FCM - Ajax

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Stoffer »

ABT skrev:
3. nov 2020, 23:26
Stoffer skrev:
3. nov 2020, 23:20
ABT skrev:
3. nov 2020, 23:17


Ajax laver ganske rigtigt nogle taktiske greb i pausen, som fungerer. Men hvad gør Priske og de andre som modsvar? Absolut intet før man er langt henne i halvlegen, og INTET har fungeret efter pausen. Derfor kan man da netop godt stille sig tvivlende over for Priskes taktiske dispositioner.
Hvad er det, du synes, han skal gøre tidligere?

Tror du, Kraev, Cools, Vibe mv. havde ændret på noget, hvis de var bragt tidligere?

Eller har du en taktisk disposition i tankerne?
Der er da absolut flere muligheder. Smid evander ind noget tidligere så du får en spiller der kan holde i bolden, og så du kan få Sisto over på kanten, hvor han er bedst (i øvrigt kæmpe fejl at Priske bliver ved med at spille ham på 10’eren), smid Luca op på toppen - enten sammen med Kaba eller i stedet for, således man spiller endnu mere direkte, når intet andet fungerer (og i øvrigt prøver noget nyt og uforudsigeligt af). Smid Anderson ind, når det er åbenlyst for enhver at batterierne hos flere er flade inden der er spillet en time, så vi i højere grad kan holde presset. Smid Vibe af helvedes til og udtag nogle spillere til truppen som ikke kvalificerer sig til en udtagelse på det lokale old boys hold. Mulighederne er dælme mange, Stoffer...
Altså Evander som har haft problemer med sit niveau i SL skal løse det for os i CL?

Vores pres fungerer ikke med to angribere som Kaba og Pfeiffer på samme tid. Men man kunne da godt have skiftet ham med Kaba - altså spilleren som lige er kommet og som er ved at finde sine fødder.

Mikael kunne have været kommet ind, men synes du - hvis du skal være ærlig - han ligner en mand, der afgører en kamp mod Ajax?

Mulighederne er mange. Det gør dem ikke gode. Måske vi bare skal acceptere, at både spillere og trænere gør deres bedste, men vi er oppe mod overmagten i denne gruppe.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Stoffer »

JBT skrev:
3. nov 2020, 23:23
Men hvorfor er feks Vibe ind og ude af truppen som en lille knægt i et spil ‘førstevælger’ i skolegården.

Der fejler priske kraftedme. Bestem dig da for fanden for hvad du vil

Atalanta var klasse forskel og alle kan tabe i Liverpool. Men i dag fejler alle i og omkring holdet.

Liga guld ender med at blive et krav nu. Sådan er det bare.

Hvis ikke enhver kan se hvor stor en fejl i sig selv Kaba er, fejler ledelsen noget. Men mon ikke de godt ved den er helt gal..

Synes virkelig det er skamfuldt at spille med i verdens bedste turnering, og så vise sådan en intetsigende offensiv frem, det er simpelthen for amatøragtigt - for turneringen. Især når man ikke kan stille sig ned og forsvare, som FCK altid har været gode til mod bedre hold.
Der forstår man godt hvorfor de bedste klubber ønsker der egen, for ikke at møde et hold som bl.a fcm.
Vi er pinlige _og_ guld i SL er et krav. En anelse selvmodsigende?

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Ajax

Indlæg af 974 »

Synes at det er urimeligt hver gang at gøre Kaba til syndebuk!
Han kæmper sgu en brav kamp med at tage imod bolde - mange gange helt alene
Og med 2-3 modstandere omkring sig bliver det ikke nemt at dirigere bolden hen imod medspillerne...
Her kunne jeg måske godt forestille mig at de kom tættere på ham sådan en kamp som idag!

Dernæst var der jo ikke ret meget spilovertag til os i det meste af kampen, hvilket gjorde at han sjældent kunne komme i fornuftige positioner

Jeg synes at han viste vilje iaften!

