Landshold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sizzo
Indlæg: 19
Tilmeldt: 13. feb 2017, 16:56

Re: Landshold

Indlæg af Sizzo »

Nogen der kan forstå hvordan Robert Skov kan stå foran Due til at få en plads i bruttotruppen? Både os landsholdet spillet med 3 "angribere" så han er mere vandt til systemet, og han har i denne sæson scoret 3 mål mere og samme altid assists. Der er selvfølgelig ikke nogen af dem der vil komme med til VM, men synes faktisk det er et meget mere mærkeligt valg end at Polle ikke er kommet med.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Landshold

Indlæg af Benzo »

Jeg er af den overbevisning at Robert Skov kun er med fordi han spiller i FCK. Der er i hvert fald ikke noget i hans spil i foråret der skulle gøre at han er foran feks Duelund som du nævner.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Landshold

Indlæg af pr0j3ct »

Jeg er af den overbevisning at Due, bare ikke er god nok. Bevares han har et helt fantastisk topniveau, men er alt for svingende i hans præstationer og et alt for lavt bundniveau. Så har han det tunnelsyn, som gør at han alt for ofte ikke kan eller vil se/spille de holdkammerater der tager løb omkring ham, men istedet tror han skal leje Messi og afdrible 2-3 mand, som han oftest fejler ved at snuble i bolden og istedet skaber en farlig situation med kontra imod os. Sådan en spiller har ikke noget at gøre på landsholdet.
Når Due hæver hans bundniveau og hans gode præstationer bliver mere kontinuerlige og han bliver en bedre holdspiller, med et bedre overblik for holdkammeraterne, så har han potentiale til at blive en klassespiller og selvfølgeligt en plads på landsholdet, men som det er nu, forstår jeg godt han ikke er udtaget.
Robert Skov er på ingen måde en bedre spiller end Due, men hans præstationer er trods alt mere jævne og han er en hold spiller. Er dog heller ikke god nok endnu til landsholdet.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Landshold

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
15. maj 2018, 15:25
Hvis man kigger på Superliga.dk og sammenligner Kvist og Nørgaard, så er der kæmpe forskel på de 2 spillere. I Nørgaards favør. Men i det her tilfælde vil jeg mene at statistikken lyver, fordi der ikke bliver taget højde for om spilleren er blevet ind/udskiftet.

Kender nogen en side, hvor man kan sammenligne spillerne ordentlig? Kunne være lidt interessant, hvis det faktisk viser sig at Kvist gør det bedre end Nørgaard.
transfermarket.com
eller
whoscored.com

kunne måske være muligheder.
Benzo skrev:
16. maj 2018, 22:22
Jeg er af den overbevisning at Robert Skov kun er med fordi han spiller i FCK. Der er i hvert fald ikke noget i hans spil i foråret der skulle gøre at han er foran feks Duelund som du nævner.
Kan godt være Martin Braithwaite har
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/landsho ... ck-spiller

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Landshold

Indlæg af Stoffer »

Steffen am skrev:
16. maj 2018, 23:11
Vijen skrev:
15. maj 2018, 15:25
Hvis man kigger på Superliga.dk og sammenligner Kvist og Nørgaard, så er der kæmpe forskel på de 2 spillere. I Nørgaards favør. Men i det her tilfælde vil jeg mene at statistikken lyver, fordi der ikke bliver taget højde for om spilleren er blevet ind/udskiftet.

Kender nogen en side, hvor man kan sammenligne spillerne ordentlig? Kunne være lidt interessant, hvis det faktisk viser sig at Kvist gør det bedre end Nørgaard.
transfermarket.com
eller
whoscored.com

kunne måske være muligheder.

De spiller begge en position, som er meget svære at sammenligne uden video review af kampe. Hvis man skal bruge stats, så tror jeg, at man skal have fat i nogle avancerede metrics ala dem Statsbomb udvikler.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Landshold

Indlæg af MFKM »

Kraev med mål for Bulgarien. Tim Sparv med fra start for Finland i dag.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Landshold

Indlæg af Stoffer »

MFKM skrev:
3. sep 2020, 22:43
Kraev med mål for Bulgarien. Tim Sparv med fra start for Finland i dag.
Jeg har ikke set kampen, og det er tyndt grundlag at udtale sig pbga. et highlight, men: Målet illustrerer vel meget godt, hvad vi kan/bør forvente af Kraev. Han er en second striker type mere end han er kreatør.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Landshold

Indlæg af MFKM »

Kraev igen med fra start for Bulgarien. Kampstart om 20 minutter, den bliver vist på Canal 9.

Super han kan få lidt international erfaring. Kampene ser også godt ud på CV’et hvis han en dag kan/skal sælges.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Kabagoal var på pletten for Guinea i går:

https://youtu.be/R_Fq8fGAkbg

Målet kommer omkring 1:25, og det er mildest talt svært at se, hvad der foregår, men mål var der!

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Landshold

Indlæg af Saemala »

Udover Jesper Hansen, er vores 4 danske spillere sat i Isolation, fordi Robert Skov er ramt af Corona, og er derfor ikke med mod Sverige.
Det positive er, at de får noget hvile midt i det hårde program. Det negative er at det kunne have givet dem blod på tanden, ved at få spilletid på landsholdet.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Saemala skrev:
10. nov 2020, 11:34
Udover Jesper Hansen, er vores 4 danske spillere sat i Isolation, fordi Robert Skov er ramt af Corona, og er derfor ikke med mod Sverige.
Det positive er, at de får noget hvile midt i det hårde program. Det negative er at det kunne have givet dem blod på tanden, ved at få spilletid på landsholdet.
Bittert; særligt for Scholz. Ikke til at sige, om chancen kommer igen for ham. Dreyer burde have en pæn chance, hvis han fortsætter sine glimrende takter, mens Erik har trods alt har spillet landskampe før, og Pione ligner en fast mand i Hjulmands trup.

Nu kan vi så bare vente og se, om der er smitte til vores spillere pga. en venskabskamp...

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Landshold

Indlæg af Saemala »

Jesper Hansen er også i isolation. DBU havde glemt at nævne ham.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Ravnen »

Den kamp mod Sverige har mistet al sportslig berettigelse.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Landshold

Indlæg af MFKM »

Corona eller ej, så får Cajuste sig en lyndebut for landsholdet. Han starter inde. https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/hi ... od-danmark

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Ravnen »

Det er da også så træls det næsten kan være. Jeg gad ikke engang at se kampen efter de alle endte på hotelværelser..

https://www.bt.dk/fodbold/bts-fodboldre ... nogensinde

Besvar