd med vores i nyere tid faste manøvre ifht. CDMs at tage gode boldspillere med alsidigt skillset og rykke dem lidt tilbage på banen.
Kan nok ikke sige så frygteligt meget mere end hvad du selv har hørt.
Syntes personligt han er bedre på bolden end Frank og især er han overraskende god til de længere afleveringer. Nogle gange mister han dog bolden fordi han tager sig for god tid, men sådan ser jeg også Frank.
Ift. det defensive synes jeg han er svær at bedømme. Han er jo forholdsvis dynamisk som vi kender Frank, men det er selvfølgelig også på et lavere niveau og nok lettere at lukke ned for Mads Hvilsom end Mo Salah. Vi må dog ikke glemme at han faktisk er blevet rykket frem fra det centrale forsvar, så jeg tror hans basis-fysik er god nok. Jeg er lidt i tvivl om han er hurtig nok på fødderne og i vendingerne til at spille for os.
Han er allerede som 1. Årssenior bomstærk fysisk set, som det plejer at være med vores afrikanske spillere.

Han har rigtig nok ikke Franks fart og evne til at dække meget store rum, men tilgengæld er han langt bedre og mere rolig på bolden. Han har en fin boldomgang, pasningsspil og er iskold med bolden (det har dog ved enkelte lejligheder kostet). Han virker bedre rent teknisk, end det vi er vant til at se fra FC Ebedei-spillere. Han har også et udemærket spark, og scoret et par kasser for Fredericia fra kanten af feltet.

Onyedika er helt klart en af de udlejede spillere, som jeg tror, der får en karriere hos os.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Densestar7430 »

THenry skrev:
3. jan 2021, 21:32
SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:35
Stoffer skrev:
2. jan 2021, 13:20


Der må jeg bare erkende, jeg ikke har set ham. Godt at høre. Kan du fortælle mere om ham, og hvordan det går evt. i lejetråden?

I Medianos forrige round-up på 1. div var de meget begejstrede, men de hæftede sig ved styrker, som var offensive. Drev med bold, osv. Men Frank startede jo så også længere fremme. I tråd med vores i nyere tid faste manøvre ifht. CDMs at tage gode boldspillere med alsidigt skillset og rykke dem lidt tilbage på banen.
Kan nok ikke sige så frygteligt meget mere end hvad du selv har hørt.
Syntes personligt han er bedre på bolden end Frank og især er han overraskende god til de længere afleveringer. Nogle gange mister han dog bolden fordi han tager sig for god tid, men sådan ser jeg også Frank.
Ift. det defensive synes jeg han er svær at bedømme. Han er jo forholdsvis dynamisk som vi kender Frank, men det er selvfølgelig også på et lavere niveau og nok lettere at lukke ned for Mads Hvilsom end Mo Salah. Vi må dog ikke glemme at han faktisk er blevet rykket frem fra det centrale forsvar, så jeg tror hans basis-fysik er god nok. Jeg er lidt i tvivl om han er hurtig nok på fødderne og i vendingerne til at spille for os.
Han er allerede som 1. Årssenior bomstærk fysisk set, som det plejer at være med vores afrikanske spillere.

Han har rigtig nok ikke Franks fart og evne til at dække meget store rum, men tilgengæld er han langt bedre og mere rolig på bolden. Han har en fin boldomgang, pasningsspil og er iskold med bolden (det har dog ved enkelte lejligheder kostet). Han virker bedre rent teknisk, end det vi er vant til at se fra FC Ebedei-spillere. Han har også et udemærket spark, og scoret et par kasser for Fredericia fra kanten af feltet.

Onyedika er helt klart en af de udlejede spillere, som jeg tror, der får en karriere hos os.
Nåede at se et par træningskampe med ham, inden han blev lejet ud til Fredericia og det jeg så der, minder meget godt om det du beskriver.

Meget ambitiøs på bolden og nogle gange for ambitiøs, altså på en måde hvor det gav problemer med kontraer den anden vej.

Brøl stærk, men lidt problemer med at holde koncentrationen.

Kan han få finpudset de ting i Fredericia, så kan det godt blive spændende. Tænker dog ikke han vil passe vildt godt ind i vores ønske om, at spille med dynamiske centrale midtbanespillere...

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
4. jan 2021, 08:59
THenry skrev:
3. jan 2021, 21:32
SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:35


Kan nok ikke sige så frygteligt meget mere end hvad du selv har hørt.
Syntes personligt han er bedre på bolden end Frank og især er han overraskende god til de længere afleveringer. Nogle gange mister han dog bolden fordi han tager sig for god tid, men sådan ser jeg også Frank.
Ift. det defensive synes jeg han er svær at bedømme. Han er jo forholdsvis dynamisk som vi kender Frank, men det er selvfølgelig også på et lavere niveau og nok lettere at lukke ned for Mads Hvilsom end Mo Salah. Vi må dog ikke glemme at han faktisk er blevet rykket frem fra det centrale forsvar, så jeg tror hans basis-fysik er god nok. Jeg er lidt i tvivl om han er hurtig nok på fødderne og i vendingerne til at spille for os.
Han er allerede som 1. Årssenior bomstærk fysisk set, som det plejer at være med vores afrikanske spillere.

