R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kampstart: Lørdag klokken 16.00
Spillested: Right to Dream Park, Farum
Dommer: Jakob A. Sundberg
På TV: TV3 Sport

Forventet startopstilling ? ( godt spørgsmål )
Hvor mange fra liverpool kampen skal have en pause? Vi skal møde et hurtigløbende hold så vi skal sgu være klar fra start!

Skal vi se daniel høegh på CB?

Mit bud er dog : ?
FC Midtjylland (4-2-3-1): Andersen - Cools, Sviatchenko, Scholz, Paulinho - Cajuste, Onyeka - Dreyer, Kraev, Mabil - Pfeiffer
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Paulinho spillede 90 både mod bif og Liverpool. Jeg kunne godt forestille mig, at han får et hvil. Og Joel så får 90, eftersom han ikke spillede mod bif.

Jeg kunne også godt forestille mig, at man giver et hvil til Svia eller Scholz eller begge.

Vi har haft succes med at befolke midtbanen lidt tættere (mod fcn), så jeg kunne godt se for mig, at vi spiller mere 433 agtigt. Spørgsmålet er - hvis vi forudsætter en del rotation i forsvaret - hvor mange de tør rotere centralt. Madsen har set fint ud indtil videre. Evander er lidt et spørgsmålstegn efter hele surmuleri-gate, men det kan forhåbentlig formes til motivation til at bevise noget.

Dreyer har spillet rigtig meget på det sidste, men han er også i topform. Svær at bænke medmindre det er helt nødvendigt.

Pfeiffer tror jeg også meget vel, vi kan se fra start. Hvordan står det til med Brumado? Er han bare rykket ned i hakkeordenen?

Vi får i al fald nogle svar på, hvor meget trænerteamet er villige til at rotere. FCN er en svær modstander på deres kunst.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Stoffer skrev:
29. okt 2020, 12:17
Paulinho spillede 90 både mod bif og Liverpool. Jeg kunne godt forestille mig, at han får et hvil. Og Joel så får 90, eftersom han ikke spillede mod bif.

Jeg kunne også godt forestille mig, at man giver et hvil til Svia eller Scholz eller begge.

Vi har haft succes med at befolke midtbanen lidt tættere (mod fcn), så jeg kunne godt se for mig, at vi spiller mere 433 agtigt. Spørgsmålet er - hvis vi forudsætter en del rotation i forsvaret - hvor mange de tør rotere centralt. Madsen har set fint ud indtil videre. Evander er lidt et spørgsmålstegn efter hele surmuleri-gate, men det kan forhåbentlig formes til motivation til at bevise noget.

Dreyer har spillet rigtig meget på det sidste, men han er også i topform. Svær at bænke medmindre det er helt nødvendigt.

Pfeiffer tror jeg også meget vel, vi kan se fra start. Hvordan står det til med Brumado? Er han bare rykket ned i hakkeordenen?

Vi får i al fald nogle svar på, hvor meget trænerteamet er villige til at rotere. FCN er en svær modstander på deres kunst.
:lol: surmuleri-gate må være dagens ord! :lol:

Jeg så en video på Brumados story hvor han sad på en kondicykel sammen med en anden fcm spiller lige før liverpool kampen. Jeg mener jeg hørte han var godt på vej tilbage efter en mindre skade? :roll:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Andersen
Cools-Erik-Alex-Joel
Madsen-Evander-Frank
Mabil-Sisto
Kaba

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

UlveLars skrev:
29. okt 2020, 15:03
Andersen
Cools-Erik-Alex-Joel
Madsen-Evander-Frank
Mabil-Sisto
Kaba
Håber at se vores nye prøjser fra start

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af CasperA »

Så er truppen blevet offentliggjort, og det ser ud til at Kaba, Erik og Paulinho bliver sparet. Derudover er Jesper Hansen og Brumado fortsat skadede.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Ja, både Brumado og Kaba ude.
Det må så give en startplads til Luca. Han bliver spændende at se fra start, men jeg har altså mine bekymringer. Jeg synes han mangler meget i tempo og relationer ud fra den smule vi har set

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Sander »

Hvor jeg dog savner, den bedste målscorer i startopstillingen - Ronnie Schwartz⚽️⚽️⚽️

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Sander skrev:
30. okt 2020, 17:03
Hvor jeg dog savner, den bedste målscorer i startopstillingen - Ronnie Schwartz⚽️⚽️⚽️
Han passser perfekt ind. Hvis man vil være et midterhold.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Han var superliga topscorer i sidste sæson, så er man god nok.

Det ligner efterhånden noget disciplinært

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Ravnen skrev:
30. okt 2020, 18:28
Han var superliga topscorer i sidste sæson, så er man god nok.

Det ligner efterhånden noget disciplinært
Han passer ikke ind i vores spil, hvis man vil spille europæisk. Der er brug for en der kan tage fra. Så må man vælge om man vil være et superliga-hold eller et europæisk hold. Jeg vælger det sidste.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Han kunne sagtens få kampe i superligaen, hvis man ikke mener han er god til til europæiske kampe. De andre angribere har ikke ligefrem sprudlet

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Ravnen skrev:
31. okt 2020, 01:12
Han kunne sagtens få kampe i superligaen, hvis man ikke mener han er god til til europæiske kampe. De andre angribere har ikke ligefrem sprudlet
Men så bygger du dig op til at være en superligaklub. Vi skal jo forberede vores Europa-kampagne året forinden. Det var bl.a. derfor at vi spillede så kontrollerende/kedeligt i mange kampe i superligaen seneste sæson. Det var derfor man ikke klaskede Silkeborg, Esbjerg, Hobro mv. For hvad nytter det at vinde 6-2 i sådanne kampe, hvis det gør, at du taber med et brag når vi møder internationale hold. Det er præcis den samme problemstilling der er med Ronnie. Vi kunne måske vinde et par kampe med flere mål, jeg tvivler men det kan ikke udelukkes, men hvad nytter det hvis vi ikke igen kan vinde over ludogorets, Young Boys og Slavia Prag. Intet potentiale.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Fint nok, men så skulle vi jo ikke have købt ham, så længe er det jo ikke siden vi gjorde det.

Anyway. Håber på lidt mindre drama i dagens kamp, en kedelig 2-0 sejr til os ville være skønt ;-)

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Sander »

Jeg forstår ikke at man kan bruge Kaba - han gør sig til, at han er stjernen - de fleste okker ikke at på en så ineffektiv og talentløs angriber.

Besvar