Jeg er IKKE overbevist om at han er den rette mand for os dog, og vil da ikke græde snot over hvis han kommer et andet sted hen...
Men jeg synes at det bliver en urimelig og personlig hetz, som ikke altid er nuanceret i forhold til det aktuelle system

Hvis Priske ønskede at han KUN løb rundt oppe i modstanderfeltet er jeg sikker på at han godt kunne gøre dette, men det er ikke min opfattelse at Priske entydigt ønsker dette?
Det samme ser vi vel også lidt med Evander..

Er det rigtigt? Er det forkert?
Tja indtil videre har det vel ført os i CL - ønsker vi som fans lidt mere? Ja, det gør vi vel :-)

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Eponaj »

Jeg var på stadion i aften og kan berette at Evander strøg DIREKTE i omklædningsrummet da dommeren fløjtede af.

Det er vist tydeligt at han ikke er tilfreds med tingenes tilstand og de spilleminutter han får. Men det er vist tydeligt for de fleste at han ikke har præsteret noget der berettiger til mere.

Hvor skal det dog ende med ham?

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Dondinho »

Stoffer skrev:
3. nov 2020, 23:31
ABT skrev:
3. nov 2020, 23:26
Stoffer skrev:
3. nov 2020, 23:20


Hvad er det, du synes, han skal gøre tidligere?

Tror du, Kraev, Cools, Vibe mv. havde ændret på noget, hvis de var bragt tidligere?

Eller har du en taktisk disposition i tankerne?
Der er da absolut flere muligheder. Smid evander ind noget tidligere så du får en spiller der kan holde i bolden, og så du kan få Sisto over på kanten, hvor han er bedst (i øvrigt kæmpe fejl at Priske bliver ved med at spille ham på 10’eren), smid Luca op på toppen - enten sammen med Kaba eller i stedet for, således man spiller endnu mere direkte, når intet andet fungerer (og i øvrigt prøver noget nyt og uforudsigeligt af). Smid Anderson ind, når det er åbenlyst for enhver at batterierne hos flere er flade inden der er spillet en time, så vi i højere grad kan holde presset. Smid Vibe af helvedes til og udtag nogle spillere til truppen som ikke kvalificerer sig til en udtagelse på det lokale old boys hold. Mulighederne er dælme mange, Stoffer...
Altså Evander som har haft problemer med sit niveau i SL skal løse det for os i CL?

Vores pres fungerer ikke med to angribere som Kaba og Pfeiffer på samme tid. Men man kunne da godt have skiftet ham med Kaba - altså spilleren som lige er kommet og som er ved at finde sine fødder.

Mikael kunne have været kommet ind, men synes du - hvis du skal være ærlig - han ligner en mand, der afgører en kamp mod Ajax?

Mulighederne er mange. Det gør dem ikke gode. Måske vi bare skal acceptere, at både spillere og trænere gør deres bedste, men vi er oppe mod overmagten i denne gruppe.
Problemet er jo så bare at vi intet gør!
Vi bliver overmatchet og acceptere det, ingen hjælp fra Priske.

Cools kommer ind efter 64 minutter, det ændre intet taktisk en til en udskiftning.

Første ændre kommer efter 75 minutter!!
Så er der spildt 30 minutter med ingen ting og man skifter 1 mand!!

Lucca er måske ikke spillet ind, men han kan vel for f..... stå i feltet og skabe noget ravage og en løs chance.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Ajax

Indlæg af JBT »

Stoffer skrev:
3. nov 2020, 23:33
JBT skrev:
3. nov 2020, 23:23
Men hvorfor er feks Vibe ind og ude af truppen som en lille knægt i et spil ‘førstevælger’ i skolegården.

Der fejler priske kraftedme. Bestem dig da for fanden for hvad du vil

Atalanta var klasse forskel og alle kan tabe i Liverpool. Men i dag fejler alle i og omkring holdet.

Liga guld ender med at blive et krav nu. Sådan er det bare.

Hvis ikke enhver kan se hvor stor en fejl i sig selv Kaba er, fejler ledelsen noget. Men mon ikke de godt ved den er helt gal..

