Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Panelet drøfter denne gang det netop overståede transfervindue og ser frem mod gruppespillet i ChL. Vi vender også pointtabet i #achfcm og ser frem om #fcmob.

https://soundcloud.com/user-336203398/6 ... ens-061020

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Steffen am »

- Kommer der en strategi 2025 eller strategi 2029 der bliver meldt ud, eller bliver de holdt internt?

- Der har været snak om af store investeringer, klubhus på træningsanlæg, den kommercielle del af stadion og fan del af stadion, og med den kommercielle del af stadion som 1. prioritet. Kan man se at man kan udbygge den kommercielle del, også uden at udvide fandelen, eller ser man ideen i at gøre det samlet for at gøre det billigere, og holde den pæne ensartede stadion?
Har man tegninger eller er det fra 0, eller kan man sige noget om proces/tidshorisonten?

- Det ligner på flere klubber, inkl. FCM, at det har været nemmere at signe spillere, end at afskibbe.
Havde FCM gjort mere, hvis det havde været muligt at sige farvel til flere? (Schwartz, Anene, Rutikanga m.fl) Kaba?

- Det ligner nu at der er 26 spillere omkring det hold førstehold Priske regner med at bruge. 27, hvis man tager Schwartz med(?)
og 35 spillere, der er på seniorkontrakter i alt (udover de 15 på udleje). Hvordan ser man på trupstørrelsen, holdt op i mod kulturen på holdet, de optimale træningspas og selvfølgelig de 16-17 kampe på lige godt 2 måneder?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Noe er go'

Det var bare det

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så har vi endnu en gang haft besøg af bestyrelsesformand
RasmusAnkersen til en status på FC Midtjylland.

Hør om transfervinduet, spillerhylder, økonomi, prioriteringen mellem #sldk og #cldk samt magtbalancen i dansk fodbold.

https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 020-071020

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

Hvor er det fantastisk vi har en bestyrelsesformand som på den måde er villig til at besvare spørgsmål fra fansene. Rigtig god podcast igen Kent - af hjertet tak for alt det arbejde i lægger i det.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Noe »

Stoffer skrev:
7. okt 2020, 11:38
Noe er go'

Det var bare det
Det bliver netop mit valgslogan, når jeg stiller op til kampvalg om at blive formand for Brumados fanklub.

Og tak! :)

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af hviid »

Ankersen nævnte, at en af grundene til at Eriks skifte til Trabzonspor gik i vasken, var på grund af at tyrkerne tidligere "ikke havde betalt for en vare". Er det Novak der refereres til her, eller er det på grund af ejerspørgsmålet omkring Sørloth? Synes ikke jeg har læst om tidligere, at Trabzonspor skylder os penge.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

hviid skrev:
8. okt 2020, 11:45
Ankersen nævnte, at en af grundene til at Eriks skifte til Trabzonspor gik i vasken, var på grund af at tyrkerne tidligere "ikke havde betalt for en vare". Er det Novak der refereres til her, eller er det på grund af ejerspørgsmålet omkring Sørloth? Synes ikke jeg har læst om tidligere, at Trabzonspor skylder os penge.
Det kan kun være Novak. Han sagde at Sørloth delen havde man ikke haft tid til at kigge på endnu rent juridisk.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Acebone »

hviid skrev:
8. okt 2020, 11:45
Ankersen nævnte, at en af grundene til at Eriks skifte til Trabzonspor gik i vasken, var på grund af at tyrkerne tidligere "ikke havde betalt for en vare". Er det Novak der refereres til her, eller er det på grund af ejerspørgsmålet omkring Sørloth? Synes ikke jeg har læst om tidligere, at Trabzonspor skylder os penge.
Jeg har tidligere læst, at Trabzonspor skulle have været for sent ude med nogle betalinger i forbindelse med Novak-transferen. Kan desværre ikke huske hvor, men det har været oppe før.

Synes det er godt, klubben statuerer et eksempel.

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af hviid »

MFKM skrev:
8. okt 2020, 12:21
hviid skrev:
8. okt 2020, 11:45
Ankersen nævnte, at en af grundene til at Eriks skifte til Trabzonspor gik i vasken, var på grund af at tyrkerne tidligere "ikke havde betalt for en vare". Er det Novak der refereres til her, eller er det på grund af ejerspørgsmålet omkring Sørloth? Synes ikke jeg har læst om tidligere, at Trabzonspor skylder os penge.
Det kan kun være Novak. Han sagde at Sørloth delen havde man ikke haft tid til at kigge på endnu rent juridisk.
Sådan forstod jeg det også, men har ikke hørt om det før. Men hvis de stadig skylder os for den handel, er det godt nok noget frækt at byde på en anden af vores spillere. :lol:

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af SimonH »

hviid skrev:
8. okt 2020, 13:27
MFKM skrev:
8. okt 2020, 12:21
hviid skrev:
8. okt 2020, 11:45
Ankersen nævnte, at en af grundene til at Eriks skifte til Trabzonspor gik i vasken, var på grund af at tyrkerne tidligere "ikke havde betalt for en vare". Er det Novak der refereres til her, eller er det på grund af ejerspørgsmålet omkring Sørloth? Synes ikke jeg har læst om tidligere, at Trabzonspor skylder os penge.
Det kan kun være Novak. Han sagde at Sørloth delen havde man ikke haft tid til at kigge på endnu rent juridisk.
Sådan forstod jeg det også, men har ikke hørt om det før. Men hvis de stadig skylder os for den handel, er det godt nok noget frækt at byde på en anden af vores spillere. :lol:
Det skylder os intet, men de var meget langsomme til at betale til tiden. I fodbold betaler man ofte i rater, og de rater faldt ikke til tiden, da fcm skulle rykke en masse gange.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Sikke en aften 😳 i dag prøver vi at samle op på aftenens kamp, ligesom vi ser frem mod lørdagens opgør mod Brøndby. Som altid vil vi gerne have jeres bud på ugens fyring og forlængelse - fyr løs 💪🏼

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af mousebreaker »

Cajuste er en nobrainer som fyring. Knægten er en komet, men formen har været for nedadgående på det seneste. Mod Atalanta er han defensivt en katastrofe og skabte en masse usikkerhed for holdet. Han skal nok komme igen, men fortjener en fyring

Forlængelse: Den er svær, men jeg går med Evander fordi han viste noget klasse med bolden da han kommer ind i anden halvleg mod Atalanta. Han er tilsyneladende ved endelig at komme i form. Det er meget vigtigt at han gør det, i det sammenpressede program vi har.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Scholz eller Erik får fyringen i min bog. Duvan gjorde, som det behagede ham. Men det er svært at udpege nogen. Jeg synes egentlig ikke, det er værd at fremhæve enkelte som skyldige. Det var kollektivitet, der var overmatchtet.

Min forlængelse går til Pione. Han lykkedes desværre ikke helt, men han lignede en, der hørte til.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Gårsdagens FCM-debut i #cldk, hvor der blev indkasseret velbetalte lærepenge, drøftes i denne omgang #SortSnak.

Vi kigger også på #sldk, hvor weekenden gav en sejr over de stribede busser, mens #biffcm venter i weekenden inden turen går til Liverpool

https://soundcloud.com/user-336203398/6 ... aen-221020

Besvar