R8: Midtjylland - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Lund7400 »

Første kamp efter pausen er en nøglekamp. Kan vi vinde i Aarhus, tror jeg, vi til jul har skabt et hul på 6+ point - alene ud fra momentum og det faktum, at vi har sat FCK 6 nu, og kan sætte AGF 4 ved en sejr. Ærgerligt at skulle vente to på uger det pga. endnu en ligegyldig landskampspause.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af JBT »

Super god kamp over hele linjen, men sad lidt og savnede et ekstra gear, for det tror jeg man kan. Vi scorer på omstillinger, men man kan godt være endnu bedre til at skabe noget i åbnet spil, og selvom det står 3-0. Hurtigere boldomgang og dybdeløb, så sidder det lige i skabet sammen med genpresset, til mod agf.

Talismanen Dreyer spiller fornuftigt, også selvom han virker træt efter mange kampe - det følte man også lidt, at sisto og Kaba var på batterierne. Alligevel gør de det der skal til, så hatten af for det. Fint at få sparet lidt kræfter også.

Jordens dårligste indhop af Mikael Anderson, han sætter ikke en fod rigtigt. Men lige i dag går det nok.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Sahl »

Helt igennem fantastisk kamp! Kaba viser alle hans forcer og det er glædeligt han også scorer. Vi dominerer på alt i kampen! Evander er bare bedre som offensiv midt hvis man spørger mig! Jeg synes tit folk glemmer, at vores kanter (indvendige angribere) i dette system også skal stå for mange mål, ligeså mange som Kaba hvis ikke flere.

Det er også fedt alle går hårdt til den i dag. Man var aldrig i tvivl om at det ville blive in sejr!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Danand123 »

Stoffer skrev:
8. nov 2020, 19:53
UlveLars skrev:
8. nov 2020, 18:10
Stoffer skrev:
8. nov 2020, 09:22
jeg kan leve med et 1 point.
Ah, Stoffer. Du er kronisk pessimist, det ved jeg. Men i sådan en kamp her, skal mindsettet være 3 point
Well, drengene har et godt mindset :D

Opløftende kamp hele vejen igennem. Naturligvis bliver det lidt løst efter det røde, men det er jo kun rart.

Der bliver sat meget få fødder forkert af nogen som helst. Det er næsten svært at fremhæve nogen, men alligevel værd at nævne Cools. Godt at se han viser, hvorfor han er kommet til. Og så måske også - det her hold er et helt andet, når Frank spiller/ikke spiller.
Nå, jeg sad på stadion....selvfølgelig for første gang i denne sæson...men jeg sad lige ned for cools i anden halveg. Synes godt nok, han lavede en del opspilsfejl og man kunne se på ham flere gange, at det ærgrede ham.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af tatoo »

Danand123 skrev:
8. nov 2020, 21:44
Stoffer skrev:
8. nov 2020, 19:53
UlveLars skrev:
8. nov 2020, 18:10


Ah, Stoffer. Du er kronisk pessimist, det ved jeg. Men i sådan en kamp her, skal mindsettet være 3 point
Well, drengene har et godt mindset :D

Opløftende kamp hele vejen igennem. Naturligvis bliver det lidt løst efter det røde, men det er jo kun rart.

Der bliver sat meget få fødder forkert af nogen som helst. Det er næsten svært at fremhæve nogen, men alligevel værd at nævne Cools. Godt at se han viser, hvorfor han er kommet til. Og så måske også - det her hold er et helt andet, når Frank spiller/ikke spiller.
Nå, jeg sad på stadion....selvfølgelig for første gang i denne sæson...men jeg sad lige ned for cools i anden halveg. Synes godt nok, han lavede en del opspilsfejl og man kunne se på ham flere gange, at det ærgrede ham.
Var det dig der sad ved siden af William Kvist !! - jeg synes Cools virkede sikker i det han foretog sig, og synes ikke han lavede opspilsfejl. Var det ikke det sidste mål han også havde assist på. Synes vi smadrer FCK idag.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Lupus1999 »

Og tillykke til Jesper Hansen, Alexander Scholz, Erik Sviatchenko og Anders Dreyer med udtagelsen til landsholdet i dag.