Synes virkelig det er skamfuldt at spille med i verdens bedste turnering, og så vise sådan en intetsigende offensiv frem, det er simpelthen for amatøragtigt - for turneringen. Især når man ikke kan stille sig ned og forsvare, som FCK altid har været gode til mod bedre hold.
Der forstår man godt hvorfor de bedste klubber ønsker der egen, for ikke at møde et hold som bl.a fcm.
Vi er pinlige _og_ guld i SL er et krav. En anelse selvmodsigende?
Ja, pinlige af helvedes til! Alle kan sgu da se hvor dårlig feks Kaba er! Priske skal til at gro sig et sæt nosser, og sige tingene lige ud om diverse ting istedet for at pakke lortet ind - men guldet skal jo hentes nu, for sådanne blamager skal vaskes væk hurtigst muligt. Og det gør man bedst med modsvar.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: FCM - Ajax

Indlæg af ABT »

Stoffer skrev:
3. nov 2020, 23:31
ABT skrev:
3. nov 2020, 23:26
Stoffer skrev:
3. nov 2020, 23:20


Hvad er det, du synes, han skal gøre tidligere?

Tror du, Kraev, Cools, Vibe mv. havde ændret på noget, hvis de var bragt tidligere?

Eller har du en taktisk disposition i tankerne?
Der er da absolut flere muligheder. Smid evander ind noget tidligere så du får en spiller der kan holde i bolden, og så du kan få Sisto over på kanten, hvor han er bedst (i øvrigt kæmpe fejl at Priske bliver ved med at spille ham på 10’eren), smid Luca op på toppen - enten sammen med Kaba eller i stedet for, således man spiller endnu mere direkte, når intet andet fungerer (og i øvrigt prøver noget nyt og uforudsigeligt af). Smid Anderson ind, når det er åbenlyst for enhver at batterierne hos flere er flade inden der er spillet en time, så vi i højere grad kan holde presset. Smid Vibe af helvedes til og udtag nogle spillere til truppen som ikke kvalificerer sig til en udtagelse på det lokale old boys hold. Mulighederne er dælme mange, Stoffer...
Altså Evander som har haft problemer med sit niveau i SL skal løse det for os i CL?

Vores pres fungerer ikke med to angribere som Kaba og Pfeiffer på samme tid. Men man kunne da godt have skiftet ham med Kaba - altså spilleren som lige er kommet og som er ved at finde sine fødder.

Mikael kunne have været kommet ind, men synes du - hvis du skal være ærlig - han ligner en mand, der afgører en kamp mod Ajax?

Mulighederne er mange. Det gør dem ikke gode. Måske vi bare skal acceptere, at både spillere og trænere gør deres bedste, men vi er oppe mod overmagten i denne gruppe.
Hvor skal man næsten starte... Du mener ikke at mulighederne er gode fra bænken - mulighederne med de 11 der startede på banen var tydeligvis også helt elendige. Er alt på bænken det rene elendighed, har ledelsen jo fejlet i at sammensætte en konkurrencedygtig trup? Ingen forventer det vilde af det her gruppespil. Men måden tingene foregår på med amatørfejl efter amatørfejl er uacceptabelt. Og når man så tilmed kan øjne resultater, så sidder man Gud hjælpe mig på hænderne ude på bænken. Vi skabte ikke en chance hele 2. Halvleg - du kan da for fanden ikke i ramme alvor mene, at alt på bænken er elendigt, og intet ville nytte at bringe i spil? I min optik havde nærmest alt været bedre.

@evander - stop nu dig selv. Gå ud på træningsbanen og spørg hvem som helst hvem den bedste boldspiller på holdet er. Alle vil sige Sisto eller evander. Det ændrer en dårlig periode ikke på. Desuden har han været god og et frisk pust i samtlige af hans optrædener her i gruppespillet. Selvfølgelig skulle han være bragt før.

@luca og pres - hvordan ved du det? Det er så vidt jeg ved aldrig blevet praktiseret af Priske, men du har selvfølgelig superkræfter og kan se hvordan landet ligger, det er klart.

