Evander da Silva Ferreira

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af SimonH »

Jakla skrev:
26. jul 2020, 12:43
Evander - hvor god er han egentlig?
Jeg må indrømme at jeg er meget enig i Morten Bruuns analyse i BT. Hans aktioner havner ofte i blindgyder og det ekstraordinære sker sjældent.
Er han for god til superligaen - MB mener nej og det gør jeg også.

https://www.bt.dk/superligaen/bruuns-bl ... ore-ligaer
Forkert tråd.

Jeg vil i øvrigt ikke tilslutte mig din og MB's holdning.
Evander har en teknik og nogle færdigheder som ingen andre i ligaen har.
Efter min vurdering, så tror jeg Evander vil se bedre ud i en anden liga, fordi han netop har de kvaliteter, som alle kan se han har. Mange andre spillere som gør det forrygende i superligaen, vil imo aldrig blive den sucess i udlandet, fordi at deres samlede pakke er på et superliga-niveau. Evander er i mine øjne en spiller der kan tage sine færdigheder og stadig anvende dem i udlandet, hvorimod mange andre vil få det meget svært.

Kolknu
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10. jun 2019, 14:07

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Kolknu »

Jeg vil lige slå et slag for brasserbold seneste podcast!

Der bliver snakket om CL kampen mod Ajax, samt vores 3 brasiliansk spiller.

Jeg syntes det giver en mere nuanceret billede af Evander. Samt et større indblik i hvordan den unge brasiliansk spiller tænker og agerer.

Fra minut 7 i podcasten.

KK.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk


mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af mousebreaker »

Så er Evander testet positiv for corona. Resten af truppen er negativ. Han er ikke heldig vores kære brasser. Masser af skader og endelig spiller han en brandkamp, i et ellers skidt 2020 - og så er det i karantæne...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Lupus1999 »

Nej, heldigvis for ham, så kan han nå at fremvise to negative test inden søndag, såfremt at han blev smittet i sidste uge.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Stoffer »

Det bliver et selvstændigt konkurrenceparameter, hvordan vi håndterer den her type sag. Det må forventes at denne er den første af flere (altså ikke i denne omgang, men i det hele taget).

Besvar