Han har rigtig nok ikke Franks fart og evne til at dække meget store rum, men tilgengæld er han langt bedre og mere rolig på bolden. Han har en fin boldomgang, pasningsspil og er iskold med bolden (det har dog ved enkelte lejligheder kostet). Han virker bedre rent teknisk, end det vi er vant til at se fra FC Ebedei-spillere. Han har også et udemærket spark, og scoret et par kasser for Fredericia fra kanten af feltet.

Onyedika er helt klart en af de udlejede spillere, som jeg tror, der får en karriere hos os.
Nåede at se et par træningskampe med ham, inden han blev lejet ud til Fredericia og det jeg så der, minder meget godt om det du beskriver.

Meget ambitiøs på bolden og nogle gange for ambitiøs, altså på en måde hvor det gav problemer med kontraer den anden vej.

Brøl stærk, men lidt problemer med at holde koncentrationen.

Kan han få finpudset de ting i Fredericia, så kan det godt blive spændende. Tænker dog ikke han vil passe vildt godt ind i vores ønske om, at spille med dynamiske centrale midtbanespillere...
Det er den her del af Franks spil, som vi kommer til at savne så grueligt. Han er over alt. Man bemærker det ikke altid, men det gør vi, hver gang han er væk.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af SimonH »

Stoffer skrev:
4. jan 2021, 10:08
Densestar7430 skrev:
4. jan 2021, 08:59
THenry skrev:
3. jan 2021, 21:32


Han er allerede som 1. Årssenior bomstærk fysisk set, som det plejer at være med vores afrikanske spillere.

Han har rigtig nok ikke Franks fart og evne til at dække meget store rum, men tilgengæld er han langt bedre og mere rolig på bolden. Han har en fin boldomgang, pasningsspil og er iskold med bolden (det har dog ved enkelte lejligheder kostet). Han virker bedre rent teknisk, end det vi er vant til at se fra FC Ebedei-spillere. Han har også et udemærket spark, og scoret et par kasser for Fredericia fra kanten af feltet.

Onyedika er helt klart en af de udlejede spillere, som jeg tror, der får en karriere hos os.
Nåede at se et par træningskampe med ham, inden han blev lejet ud til Fredericia og det jeg så der, minder meget godt om det du beskriver.

Meget ambitiøs på bolden og nogle gange for ambitiøs, altså på en måde hvor det gav problemer med kontraer den anden vej.

Brøl stærk, men lidt problemer med at holde koncentrationen.

Kan han få finpudset de ting i Fredericia, så kan det godt blive spændende. Tænker dog ikke han vil passe vildt godt ind i vores ønske om, at spille med dynamiske centrale midtbanespillere...
Det er den her del af Franks spil, som vi kommer til at savne så grueligt. Han er over alt. Man bemærker det ikke altid, men det gør vi, hver gang han er væk.
Ser ham passe bedre ind end eks. Madsen.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af CasperA »

Ronnie til Charlton skulle nu være en done deal: https://twitter.com/F_Abolhosseini/stat ... 9763705856

Prisen er et par millioner til FCM.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Acebone »

CasperA skrev:
4. jan 2021, 22:02
Ronnie til Charlton skulle nu være en done deal: https://twitter.com/F_Abolhosseini/stat ... 9763705856

Prisen er et par millioner til FCM.
Godt arbejde at få pengene hjem på ham igen, og et spændende skifte for Ronnie selv.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Mulig dobbelt transfer ?

2for1 :D
Det lyder som et midtjysk tilbud :D

Lønkronerne er nok høje? ..men mon ikke det trods alt også er attraktivt at komme hertil klubben.


https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... is/8420093
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af TheLegend »

Kunne være det vildeste helt ærligt


Sent from my iPhone using Tapatalk

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af 974 »

Drexler har tilsyneladende ikke haft så fin en sæson i Köln denne sæson, men tidligere har man da i hvert fald kunnet se at han havde en fin impact på holdet med både assists og mål og de kampe jeg tilfældigt har nået at se med ham viste han også gode evner på midtbanen!

Vandsø
Indlæg: 56
Tilmeldt: 18. jul 2009, 18:48

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Vandsø »

Dion Cools afviser på sin Instagram, at han skal væk. Ville sgu også være underligt, når han nu endelig shiner.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Acebone »

Vandsø skrev:
5. jan 2021, 12:14
Dion Cools afviser på sin Instagram, at han skal væk. Ville sgu også være underligt, når han nu endelig shiner.
Vigtigt. Han ligner også et førstevalg efterhånden, så hvis han gør det godt i foråret, kommer der helt naturligt til at være federe klubber på spring end St. Truiden.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Vijen »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... soerensen/

FCK kigger også på Frederik Sørensen, så det bliver nok meget dyrt hvis vi skulle hente ham ind som erstatning for evt afgange i CB.

Låst