@Anderson - jeg er en af de største MA haters du kan finde. Alligevel SKAL man bringe noget andet end Mabil. Hvem som helst. Isaksen. Simsir. Hvem som helst. Han lykkes med sådan cirka 0 aktioner.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Ajax

Indlæg af JBT »

Fcm var sgu nok knap gået i Europa league hvis kampene mod diverse mesterhold havde været spillet over 2 kampe.. det da fint nok, penge osv.
Men man skal nok lige ta luft ind igen de kommende år

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: FCM - Ajax

Indlæg af tatoo »

Jeg tror vi bare skal affinde os med at vi ingen chancer har for point i denne gruppe. Dertil er holdene simpelthen for stærke. Vi er endnu ikke gearet som klub eller trup til at spille CHL. Tror vi ville få meget mere succes ved at spille EL.

Fordi man er så skuffet idag er jo også fordi at alle har talt os op til at denne kamp havde vi muligheder for at hente point. Aldrig for alle hold vi møder har et ekstra gear, og det har vi ikke.

Efter pausen ser det ud til at vi får et endnu mere presset program, og hvis ikke vi passer på, hvor vi roterer og hvilken turnering vi vil smide, tror jeg ikke vi kommer i top 2 i SL. Det er trods alt derigennem vi skal i EL/CHL. Priske bliver nødt til at smide CHL efter næste kamp. Alt andet er naivt. Det er SL vi skal vinde og ikke CHL.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Lund7400 »

Jeg føler vitterligt heller ikke, at vi prøvede i anden halvleg. Og jeg krummer tæer, når spillere og trænere siger “vi var godt med” og “nu kom vi da på måltavlen”. Det er en mentalitet, som ikke er forenelig med klubben og dens fremtoning.

Jeg har skrevet det i fbm. andre kampe, fx Farum og Brøndby, Priske er i min optik aaalllt for sen til at ændre. Og han er ekstremt uopfindsom. Jeg synes for en gangs skyld at de i studiet rammer plet, når de eftersøger en plan med Kaba fx. Hvad er det, egentlig han skal? For at score mål er han jo sjældent i nærheden af.

Og når Priske så skifter, er det en HB for en HB. Og gangen efter er det for at tage vores med afstand farligste spiller ud. Og først i 90++ ligger vi Sviatcgenko frem. Var vi bange for at tabe 1-3?

Jeg er virkelig skuffet. Mest af alt over dispositionerne fra bænken - og Kaba, men det orker man jo næsten ikke længere.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: FCM - Ajax

Indlæg af tubbe93 »

Lund7400 skrev:
3. nov 2020, 23:15
tubbe93 skrev:
3. nov 2020, 23:11
Det er ikke kun vores egen skyld, at vi ikke får mere ud af det i anden halvleg. Ajax laver fine justeringer, der gør, at de kan holde bedre fast i bolden. Også selvom vi forsøger at skubbe presset højere op.
Det hjælper dem, at de får Klaasen ind i pausen. Det gør, at Ajax bedre kan spille bolden op gennem midten, noget de på ingen måde havde succes med i første halvleg.

Det er for let købt udelukkende at skyde skylden på Priske og holdet.
Hvem skal man ellers skyde på? Banen? Regnen? Hvis man ikke kan få point mod sådan et Ajax hold på dagen, så er man bare ikke gode nok.

At Kaba spiller 85 min., er en kæmpe falliterklæring. Hold nu fast jeg håber, nogle kommer og køber ham til januar.
Ajax skifter tre mand i startopstillingen i forhold til de to kampe mod Liverpool og Atalante. Kampe hvor de spiller lige op mod Liverpool og kommer foran 2-0 mod Atalanta på udebane, inden de spiller 2-2.
Derudover kommer Klaasen ind i anden halvleg, så de er endnu tættere på stærkeste opstilling. På bænken har de også nærmest den samme bredde, som de har haft i første kampe. Corona har altså ikke haft den store betydning for, hvordan de endte med at spille kampen. Klaasen havde formentlig startet, hvis han var med i Herning i går.

