R8: Midtjylland - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af SimonH »

Jakla skrev:
8. nov 2020, 15:05
Vi skal vinde, længere er den sådan set ikke. Vores førstekæde er langt bedre end det FCK kommer med
Nemlig. Bare kig på kanterne. Vi har to danske landsholdspillere. Fck har to middelmådige Superliga kanter.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af bifr05t »

Hvor mange chancer mon Kaba har tilbage til at vise sit værd, eller har han uendeligt mange chancer som den eneste på holdet?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af UlveLars »

Stoffer skrev:
8. nov 2020, 09:22
jeg kan leve med et 1 point.
Ah, Stoffer. Du er kronisk pessimist, det ved jeg. Men i sådan en kamp her, skal mindsettet være 3 point

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af bifr05t »

bifr05t skrev:
8. nov 2020, 18:04
Hvor mange chancer mon Kaba har tilbage til at vise sit værd, eller har han uendeligt mange chancer som den eneste på holdet?
Nu sidder jeg med lidt røde ører.

Edit: Det har åbenbart været godt for Evander at komme tilbage til den offensive del af midtbanen. Der må han godt blive hvis han kan blive ved som ved 2-0 målet :).

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Benzo »

bifr05t skrev:
8. nov 2020, 18:41
bifr05t skrev:
8. nov 2020, 18:04
Hvor mange chancer mon Kaba har tilbage til at vise sit værd, eller har han uendeligt mange chancer som den eneste på holdet?
Nu sidder jeg med lidt røde ører.
Haha :lol:
Jeg sad dog også og bandede over Kaba indtil han så lige stempler ind med mål og assist

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Vijen »

Evander på 10`er fremover. Klasse som de hurtige kombinationer køre foran deres felt, samtidig med den defensive balance med Onyeka og Cajuste.

Lækkert at det er Kaba og Evander der har scoret

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Christian »

Flot halvleg og ikke den mindste dårlig samvittighed overfor Thorup.

Kaba gør det godt og Evander har vist lige spillet sig i startopstillingen i den næste CL-kamp.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af UlveLars »

Vi spiller jo en fornuftig omgang fodbold, men alligevel sidder man med en tam fornemmelse. Ingen tilskuere på stadion og to kommentatorer, der slet ikke lader sig begejstre af vores spil, men kun har fokus på FCKs mangler.
Man savner en Peter Graulund. De to københavnere flyder i hvert fald ikke over med begejstring for FCM

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af oros »

UlveLars skrev:
8. nov 2020, 18:51
Vi spiller jo en fornuftig omgang fodbold, men alligevel sidder man med en tam fornemmelse. Ingen tilskuere på stadion og to kommentatorer, der slet ikke lader sig begejstre af vores spil, men kun har fokus på FCKs mangler.
Man savner en Peter Graulund. De to københavnere flyder i hvert fald ikke over med begejstring for FCM
De sidder jo begge to og HÅBER på københavnerne.
Sådan har det altid været.
Det er jo københavnsk lokal TV.

A-kæden viser virkelig sit værd. Det bliver et dejligt forår.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af bifr05t »

Flot sejr. Ærgeligt at skarpheden ikke var der til sidst, det kunne ellers have været sjovt at slå målrekorden mod FCK :)

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Lund7400 »

Klasse. Dreyer-Evander-Sisto trioen kan blive rigtig rigtig god. Klart der Evander skal ligge.

Mange at fremhæve i dag. Opløftende at se Cools i dag, kunne han bygge på det, kan han jo komme efter det.. Dreyer topklasse og noget nær klubbens bedste køb nogensinde. Sisto med to kasser og Kaba med output.

Super måde at gå på pause.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Stoffer »

UlveLars skrev:
8. nov 2020, 18:10
Stoffer skrev:
8. nov 2020, 09:22
jeg kan leve med et 1 point.
Ah, Stoffer. Du er kronisk pessimist, det ved jeg. Men i sådan en kamp her, skal mindsettet være 3 point
Well, drengene har et godt mindset :D

Opløftende kamp hele vejen igennem. Naturligvis bliver det lidt løst efter det røde, men det er jo kun rart.

Der bliver sat meget få fødder forkert af nogen som helst. Det er næsten svært at fremhæve nogen, men alligevel værd at nævne Cools. Godt at se han viser, hvorfor han er kommet til. Og så måske også - det her hold er et helt andet, når Frank spiller/ikke spiller.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Vijen »

Sikker kontrolleret 2. Halvleg med noget godt spil.

MEN, hvor er jeg træt af det indhop som Mikael Anderson laver. Den han stjæler, hvor Kraev for mast sig frit igennem er decideret dumt og tegn på ekstrem lav spil intelligens eller bare ren egoisme. Sejren kunne have været større, hvis han ikke havde pisset flere muligheder væk.

Derudover god kamp fra Kaba, Evander og Cools som har været meget udskældte.

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Diebesten »

De seneste par kamptråde har jeg været efter vores målscore (indkasserede for mange mål), og at det var dybt frustreret at se på Kaba og Evander.

Kæmpe cadeau til både Kaba og Evander for at steppe ekstremt meget op og spille helt fantastisk. Fair nok at man har en off day, men attitude er vigtigt, og den rigtige attitude havde både Kaba og Evander idag! Jeg håber at det fortsætter, for så bliver det godt!

I forhold til målscorer, så er det "klasse" at vi holder nullet, samt at vi scorer 4 mål også endda mod FCK.

Vores midtbane kontrollerede fuldstændig kampen. Det er tæt på at man kan snakke om 2x Poulsen på midten, som styrer tempoet som det passer dem. Flot.

Spillerne + trænerteamet kan være stolte idag.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R8: Midtjylland - FCK

Indlæg af Cortez »

Meget, meget flot kamp i dag. Den kontrollerede vi hele vejen hjem og krydrede den med godt småspil og fine mål.

Jeg er for en gangs skyld glad efter en SL-kamp.

/Cortez

Besvar