R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Nej og atter nej - det er håbløst ikke at diskutere gentagende og fejltagende træner dispositioner fra priske og co. de seneste mange gange efter to kampe i ugen
Det skal man jo være i stand til at løse når klubben melder det op.

At Vibe og plaffe er fravalgt af sportslige grunde er også bare helt til grin. Tror Ronnie kunne løbe mere og kap og være mere snu ved fx bare at få 45 minutter, end Kraev har været de sidste mange gange.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Jeg forstår heller ikke at fx Lasse Vibe kommer så langt ud af truppen. Den ene weekend får han spilletid, og den næste er han helt ude af truppen. Jeg synes knap han endnu har fået en reel chance med spilletid.

Modsat så får Kaba chance efter chance, selvom han ret beset burde have nogle kampe på reserveholdet.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

I glemmer, ligesom jeg selv gør når kampene spilles, at Fcm ikke er en klub, men en virksomhed. Derfor stilles holdet oftest efter, at der skal sikres indtægter ved transfers. Dvs. Evander, Mabil, Kraev mfl. får formentlig mere spilletid end der øjeblikkelige styrke tilsiger. Vibe, Høegh, Ronnie osv. er nok indkøbt som backup (fyld?) og i erkendelse af, at de aldrig kan indbringe penge ved salg - derfor er de ikke i spil i startopstillingen, men kun med som backup hvis alt “ramler”. Det er en logisk stillingtagen til truppen, holdets og dets muligheder ift. salg, drift og økonomi taget i betragtning, og det som på den lange bane vil bringe Fcm tættest på succes

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Jeg afholdte mig fra at kommentere yderligere herinde i går. Jeg var simpelthen for rasende.

Efter at have sovet på det, er jeg stadig rasende. Vi blev udspillet i går. FCN var hurtigere i tanke og handling overalt på banen. De har et koncept, som de kender til punkt og prikke. Hvad har vi?

En cheftræner der efter sådan en afklapsning stiller sig op på TV og siger han er stolt af drengene og at de i hans øjne gav alt hvad de havde. Den lader vi lige stå.

Jeg taler ikke for en fyring. Så er det slået fast! Men hvis man som klub siger at SL er det vigtigste og at vi vil kunne spille med i to turneringer, så er det, der er foregået indtil videre i sæsonen dumpet med et brag! Vores reserve ved tydeligvis ikke, hvordan Priske gerne vil have vi spiller. Enten det, eller også er de ikke dygtige nok. Men det kan da ikke passe for enten er det vores egenudviklede spillere vi har til rådighed eller også er det reserver, vi har haft i mange år og derfor må kende niveauet på.

Jeg er ekstremt skuffet over det der leveres i SL.

/Cortez

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Jeg så ikke kampen i går, men det lyder ikke til at vi tager superligaen seriøst nok, når der udskiftes på 6 pladser (ok, 5 udover keeper). Man siger at SL er det vigtigste - og det ER det - men man viser det stik modsatte. Det er ikke forbudt at stille med andenvalget på en eller to pladser i CL. Have lidt rotation med der også. Kampen mpd Brøndby burde vi have tabt med 4-5 mål, men deres ineffektivitet og fejl lukkede os ind i kampen.
FCN har haft mere end svært ved at skabe chancer i denne sæson, og nu lukker vi 4 kasser ind.
Der er noget der halter gevaldigt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Konsulen skrev:
1. nov 2020, 00:04
I glemmer, ligesom jeg selv gør når kampene spilles, at Fcm ikke er en klub, men en virksomhed. Derfor stilles holdet oftest efter, at der skal sikres indtægter ved transfers. Dvs. Evander, Mabil, Kraev mfl. får formentlig mere spilletid end der øjeblikkelige styrke tilsiger. Vibe, Høegh, Ronnie osv. er nok indkøbt som backup (fyld?) og i erkendelse af, at de aldrig kan indbringe penge ved salg - derfor er de ikke i spil i startopstillingen, men kun med som backup hvis alt “ramler”. Det er en logisk stillingtagen til truppen, holdets og dets muligheder ift. salg, drift og økonomi taget i betragtning, og det som på den lange bane vil bringe Fcm tættest på succes
Meget enig, det er grunden til Kabas utallige chancer og at Evander spiller selvom han ikke gider. Sæt Ronnie på som spids.

Besvar