Derfor mener jeg heller ikke, at vi skal skyde skylden på nogen. Ajax er et noget bedre hold end vi er. Det er imponerende, hvad vi præsterer i den her kamp. Vi spiller i stor grad lige op mod Ajax, og hvis det ikke var for to dumme fejl i starten, så kunne vi altså sagtens have fået point eller måske endda sejr her.

Det er meget forvænt, hvis man mener, at vi absolut SKAL have point mod Ajax i dag, hvis man udelukkende kigger på holdet. Så har man ingen fodboldforståelse eller forståelse for, hvor Ajax og vi står. Når man ser på kampen, er det fair at mene, at vi skal have point med.

Jeg synes også, at vi burde have ændret tidligere. Jeg ville gerne se Mikael Anderson tidligere i anden halvleg. Især da vi går op i presset. Der viste han noget i søndags, som også kunne være brugt i dag.
Men alligevel viser vi også, at da vi går op i presset, så kan Ajax forholdsvist let spille sig ud og komme til fine omstillinger, hvor de nærmest er mand-mand på hele vores banehalvdel. Bedst eksemplificeret ved Anthonys mål, der blev helt rigtigt afvist på VAR.

Ifht at skifte Kaba kan jeg dels følge jer. Men hvem skal erstatte ham? Kraev er imo stærkere fra en second striker lige bag ved, mens Luca Pfeiffer åbenbart må have vist, at han ikke er klar til mere spilletid. Ellers havde han vel startet i Farum? Eller som minimum have fået mere end fem minutter? Jeg går ikke ud fra, at nogen herinde har set, hvordan han præsterer til træning, så der vælger jeg at stole på stabens vurderinger. Og de kan altså kun tolkes som, at han ikke er klar til ret meget spilletid.

Evander kunne også tidligere være bragt i spil. Men da vi vælger at gå op i pres, så viste han ikke ligefrem mod FCN, at han ville være det naturlige valg her. Der var han meget ugidelig, og han var ikke aktiv i presset. Der er også en situation i dag, hvor bolden bliver tabt centralt, og han nærmest lunter efter Ajax-spilleren, der kan bringe spillet helt frem til kanten af feltet.

Under kampen i dag fik jeg en tanke, som nogen måske vil mene er meget utænkelig. Men jeg vil meget gerne se en tre-mands midtbane bestående af Frank-Madsen-Cajuste, hvor Cajuste ligger som 10'eren. Han har et skønt drev med bolden, og han laver nogle fantastiske vendinger. Han satser dog stadig utrolig meget i sit spil, og hvis vi skubber ham lidt frem, så er hans boldtab ikke lige så farlige. Derudover giver det også noget mere fysik og defensiv styrke centralt. Det kunne også være spændende at se Cajustes aggressive fysik længere fremme på banen.
Med Sisto og Dreyer på siderne tror jeg, at der kunne sidde et spændende pres i de tre, der kan ledes helt fremme på banen.
Om det havde ændret noget i anden halvleg er jeg ikke sikker på. Jeg synes nemlig, at Frank i de seneste kampe har set træt ud i slutningen af kampene. Igen i dag virker han også drænet til sidst, hvor der ikke er samme aggressivitet hele vejen igennem, som vi ellers kender ham.
FCM!
FCM!
FCM!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Ajax

Indlæg af JBT »

Priske udtaler: vi dominerede et af Europas bedste hold.

Hvilken kamp har han set? Det er en katastrofe, ikke at have mere selvindsigt. Sig nu bare sandheden.

