FCM Vs FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

FCM Vs FCN

Indlæg af oros »

Kampen afvikles lige om lidt.

Vi stiller i stærkeste opstilling.
Jeg tænker, vi vinder og går på ferie som nummer ét.

God kamp.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af bifr05t »

Der skal rejses en statue af Dreyer ude foran MCH Arena. Den mand er simpelthen en fornøjelse at se i aktion.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Lund7400 »

Suk. 1 minut fra den perfekte halvleg og så dummer Frank sig. Vi burde føre 3/4-0 og i stedet bliver de så lukket ind op det sidste spark. Bittert.

Vi skal ud at køre på, så vinder vi også. Tror dog FCN får nettet en mere

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af MFKM »

Bittert vi har sat på alt men FCN alligevel er inde i kampen. Den skulle være lukket.

Ellers en flot 1. Halvleg, så uheldig afslutning.

Kan vi spille som vi gjorde i 1. Går bi godt til juleferie med en 4-1 sejr.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af oros »

Tåbeligt og unødvendigt frispark - og dermed mål. Nu får FCN jo mod på tilværelsen igen.

Ellers har det mest bemærkelsesværdige vel været, at Tøffe kom til at rose Kaba.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Danand123 »

Set før med FCN, at de spiller to forskellige halvlege. Håber ikke det sker i dag. Vil være en perfekt afslutning med flot spil og sejr, som de første 46 minutter viste.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af 974 »

Rygaard er en sindsyg rutineret og dygtig spiller der lige ved hvor han skal sætte sine fødder for at få frispark!
Og det gik så ud og en spiller som Onyeka, som jo typisk buser lidt frem...
(og som jo også giver et væld af erobringer andre gange)

Jeg synes ikke han skal have voldsomme hug for det, men det var sgu pis og lort lige op til pausen, må man sige!

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Vijen »

Jeg syntes, at netop de to kommentatorer ofte er meget negative omkring FCM spillere.

Evander har ikke gjort noget galt i denne kamp, alligevel skal han skydes på i flere omgang. Blandt andet noget sludder med at han ikke virker glad når han spiller. Jeg ser en spiller der er dybt koncentreret om sin opgave.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Danand123 »

Fantastisk afslutning på et fantastisk kalenderår. Det bliver svært at kopiere...

Fuld fortjent sejr og dejligt, at Kaba fortsætter fremgangen.

Efterårets profiler viste sig frem igen i dag... Dreyer og Scholz. Ingen på siden af dem.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Lund7400 »

Gennemført god kamp. Sikke en motor Cools har, han tonser fremad og bagud, er solid defensivt, og bidrager med gode løb og indlæg offensivt. Han kn virkelig vrage igennem i foråret.

Super mål af Kaba.

Positivt, at malurten i bægeret er, at vi ikke vinder med fem.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Christian »

Flot kamp og et mere end godkendt efterår.

Scholtz min bedste mand i dag, men store Plusser til Cools og Kaba.

Spændende om vi skal sige goddag eller farvel til spillere i dette vindue.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Vijen »

Kaba nu med 5 mål efter 13 kampe. Det ligner jo 15+ på en sæson, det begynder at ligne noget.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Acebone »

Der er lyspunkter over hele linjen i dag. Hvor man tidligere har gået og tænkt, at købene af Kaba og Cools måske ikke helt var umagen værd, så begynder man jo virkelig at se idéen med dem nu.

Det bliver en sorgens dag, når Alexander Scholz engang bliver solgt. Han er simpelthen så fed en fodboldspiller. Virkelig unikt at have en midterforsvarer, der kan de ting, han kan.

2020 er på mange måder et lorteår, men FCM har heldigvis været undtagelsen. Det er vel det bedste år i klubbens historie.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af oros »

Vijen skrev:
21. dec 2020, 20:04
Jeg syntes, at netop de to kommentatorer ofte er meget negative omkring FCM spillere.

Evander har ikke gjort noget galt i denne kamp, alligevel skal han skydes på i flere omgang. Blandt andet noget sludder med at han ikke virker glad når han spiller. Jeg ser en spiller der er dybt koncentreret om sin opgave.
Mht negative kommentatorer, så er det nu værre, med Werge og Frimann. Tøffe forsvarer faktisk FCM fra tid til anden. Således også i aften hvor medkommentator mente dommerens linje var til fordel for FCM - lige efter et potentielt frispark til netop FCM.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af JBT »

Evander og Sisto var relativt anonyme i går, og har ikke været særlig prangende i store perioder - det er vel på den baggrund de igen og igen omtaler tendenserne i især Evanders spil og slutprodukt.

Hans attitude er rigtig nok speciel at se til hver gang, det kommer man ikke udenom, uanset om der så er noget i det. Hvis han skal sælges for 100 +/- mio. skal der mere til end hvad han har vist på 2 år i klubben.

Resten af holdet spillede på en flot hylde i går. Det var virkelig imponerede at se et fcm hold bare mose på i 93 minutter.

Jens-Lys ender med at blive et konge salg en dag. Han må koste meget dyrt.

Besvar