Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så kom vi på tavlen i #cldk! 💪

Om det var held, forstand eller taktisk dygtighed kommer vi til at drøftet i ugens #SortSnak, som vi optager i morgen.

Vi har brug for nogle fyringer og forlængelser, så byd ind 👇

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

Forlængelse til HOLDET. Alle gjorde det fantastisk, maybe even BETTER. Vi må have lært enormt meget i denne Chl. kampagne. Absolut bedste kamp af James i hans tid i fcm, Daniel Høegh gjorde Sviatchenkos manglende deltagelse suverænt godt, især med tanke på, den begrænsede tid, han har været i klubben og kendskabet til sine forholdsvis nye holdkammerater. Respekt. Fedt at være Fcm'er i denne tid, på trods af corona som alle hader.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Kent skrev:
2. dec 2020, 07:27
Så kom vi på tavlen i #cldk! 💪

Om det var held, forstand eller taktisk dygtighed kommer vi til at drøftet i ugens #SortSnak, som vi optager i morgen.

Vi har brug for nogle fyringer og forlængelser, så byd ind 👇
Frank er en oplagt forlængelse, men det er lidt kedeligt. Scholz er jo bare en talisman uden lige, sidste fod der fordriver pokalspøgelset, sparker os i cl efter Kaba brænder, scorer mål der giver første CL point. Hansen kunne også få den.

Men måske man skulle give den til Mikael? - Spændende om han kan udvikle sig til at spille dybt.

Dækker den også åb kampen? - så er det oplagt fyring til dommeren og VAR dommeren. Horribelt de ikke kan indrømme de først begår en fejl og derefter det er clear and obvious og bør ses efter.

Igboun
Indlæg: 108
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Igboun »

Min forlængelse går til Anderson. Ofte udskældt herinde. Men han leverede en heroisk indsats blod atalanta. Han leverede et sandt arbejdsraseri.

Fyringen må gå til den blinde VAR dommer mod AaB. Det er den eneste grund til at han er til stede. Pinligt

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af JBT »

Forlængelse til formationsskiftet. En taktisk velvalgt beslutning - så mere af det, især i den europæiske sammenhæng.

Fyring: Priskes tendens til at udskifte alt for sent trods bænkbredde til det. Med lidt hurtig luft til lungerne, og Atalantas mål måske kunne været undgået.

Vibe kunne også have fået den, det var forfærdeligt at spille 10 mod 11 med ham på banen.
Havde det været en travhest, var den blevet aflivet

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Due »

Forlængelse til hele holdet igår med Atalanta.

Fyring.
Forstår ikke den sene indskiftning i kampen mod Atalanta. Midtbane så meget træt ud og halsede efter.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

Forlængelse til forsvaret - Ingen havde forventet at de kunne stå imod, men det gjorde de i lange perioder af kampen

Fyring til Priske - For lang tid om at reagere på det pres Atalanta fik langt midtvejs i 2. halvleg. Derudover havde jeg gerne set en mere defensiv spiller komme ind i stedet for Vige, da føringen skulle forsvares og vi var presset ned. Dog kan jeg godt se, ideen med at kunne sende ham afsted i en kontra, men vi var ikke engang i stand til at sparke bolden mere end 10 meter væk fra feltet i perioder.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

Scholz uden tvivl. Rolig, kynisk og aldrig i panik selv om han skulle lave en fejl. Og så fantastisk i sine offensive ryk og samtidig målfarlig. Absolut af samme vigtighed som Erik.

Fyring til det manglende engagement, som holdet viste mod AaB. Som om kampen Amsterdam stadig sad i kroppen.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af DenStolteJyde »

Forlængelse til Scholle. Stabil defensiv og så krydrer han det med et ubeskriveligt vigtigt og flot mål.

Fyring til Erik for at trække et noget urutineret og meget unødvendigt rødt kort i slutningen af en kamp der allerede var afgjort imod Ajax..

Halkjær
Indlæg: 68
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Halkjær »

Forlængelse: Den majestætiske Scholtz. Stepper yderligere op i Erik's fravær, og viser at der er endnu et niveau, hvor man ikke troede det muligt. Stor aktie i brandkampe af Høgh og James. Hans aura, ro, power og lederskab brændte igennem tv'et og ud i stuen.

Fyrring: Fcking corona for at koste Evander og Cajuste to Champions League kampe. Synd for to af vores mest talentfulde unge spillere, som havde fortjent mere. I pandemiens skygge har retfærdigheden dog ingen ret.

Yderligere ros til Kaba, Andersson, Høgh og James som alle gjorde det forbilledeligt. Håber et par stykker herinde lige husker at smide lidt på kontoen til nogle af truppens sorte får - fra et fanperspektiv - næste gang de leverer under niveau.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Halkjær skrev:
2. dec 2020, 23:51
Forlængelse: Den majestætiske Scholtz. Stepper yderligere op i Erik's fravær, og viser at der er endnu et niveau, hvor man ikke troede det muligt. Stor aktie i brandkampe af Høgh og James. Hans aura, ro, power og lederskab brændte igennem tv'et og ud i stuen.

Fyrring: Fcking corona for at koste Evander og Cajuste to Champions League kampe. Synd for to af vores mest talentfulde unge spillere, som havde fortjent mere. I pandemiens skygge har retfærdigheden dog ingen ret.

Yderligere ros til Kaba, Andersson, Høgh og James som alle gjorde det forbilledeligt. Håber et par stykker herinde lige husker at smide lidt på kontoen til nogle af truppens sorte får - fra et fanperspektiv - næste gang de leverer under niveau.
Den majestætiske Scholtz? Den kan jeg godt lide :D .

Kong Scholtz fra nu af!

/Cortez

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

I denne udgave af #SortSnak ser vi tilbage på kampen i Bergamo, der sikrede FCM det første point i #cldk.

Vi vender også situationen i #sldk efter nullerten #fcmaab og inden #vbfcm

https://soundcloud.com/user-336203398/6 ... zWGl9dFL3N

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Generelt en fin podcast og spændende perspektiver.

Det sagt, så bliver jeg undervejs ret irriteret over det meget grimme sprogbrug. Jeg kan sagtens overleve et ord hist og pist, men jeg synes faktisk. det var temmeligt meget i denne omgang - men måske bare mig der er blevet sart. :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Lund7400 skrev:
4. dec 2020, 13:23
Generelt en fin podcast og spændende perspektiver.

Det sagt, så bliver jeg undervejs ret irriteret over det meget grimme sprogbrug. Jeg kan sagtens overleve et ord hist og pist, men jeg synes faktisk. det var temmeligt meget i denne omgang - men måske bare mig der er blevet sart. :)
Var det i VAR-segmentet? Der mindes jeg, at sprogbruget blev relativt kulørt. Vi forsøger faktisk at minimere det, for at der ikke går for meget bodega i den, men det kan glippe til tider. Generelt er jeg helt enig i, at det ikke pynter.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Ja, der er en vis korrelation med følelser, hvilket jeg forstår, og også selv er præget af - men akkurat i et medie som podcast hvor fokus alene er på lyd, der bliver det anstrengende og mere udtalt.

Og så bliver det for pubetært fx at kalde dommere for "spassere", det er ærgerligt men også kun en lille plet på en fin podcast! Og vi er jo enige, kan jeg se. :)

Besvar