Det var på Ajax præmisser det meste af kampen pånær perioder af 1 halvleg, men man mangler hastighed i boldomgang, kvalitet i begge ender samt bedre genpres, for at det for alvor skulle tages seriøst fra Ajaxs side.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: FCM - Ajax

Indlæg af mnm123 »

Jeg er ikke rystet, vi møder 3 hold som bare er bedre ind os på alle parametre. Skal vi som klub op på et højere niveau kræver det bedre spillere ind, klart vi ma mangler en 8’ som fræser fra felt til felt og kommer ind at hjælpe vores alene angriber. Stærkere forward til at holde på bolden og være farlig i feltet. Vores højre back skal altså kan slå et indlæg. Op med hovedet der ude og tro på det.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Stoffer »

ABT skrev:
3. nov 2020, 23:46


Hvor skal man næsten starte... Du mener ikke at mulighederne er gode fra bænken - mulighederne med de 11 der startede på banen var tydeligvis også helt elendige. Er alt på bænken det rene elendighed, har ledelsen jo fejlet i at sammensætte en konkurrencedygtig trup? Ingen forventer det vilde af det her gruppespil. Men måden tingene foregår på med amatørfejl efter amatørfejl er uacceptabelt. Og når man så tilmed kan øjne resultater, så sidder man Gud hjælpe mig på hænderne ude på bænken. Vi skabte ikke en chance hele 2. Halvleg - du kan da for fanden ikke i ramme alvor mene, at alt på bænken er elendigt, og intet ville nytte at bringe i spil? I min optik havde nærmest alt været bedre.

@evander - stop nu dig selv. Gå ud på træningsbanen og spørg hvem som helst hvem den bedste boldspiller på holdet er. Alle vil sige Sisto eller evander. Det ændrer en dårlig periode ikke på. Desuden har han været god og et frisk pust i samtlige af hans optrædener her i gruppespillet. Selvfølgelig skulle han være bragt før.

@luca og pres - hvordan ved du det? Det er så vidt jeg ved aldrig blevet praktiseret af Priske, men du har selvfølgelig superkræfter og kan se hvordan landet ligger, det er klart.

@Anderson - jeg er en af de største MA haters du kan finde. Alligevel SKAL man bringe noget andet end Mabil. Hvem som helst. Isaksen. Simsir. Hvem som helst. Han lykkes med sådan cirka 0 aktioner.
Præcis. Jeg mener ikke, at mulighederne fra bænken er gode. De bliver ikke bedre (eller værre) af, om de startende 11 er gode eller dårlige. Bænken har den kvalitet, den nu engang har. Ja, hvis du mener, at vi skal kunne være i lige konkurrence med Atalanta, Liverpool og Ajax, så har de fejlet - personligt mener jeg, det er en urealistisk målestok. Ajax kan vi komme i nærheden af på vores bedste dage. Jeg ser vores cl deltagelse som et spørgsmål om at tage famøse lærepenge og så ellers glæde os over deltagelsen og de penge, der følger med. Alene det at vi er i cl overgår med længder mine forventninger.

Resten bliver vi nok ikke enige om. Og det er jo fair nok.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: FCM - Ajax

Indlæg af Stoffer »

tatoo skrev:
3. nov 2020, 23:50
Jeg tror vi bare skal affinde os med at vi ingen chancer har for point i denne gruppe. Dertil er holdene simpelthen for stærke. Vi er endnu ikke gearet som klub eller trup til at spille CHL. Tror vi ville få meget mere succes ved at spille EL.

Fordi man er så skuffet idag er jo også fordi at alle har talt os op til at denne kamp havde vi muligheder for at hente point. Aldrig for alle hold vi møder har et ekstra gear, og det har vi ikke.

Efter pausen ser det ud til at vi får et endnu mere presset program, og hvis ikke vi passer på, hvor vi roterer og hvilken turnering vi vil smide, tror jeg ikke vi kommer i top 2 i SL. Det er trods alt derigennem vi skal i EL/CHL. Priske bliver nødt til at smide CHL efter næste kamp. Alt andet er naivt. Det er SL vi skal vinde og ikke CHL.
Helt enig i denne del. Jeg ved, at mange er glade for, at man er fremme i skoene, men det har jeg aldrig været og det bliver jeg aldrig. Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke kan være ambitiøs og samtidig afmålt i sin kommunikation. Alle kunne se det - selv efter cl standarder - var en svær gruppe lige fra der blev trukket lod. Hvorfor ikke bare sige det?

Men jeg er ikke kommunikationsuddannet, så hvad ved jeg.

Besvar