Så kan de joine Pione Sisto.

Bliver en spændende pokalkamp på onsdag.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk at vi så lige mod FCK river en klassekamp ud af ærmet. Københavnerne var enormt frustrerede over dette.

Når vi har spillet de sidste tre CL-kampe, så er det dette hold vores modstandere i superligaen står overfor runde efter runde, det er svært at være pessimistisk. Det eneste som kan forhindre et nyt mesterskab er et brandudsalg når transfervinduet åbner..

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
8. nov 2020, 23:41
Fantastisk at vi så lige mod FCK river en klassekamp ud af ærmet. Københavnerne var enormt frustrerede over dette.

Når vi har spillet de sidste tre CL-kampe, så er det dette hold vores modstandere i superligaen står overfor runde efter runde, det er svært at være pessimistisk. Det eneste som kan forhindre et nyt mesterskab er et brandudsalg når transfervinduet åbner..
Det er de nemlig :D

Til de skadefro, som kan glæde sig over dårlig stemning på "Sidelinien" - jeg skal personligt ikke holde mig for god :D

http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... 0%29/page7

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Stoffer »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ska ... landshold/

Jeg håber godt nok ikke, Franks skade er alvorlig.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af JBT »

Om ikke andet fint at få noget rejse hvile - også på den mentale front, med farens død osv.

Kan se at Joel er efterudtaget for Sverige i dag, så han skal heller ikke med til Køge..

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Acebone »

Stoffer skrev:
9. nov 2020, 12:09
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ska ... landshold/

Jeg håber godt nok ikke, Franks skade er alvorlig.
Kaba har også meldt fra til sit landshold med samme begrundelse. Kunne man forestille sig, at der måske også er nogle rettidige overvejelser om overbelastning inde over? De spillede begge 90 minutter i går aftes. Og kan coronasituationen have noget at sige?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Stoffer »

Acebone skrev:
9. nov 2020, 13:23
Stoffer skrev:
9. nov 2020, 12:09
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ska ... landshold/

Jeg håber godt nok ikke, Franks skade er alvorlig.
Kaba har også meldt fra til sit landshold med samme begrundelse. Kunne man forestille sig, at der måske også er nogle rettidige overvejelser om overbelastning inde over? De spillede begge 90 minutter i går aftes. Og kan coronasituationen have noget at sige?
Det er ikke usandsynligt. Begge vil da også skulle på noget længere end de danske og svenske, som alt andet lige besværliggør restitution - særligt med corona protokoller som du er inde på

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Danand123 »

tatoo skrev:
8. nov 2020, 22:40
Danand123 skrev:
8. nov 2020, 21:44
Stoffer skrev:
8. nov 2020, 19:53


Well, drengene har et godt mindset :D

Opløftende kamp hele vejen igennem. Naturligvis bliver det lidt løst efter det røde, men det er jo kun rart.

Der bliver sat meget få fødder forkert af nogen som helst. Det er næsten svært at fremhæve nogen, men alligevel værd at nævne Cools. Godt at se han viser, hvorfor han er kommet til. Og så måske også - det her hold er et helt andet, når Frank spiller/ikke spiller.
Nå, jeg sad på stadion....selvfølgelig for første gang i denne sæson...men jeg sad lige ned for cools i anden halveg. Synes godt nok, han lavede en del opspilsfejl og man kunne se på ham flere gange, at det ærgrede ham.
Var det dig der sad ved siden af William Kvist !! - jeg synes Cools virkede sikker i det han foretog sig, og synes ikke han lavede opspilsfejl. Var det ikke det sidste mål han også havde assist på. Synes vi smadrer FCK idag.

Nej, det var vist borgmesteren , der sad hos Kvist :D . Sad på Faxe og havde Cools nedenfor mig i hele 2. halveg.

Besvar