Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Hvor bliver den nye pod af ? 😤

😉

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Sniper skrev:
30. okt 2020, 09:03
Hvor bliver den nye pod af ? 😤

😉
Du må desværre vente et stykke tid endnu. Vi udkommer hver 14. dag og har holdt flyttedag til torsdag grundet ChL. Så næste podcast kommer først på torsdag, hvor vi samler op på Ajax-kampen og ser frem mod FCK - bl.a. med en FCK-fan som gæst.

Der er dog risiko for, at du kan se nogle af os i Fanoptakten til Ajax-kampen, som FCM sender på Facebook og Youtube fra kl. 18.30 på tirsdag (vil jeg tro - jeg kender ikke alle detaljer endnu).

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Kent skrev:
30. okt 2020, 09:45
Sniper skrev:
30. okt 2020, 09:03
Hvor bliver den nye pod af ? 😤

😉
Du må desværre vente et stykke tid endnu. Vi udkommer hver 14. dag og har holdt flyttedag til torsdag grundet ChL. Så næste podcast kommer først på torsdag, hvor vi samler op på Ajax-kampen og ser frem mod FCK - bl.a. med en FCK-fan som gæst.

Der er dog risiko for, at du kan se nogle af os i Fanoptakten til Ajax-kampen, som FCM sender på Facebook og Youtube fra kl. 18.30 på tirsdag (vil jeg tro - jeg kender ikke alle detaljer endnu).
Sorry jeg havde forstået det sådan at i udkom hver uge i chl perioderne.. men helt iorden, glæder mig til fanoptakten, det var virkelig godt sidste gang :fcmwolf:

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Det er sjældent, at vi lavet #SortSnak efter 3 nederlag i træk, men det gør vi på torsdag, hvor vi vender kampene i både #sldk og #cldk

Som altid har vi brug for fyringer og forlængelser, så byd ind!

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Fyring: Priske. Han virker handlingslammet. Rotationerne gavner ikke i CHL og koster i SL. Det er en meget dyr periode.

Forlængelse: Scholz. Bedste mand i sæsonen med afstand. I særdeleshed i CHL. Bobler: Dreyer.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Kent skrev:
3. nov 2020, 23:34
Det er sjældent, at vi lavet #SortSnak efter 3 nederlag i træk, men det gør vi på torsdag, hvor vi vender kampene i både #sldk og #cldk

Som altid har vi brug for fyringer og forlængelser, så byd ind!
Forlængelse: Dreyer

Fyring: Kraev eller Evander. Jeg hælder til Evander, fordi han bør være mere etableret, men jeg synes, at Kraev har været ringest (af alle). Jeg er skuffet - men ikke videre overrasket - over hvad de har budt ind med.

Xort
Indlæg: 138
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Xort »

Forlængelse: Dreyer

Fyring: Steinlein for ikke at løbe nøgen på.banen i det 94. Minut da vi score det afgørende mål i Brøndby... Synes han har lovet det i samtlige Sort snak til dato..

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

Xort skrev:
4. nov 2020, 18:29
Forlængelse: Dreyer

Fyring: Steinlein for ikke at løbe nøgen på.banen i det 94. Minut da vi score det afgørende mål i Brøndby... Synes han har lovet det i samtlige Sort snak til dato..
Thumbs up :) :)

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

Fyr dem der vil fyre evander.

Evander er ung, og fik en skade i opstarten, unge spillere er kendt for store udsving.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

FCM2000 skrev:
4. nov 2020, 22:17
Fyr dem der vil fyre evander.

Evander er ung, og fik en skade i opstarten, unge spillere er kendt for store udsving.
Altså du kan jo bare skrive mit navn, siden jeg er den eneste med forslaget.

Jeg synes egentlig, jeg har taget ham en del i forsvar både generelt og for nylig i kamptråde mv. fx. efter bif kampen og argumenteret for, at ansvaret var fælles i fcn kampen, hvor hele midtbanen blev overspillet.

Men synes du - med alder og andre omstændigheder in mente - at han har leveret på et niveau, vi kan forvente, når han har fået chancen siden sidste podcast?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Vi ser tilbage på en travl uge i Ulveland, der meget uvant har budt på ikke mindre end 3 nederlag i træk i #sldk og #cldk
Der bliver også set frem mod #fcmfck og gensynet med Jess Thorup og de halvtamme løver.
https://soundcloud.com/user-336203398/6 ... rup-051120

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

For fans af @fcmidtjylland er 2013/14 måske den værste sæson nogensinde.

Alligevel har vi lavet en udsendelse om den🙄

Tag med ned af mindernes allé med Riddersholm, Bak, Curth og Steinlein for at finde ud af hvad 13/14 lærte FCM.

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 314-121120

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Kent skrev:
12. nov 2020, 07:30
For fans af @fcmidtjylland er 2013/14 måske den værste sæson nogensinde.

Alligevel har vi lavet en udsendelse om den🙄

Tag med ned af mindernes allé med Riddersholm, Bak, Curth og Steinlein for at finde ud af hvad 13/14 lærte FCM.

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 314-121120
Tak. Virkelig god ide at lave noget om den tid. - Særligt lige nu.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af DenStolteJyde »

Faktisk en virkelig velproduceret og interessant udsendelse synes jeg.

Kunne I ikke lige lave en for 14/15 sæsonen og lige få efterspillet fra den sæson med. Der er jo masser af rygter om hvad der gjorde at Glen valgte FCM fra, så det ville være meget interessant :) (Jeg forventer egentlig ikke at der kommer mere i den sag før Glen engang om mange år skal udgive den obligatoriske selvbiografi, hvor der helt sikkert vil være et kapitel eller 2 om FCM og Steinlein )

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

DenStolteJyde skrev:
12. nov 2020, 22:23
Faktisk en virkelig velproduceret og interessant udsendelse synes jeg.

Kunne I ikke lige lave en for 14/15 sæsonen og lige få efterspillet fra den sæson med. Der er jo masser af rygter om hvad der gjorde at Glen valgte FCM fra, så det ville være meget interessant :) (Jeg forventer egentlig ikke at der kommer mere i den sag før Glen engang om mange år skal udgive den obligatoriske selvbiografi, hvor der helt sikkert vil være et kapitel eller 2 om FCM og Steinlein )
Tak for rosen!

Jeg er helt sikker på, at vi ikke får Glen og Claus til at lukke op om bruddet i sommeren 15. Men jeg synes faktisk heller ikke, at der nødvendigvis er så meget mere at fortælle om det. Det står vel klart nok for alle, at det bunder i en konflikt mellem Glen og Claus om hvordan tingene skulle foregå. Kimen til det kan vel også høres i udsendelsen, hvor Glen gerne vil have Claus mere på træningsbanen (vel for at give sparring og være tættere på truppen - altså være mere sportsdirektør), mens Claus ser en anden rolle for sig, hvor han har fokus på andre ting end det sportslige (altså være mere direktør). Claus siger jo helt nøgternt, at han ikke prioriterede det sportslige, fordi det økonomiske var vigtigere.

Besvar