R12: OB - FC Midjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Kim »

Kampfakta:
Kampstart: Mandag klokken 19.00
Spillested: Nature Energi Park, Odense
Dommer: Sandi Putros
På TV: TV3 Sport

OB:
Fynboerne OB fik en vital sejr senest, hvor det endte med 2-1 hjemme over AaB, og dermed fik Jakob Michelsens tropper lukket hullet til top seks-holdene. Nu er der to point op til AaB på sjettepladsen, og dermed kan man med en god afslutning på efteråret ligge i top seks.

Med til historien om OB i denne sæson hører, at de igen er ramt af skader. Mod AaB var holdet uden skadede Alexander Juel Andersen, Jeppe Tverskov, Jens Jakob Thomasen, Max Fenger, Jørgen Skjelvik og Aron Thrandarson.

Tverskov var i øvrigt tilbage i truppen, da man onsdag slog Nykøbing ud af pokalturneringen, men den dygtige spiller var ikke på banen i opgøret og blev formentlig sparet, så han er klar til mødet med de danske mestre.

Ude er Mads Frøkjær-Jensen formentlig, da han er testet positiv for Covid-19.

FC Midtjylland:
Brian Priske og FC Midtjylland er færdig i Europa for denne gang. To point i seks Champions League-kampe blev det til for midtjyderne, der onsdag aften spillede 1-1 hjemme mod Liverpool FC.

Nu er fokus 100 procent på Superligaen og pokalturneringen, og i førstnævnte går man ind til 12. runde med en førsteplads i bagagen

---
Glæder mig til at se om vi kan tage tempoet med fra Liverpool - med fem dage mellem de to kampe, bør vi have fået hvilket stængerne, så vi er klar til at give den gas!

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Sahl »

Det bliver spændende at se hvem der starte i aften, jeg har dog tiltro til at vi vinder den her kamp! Vi har holdet til det og burde som du også nævner have en fordel i forhold til tempoet. Det ville ikke gøre mig noget, hvis det blev en lidt kedelig og hurtigt afgjort kamp i vores favør!
OB har en masse at spille for og de har vel spillet bedre end hvor de er i tabellen pt. Men vi skal vinde sådan en kamp!

Jeg er optimist. 3-0, Kaba scorer første mål. Derudover tror jeg på der kommer et straffe i kampen, med alt det her VAR, så ser det ud til at være en tendens.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Spændt på om de kan fine motivationen og tempoet. Bliver ikke nemt mod OB’ere, som vil være opsatte.

Men hellere nederlag på torsdag end i dag efter mod mening.

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Jakla »

Alt for dvask forsvar 1-0.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Og Kaba kan score to... igen hovedspillet ikke overbevisende.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Lund7400 »

Jøsses, hvor er OB dog et primitivt røvsygt hold. Det er en total kopi af andre kampe mod dem, de scorer på den ene chance de har. Ufatteligt de mener, det bær være niveauet i Odense.

Hvad angår ps selv; Vi skaber OK med muligheder. Lidt utur fra Kaba han ikke får nettet.. og nu; FLÅ MA UD!!! Hans niveau er så latterligt langt fra alle andre, og han er på INGEN måde farlig. Priske SKAL indse det og skifte MA for Sisto allerede u pausen.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Christian »

Plejer OB at parkere så stor en bus?

Vi kunne sagtens have scoret mindst et mål, og jeg er sikker på vi får mindst to i anden halvleg.

Jeg er stadig tilhænger af VAR. Der var ikke straffe.

Plusser til Cools og Evander.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Enig i at OB ikke spiller særlig godt fremad banen... vi er klart et bedre hold. Men som vanligt får ikke noget ud af alle de indlæg.

Fair at straffe blev annulleret.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Vijen »

Typisk OB kamp

Lidt udtur at vi ikke har fået udlignet, det ligner desværre at deres målmand spiller sæsonens kamp imod os igen.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af mnm123 »

Mangel på kvalitet på angriber position kan vise sig at være katastrofalt.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Synes vi ser trætte ud som mod AaB.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Sådan Kaba

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af 974 »

mnm123 skrev:
14. dec 2020, 19:59
Mangel på kvalitet på angriber position kan vise sig at være katastrofalt.
Enig!! eller noget...

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Lund7400 »

Hvor er det sygt, at vi ikke vinder den kamp. OB farlige en gang i kampen.

Vi mangler simpelthen marginalerne men også de rigtige beslutning i sidste ende. Mange gode gennemløb men ringe afleveringer i stedet for forsøg på mål. Pisse ærgerligt.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Christian »

Grimmeste kamp i mands minde med alt for mange afbrydelser. Voldsomt frustrerende.
Alligevel burde vi have scoret mindst et mål mere.
Øv.

Besvar