Superligaen 20/21

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Ravnen »

Han har lige fået en ny klub, og er en af de få danskere som har formået at få succes som træner i udlandet. Kan ikke se hvorfor han skulle have interesse.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Lund7400 »

Det vil ikke genere mig overhovedet. Tværtimod synes jeg det er fedt, for noget stort lys ser jeg ikke i Thorup. Under meget af hans tid i klubben spillede vi jammerligt fodbold.

Er glad for de ikke i stedet henter fx Bo Svensson, som jeg tror ville udvikle dem i langt højere grad.

Hvorfor Thorup vil, forstår jeg så ikke. Han kan kun skuffe.

JBT
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af JBT »

Thorup til fck kan ingen da bliver skræmt af.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Saemala »

Lund7400 skrev:
1. nov 2020, 15:58
Det vil ikke genere mig overhovedet. Tværtimod synes jeg det er fedt, for noget stort lys ser jeg ikke i Thorup. Under meget af hans tid i klubben spillede vi jammerligt fodbold.

Er glad for de ikke i stedet henter fx Bo Svensson, som jeg tror ville udvikle dem i langt højere grad.

Hvorfor Thorup vil, forstår jeg så ikke. Han kan kun skuffe.
Vi spillede nok også det bedste bold vi nogensinde har gjort, med Thorup som træner. Den efterårssæson hvor vi skifter til 3 i bagkæden, og hvor Sørloth gav den gas. Damn det var smukt over hele linjen.

Thorup virker til at spille på styrkerne, og er ikke fastlåst til et bestemt system. Det er noget jeg tror kunne hjælpe FCK en del, efter en lang periode hvor Ståle stålsat har kørt 4-4-2.

Nu har jeg fulgt ham en del nede i Belgien, og må bare sige at der er en grund til at han stadig er populær hos Gent-fansene efter hans fyring.
De spillede flot angrebsivrigt bold, og selvom defensiven ikke var imponerende, formåede de altid at skabe nok chancer til de 3 point.
Høvdingen af Herning

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Danand123 »

Jeg ved heller ikke, om jeg er skræmt af Thorup i Fck. Jeg har det bare lidt svært med en tidligere Fcm-mand hos en stor konkurrent. Og han skaffede os trods alt det første gruppespil og et mesterskab trods salget af Novak, Nissen og Sørlot - samtidig lå vi nr. 1, da han forlod klubben. Dermed ikke sagt at alt var lykken. Foråret 2017 var skræmmende ringe.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af mousebreaker »

Danand123 skrev:
1. nov 2020, 18:19
Jeg ved heller ikke, om jeg er skræmt af Thorup i Fck. Jeg har det bare lidt svært med en tidligere Fcm-mand hos en stor konkurrent. Og han skaffede os trods alt det første gruppespil og et mesterskab trods salget af Novak, Nissen og Sørlot - samtidig lå vi nr. 1, da han forlod klubben. Dermed ikke sagt at alt var lykken. Foråret 2017 var skræmmende ringe.
Det gruppespil vi kom i med Thorup som træner, fik vi mere på Glens arbejde end Thorups, efter min mening. Til gengæld havde Thorup efter ca 2,5 års tortur i ligaen, den måske bedste trænerpræstation nogensinde i ligaen, i det forår vi stjæler guldet fra Brøndby
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Christian »

Jeg synes det gør ondt hvis Thorup ender i FCK.

Jeg har fulgt med i hans tid i Belgien og har hele vejen igennem ønsket succes for ham. Det bliver svært at ønske ham nederlag og modgang.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Acebone »

Og selvfølgelig vil skæbnen, at hans debut bliver mod netop os på MCH Arena.

Uha, den håber jeg virkelig, vi vinder. Jeg er parat til at blæse Ajax-kampen et stykke, hvis bare vi muler Thorups FCK.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af mousebreaker »

Acebone skrev:
1. nov 2020, 20:18
Og selvfølgelig vil skæbnen, at hans debut bliver mod netop os på MCH Arena.

Uha, den håber jeg virkelig, vi vinder. Jeg er parat til at blæse Ajax-kampen et stykke, hvis bare vi muler Thorups FCK.
Det er en helt indlysende prioritering alle i klubben burde have. Det store sats i udekampen mod FCN med et "B-hold", skal nok også ses i lyset af at FCK og AGF venter i de næste, og der dur det bare ikke at have James eller Cools eksempelvis, i startopstillingen.

Vores forsvars backups i dette efterår, kan sagtens ende med at koste os guldet og et europæisk gruppespil
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Fcm5600
Indlæg: 174
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Fcm5600 »

Fcm er jo ikke sat af i superligaen. Selvom resultatet i lørdags var skuffende, så er vi inden for max 3 point fra 1. pladsen, hvis Glen vinder i aften. Hvis vi kan hænge på indtil Cl er ovre, så tror jeg vi skal være tilfredse med det.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Ravnen »

Kunne ikke lige finde en Priske tråd, den er der nok et sted. Men bold.dk skriver at Genk vil have vores træner som erstatning for Jess Thorup. Uden tvivl smigrende for Brian. Men også en spøjs situation, hvis FCKs valg af træner skal koste os vores.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ravnen skrev:
4. nov 2020, 22:23
Kunne ikke lige finde en Priske tråd, den er der nok et sted. Men bold.dk skriver at Genk vil have vores træner som erstatning for Jess Thorup. Uden tvivl smigrende for Brian. Men også en spøjs situation, hvis FCKs valg af træner skal koste os vores.
Ja hvis det sker - må man sige det er en fin dobbelt hævnaktion fra fcks side, med sisto-gate in mente. :o
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af bobthebuilder_dk »

bobthebuilder_dk skrev:
5. nov 2020, 08:46
Ravnen skrev:
4. nov 2020, 22:23
Kunne ikke lige finde en Priske tråd, den er der nok et sted. Men bold.dk skriver at Genk vil have vores træner som erstatning for Jess Thorup. Uden tvivl smigrende for Brian. Men også en spøjs situation, hvis FCKs valg af træner skal koste os vores.
Ja hvis det sker - må man sige det er en fin dobbelt hævnaktion fra fcks side, med sisto-gate in mente. :o
Nu går rygterne i Belgien på at de går efter Utrecht-træner John van den Brom i stedet.
Det er jeg fint tilfreds med :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Stoffer »

Jeg må erkende, at det er et wake-up call for mig. Jeg havde ikke rigtig tænkt i, at Priske naturligvis (allerede) kan være blevet interessant for større klubber.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Superligaen 20/21

Indlæg af Ravnen »

Stoffer skrev:
5. nov 2020, 10:56
Jeg må erkende, at det er et wake-up call for mig. Jeg havde ikke rigtig tænkt i, at Priske naturligvis (allerede) kan være blevet interessant for større klubber.
Efter at have kvalificeret os til Champions League, så er han nok hot mange steder. Men hvis vi får tæsk i alle seks kampe, så trækker det måske lidt ned

Låst