R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Ok - hvis han ikke er konfliktsky, så er han dumstædig, er det bedre?

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

CasperA skrev:
31. okt 2020, 17:46
JBT skrev:
31. okt 2020, 17:42
Tror også priske er konfliktsky af helvedes til, desværre
Hvis du ser det første afsnit af "Oprøret fra heden" dokumentaren, står Priske og sviner nærmest alle spillere til, så jeg tvivler på, at han er konfliktsky.
Kollektiv afstraffelse er ikke bevis* for at han ikke er konfliktsky.

* Rettet udtryk til bevis

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Well, så kom lussingen med en uges forsinkelse

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Men lad os nu høre Priske tale præstationen op. Det er sikkert noget med at vi er uheldige i en række situationer, og FCN præsterede utroligt flot🙄

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Tror hele København sidder og griner af det resultat her, men okay, det er sgu da også pisse grinagtigt

At man ikke kan styre sådan en flok unge knægte er bare uacceptabelt, længere er den ikke.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Enig i en meget sløj præstation ...men kan ikke se, at Mikkel Andersen skuffer i dag. JH have ikke taget nogle af de fire mål. Og så husk det er først Mikkel Andersens anden kamp af betydning i lang tid.

Til gengæld er James og Evander i min optik de største skuffelser i dag.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Det er slået fast med syvtommer søm, at vi har et monumentalt Oneyka formet problemet.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Konsulen skrev:
31. okt 2020, 17:55
Men lad os nu høre Priske tale præstationen op. Det er sikkert noget med at vi er uheldige i en række situationer, og FCN præsterede utroligt flot🙄
Nej, det tror jeg ikke. Han skal nok indrømme, at vi slet ikke ramte niveauet. Men du får ham ikke til råbe op offentligt, det klares internt.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Det er fair nok at vi taber i ny og næ, men i dag blev vi kørt over. Vi burde vel have tabt 6 eller 7-1. Intet fungerer og vores trænere er passive og snakker en horribel præsentation op fra første halveg.

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Diebesten »

Jeg synes at vi skal til at snakke om vores defensiv, som afgjorde mesterskabet sidste år.
Isoleret set, har vi de seneste 4 superliga kampe lukket 9 mål ind. Det er et gennemsnit på 2,25 mål pr. kamp. Det må være et fokuspunkt til næste kamp, da man sjældent vinder fodboldkampe ved at lukke 2,25 mål ind pr kamp.
Yderligere, finder jeg det ekstremt frusterende at se, at vi har nogle spillere, som slet ikke gider at spille for klub logoet samt spillere der slet ikke viser sig frem når de får chancen.

Mikkel Andersen var chanceløs idag.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Priske var trods alt overvejende ærlig, men st påstå at alle spillere gav sig 100% er nok lige i overkanten..

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Diebesten skrev:
31. okt 2020, 18:00
Jeg synes at vi skal til at snakke om vores defensiv, som afgjorde mesterskabet sidste år.
Isoleret set, har vi de seneste 4 superliga kampe lukket 9 mål ind. Det er et gennemsnit på 2,25 mål pr. kamp. Det må være et fokuspunkt til næste kamp, da man sjældent vinder fodboldkampe ved at lukke 2,25 mål ind pr kamp.
Yderligere, finder jeg det ekstremt frusterende at se, at vi har nogle spillere, som slet ikke gider at spille for klub logoet samt spillere der slet ikke viser sig frem når de får chancen.

Mikkel Andersen var chanceløs idag.
Er meget enig. Den attitude Evander har, er ikke acceptabelt. Priske er nødt til at statuere et eksempel med ham.

/Cortez

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Sættes priske hat egentlig nok på spil i forhold til de ting vi ser og summerer op på? Jeg synes stadig han mangler at vise hvad kan i netop sådan en sitation man er landet i her, hvor bl.a målene hagler ind. Ligesom big game players er han så dygtig nok til dette hold? Den kommende tid vil vel vise det med 2 turneringer - ikke at tage noget fra sidste sæson medalje mæssigt, men der har jo være en hel del brodne kar offensivt, pokal skuffelse osv. de seneste par år i klubben.
Senest rettet af JBT 31. okt 2020, 19:29, rettet i alt 1 gang.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Cortez skrev:
31. okt 2020, 19:24
Diebesten skrev:
31. okt 2020, 18:00
Jeg synes at vi skal til at snakke om vores defensiv, som afgjorde mesterskabet sidste år.
Isoleret set, har vi de seneste 4 superliga kampe lukket 9 mål ind. Det er et gennemsnit på 2,25 mål pr. kamp. Det må være et fokuspunkt til næste kamp, da man sjældent vinder fodboldkampe ved at lukke 2,25 mål ind pr kamp.
Yderligere, finder jeg det ekstremt frusterende at se, at vi har nogle spillere, som slet ikke gider at spille for klub logoet samt spillere der slet ikke viser sig frem når de får chancen.

Mikkel Andersen var chanceløs idag.
Er meget enig. Den attitude Evander har, er ikke acceptabelt. Priske er nødt til at statuere et eksempel med ham.

/Cortez
Hvis jeg kan få et ønske opfyldt til næste vindue, vil det være at få Evander afsat, og jeg mener, vi er der, hvor bud omkring 20 millioner bør overvejes. Han er simpelthen et problem, for han er ikke god nok på banen, og skaber uden tvivl uro uden for banen.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af tubbe93 »

JBT skrev:
31. okt 2020, 19:29
Sættes priske hat egentlig nok på spil i forhold til de ting vi ser og summerer op på? Jeg synes stadig han mangler at vise hvad kan i netop sådan en sitation man er landet i her, hvor bl.a målene hagler ind. Ligesom big game players er han så dygtig nok til dette hold? Den kommende tid vil vel vise det med 2 turneringer - ikke at tage noget fra sidste sæson medalje mæssigt, men der har jo være en hel del brodne kar offensivt, pokal skuffelse osv. de seneste par år i klubben.
Det er simpelthen for dumt at diskutere, om Priske skal fyres.
På 14 måneder har han skaffet os et mesterskab og et gruppespile i Champions League!
Udover kvallen i år, så ligger vi højst tre point efter nummer et, og to point efter en mulig titel-bejler efter syv kampe.

Hvad skal der til for, at vi ikke behøver diskuterer Priske som træner? The double i første sæson? Ni point i CL og lutter sejre i Superligaen?
Hvad mere kan du forvente end det udbytte vi har fået med ham som træner?

Bliver nødt til at gentage fra tidligere. Det er for håbløst at høre på sådanne kommentarer af brugere, som kun dukker op efter nederlag.
FCM!
FCM!
FCM!

Besvar